Οι πωλήσεις κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη συνέχισαν να αυξάνονται με εκρηκτικό ρυθμό τον Απρίλιο, σημειώνοντας άνοδο 79% και ξεπερνώντας τα 50.000 οχήματα.

Σε μια συνολική αγορά που παρέμεινε στάσιμη με 1.085.000 πωλήσεις, το μερίδιο των κινεζικών κατασκευαστών αυξήθηκε στο 4,6% από 2,6% την ίδια περίοδο το 2024, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς Dataforce.

Η BYD σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση σε απόλυτο όγκο μεταξύ των κινεζικών κατασκευαστών, προσθέτοντας σχεδόν 10.000 επιπλέον πωλήσεις σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2024, με συνολικό όγκο 12.558. Η άνοδος της BYD ενισχύθηκε από το μεσαίου μεγέθους SUV Seal U, το οποίο πρόσθεσε σχεδόν 6.000 οχήματα τον Απρίλιο — τα περισσότερα από τα οποία ήταν η νέα plug-in υβριδική εκδοχή.

Η Chery σημείωσε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση, καταγράφοντας άνοδο 1.149% με 5.773 πωλήσεις τον Απρίλιο. Η αύξηση της Chery τροφοδοτήθηκε από τις πολυτελείς μάρκες Jaecoo και Omoda, που λανσαρίστηκαν στην Ευρώπη πέρυσι. Η Chery ξεκίνησε από χαμηλή βάση, με μόλις 462 πωλήσεις τον Απρίλιο του 2024.

Οι πωλήσεις της MG Motor, η οποία ανήκει στον όμιλο SAIC, αυξήθηκαν κατά 25% και έφτασαν τις 21.735, με κύριο μοχλό το μικρό αυτοκίνητο MG 3, που πρόσθεσε πάνω από 4.400 πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας συνολικά πάνω από 4.900 για τον μήνα.

Προηγούμενο άρθροLynk & Co 08: Έρχεται το τρίτο τρίμηνο
Επόμενο άρθροMazda – CATL: Συνεργασία για εξηλεκτρισμό