
Η Chery φιλοδοξεί να γίνει η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.
Στοχεύει να κατακτήσει την κορυφή μέσω των πολλαπλών εμπορικών της σημάτων, τα οποία, το πρώτο τρίμηνο, συνολικά ξεπέρασαν σε πωλήσεις τη Mitsubishi — την 32η μεγαλύτερη μάρκα στην περιοχή — και πλησίασαν τη Honda, που βρίσκεται στην 30ή θέση. Την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, οι συνολικές πωλήσεις των σημάτων της Chery την κατέταξαν στην 59η θέση.
Η εταιρεία εμφανίζεται αισιόδοξη μετά την επιτυχημένη έναρξη της εξαγωγικής της στρατηγικής στην Ευρώπη πέρυσι, με την παρουσίαση των σημάτων Omoda & Jaecoo σε επτά αγορές. Οι δύο μάρκες, που διαθέτουν από ένα SUV compact μοντέλο η καθεμία, σημείωσαν συνδυαστικά πωλήσεις 15.799 οχημάτων το πρώτο τρίμηνο — από μόλις 414 την ίδια περίοδο πέρυσι.