Η διαδικτυακή επικοινωνία “Mazda CX-30, Made to inspire” κέρδισε χρυσή διάκριση στις Κάννες, στο παγκόσμιο φεστιβάλ κινηματογράφου.

Η Mazda Autoone, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, συνεχίζει να αποσπά σημαντικές διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων μέσα από τη συνεργασία της με τον καταξιωμένο σεφ Σωτήρη Κοντιζά. Συγκεκριμένα, η διαδικτυακή επικοινωνία “Mazda CX-30, Made to inspire” απέσπασε το 1ο βραβείο στο Cannes World Film Festival, ως «Η Καλύτερη Διαφήμιση για τον Απρίλιο 2023».

Το παγκοσμίου εμβέλειας φεστιβάλ φιλοξενεί μηνιαία, αλλά και κάθε χρόνο, ταινίες από όλα τα είδη, για διεθνείς κινηματογραφιστές. H υβριδική μορφή του προσφέρει ένα πιο προσβάσιμο περιβάλλον για τους συμμετέχοντες, ενώ οι μηνιαίες βραβεύσεις δίνουν τη δυνατότητα να αναδεικνύονται δημιουργικές εργασίες από όλο τον κόσμο πιο συχνά.

H διαδικτυακή καμπάνια “Made to Inspire”, με πρωταγωνιστές το πολυβραβευμένο SUV, Μazda CX-30, καθώς και τον Ελληνο-ιάπωνα σεφ, είχε κερδίσει τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή και εκτός από την πρόσφατη βράβευσή του στις Κάννες, έχει αποσπάσει ακόμη 5 διακρίσεις σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου:

Η πετυχημένη συνεργασία ανάμεσα στη Mazda και τον Σωτήρη Κοντιζά έχει αποσπάσει πολλές και σημαντικές διακρίσεις και εντός των συνόρων, όπως στα Influencer Marketing Awards 2022 με συνολικά 6 βραβεία (2 Platinum, 3 Gold και 1 Bronze) και συνεχίζει την πορεία της με ακόμη μεγαλύτερη ορμή και έμπνευση.

Για το ξεχωριστό αυτό αποτέλεσμα υπεύθυνη είναι η εταιρία 365film / Θοδωρής Τζάρτος που ανέλαβε τη σκηνοθεσία, παραγωγή, μοντάζ και μουσική επιμέλεια. Διευθυντές φωτογραφίας ήταν ο Σταύρος Τσιρλίδης και ο Γιώργος Βασιλειάδης. Η Mazda Autoone επίσης συνεργάστηκε με τη διαφημιστικής της, White ad & Purple events για τη συνολική επιμέλεια.

Προηγούμενο άρθροH Avis αναδείχθηκε “Great Place to Work”
Επόμενο άρθροJeep: Η μελλοντική γενιά συστημάτων οδήγησης