Οι στόλοι αντιμετωπίζουν έως και έξι μήνες αναμονή για την παραλαβή ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV), σύμφωνα με την Churchill Expert.

Τα ηλεκτρικά οχήματα εξακολουθούν να αποτελούν ισχυρή τάση παρά την συνεχιζόμενη διαταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας και οι στόλοι δοκιμάζουν διάφορες επιλογές για την συντόμευση του χρόνου αναμονής, αναφέρει η Churchill Expert, εταιρεία ασφάλισης στόλων του Direct Line Group.

Το 98% των στόλων είναι πρόθυμο να πληρώσει επιπλέον για την μίσθωση ενός EV, ανεξαρτήτως των μεγάλων λιστών αναμονής, σύμφωνα με έρευνα σε 500 οδηγούς – υπεύθυνους λήψης αποφάσεων για οχήματα στόλου, που διεξήχθη μεταξύ 9 και 19 Δεκεμβρίου 2022.

Η έρευνα έδειξε ότι το 80% των οδηγών στόλου αντιμετώπισαν αγόγγυστα μεγάλους χρόνους αναμονής πέρυσι, με μέσο χρόνο αναμονής για μίσθωση EV άνω των 19 εβδομάδων και το 28% των οδηγών ανέμεινε 26 εβδομάδες (6 μήνες). Κατόπιν αυτού, οι οδηγοί άλλαξαν επιλογή για να μειώσουν τον χρόνο αναμονής:

  • Το 25% είναι πρόθυμο να συμβιβαστεί ως προς την επένδυση, το χρώμα ή τις τεχνικές προδιαγραφές του οχήματος.
  • Το 24% θα δεχόταν υβριδικό όχημα και το 23% θα επέλεγε διαφορετικό μοντέλο.

Η έρευνα επισημαίνει την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση βιωσιμότητας στους στόλους, καθώς πολλοί οδηγοί δίνουν προτεραιότητα στον περιβάλλον επιλέγοντας EV:

  • Το 36% θα αγόραζε EV επειδή είναι φιλικό προς το περιβάλλον.
  • Περίπου το 30% θα επιθυμούσε να αποφύγει τις ζώνες χαμηλών εκπομπών (LEZ).
  • Το 38% επιθυμεί να μειώσει το λειτουργικό κόστος.
  • Το 28% επιδιώκει τα φορολογικά οφέλη του EV.

Ο Nicola Richmond, επικεφαλής της Churchill Expert Flexible Fleet Partnerships, ανέφερε πως η υπομονή των οδηγών για τους μεγάλους χρόνους αναμονής παραλαβής EV είναι ενθαρρυντική για το περιβάλλον.

Προηγούμενο άρθροΣυμφωνία συνεργασίας Honda και GS Yuasa
Επόμενο άρθροWebfleet: Συνδεδεμένοι στόλοι μειώνουν τις εκπομπές