Οι πωλήσεις κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη συνέχισαν να αυξάνονται με εκρηκτικό ρυθμό τον Απρίλιο, σημειώνοντας άνοδο 79% και ξεπερνώντας τα 50.000 οχήματα.

Σε μια συνολική αγορά που παρέμεινε στάσιμη με 1.085.000 πωλήσεις, το μερίδιο των κινεζικών κατασκευαστών αυξήθηκε στο 4,6% από 2,6% την ίδια περίοδο το 2024, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς Dataforce.

Η BYD σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση σε απόλυτο όγκο μεταξύ των κινεζικών κατασκευαστών, προσθέτοντας σχεδόν 10.000 επιπλέον πωλήσεις σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2024, με συνολικό όγκο 12.558. Η άνοδος της BYD ενισχύθηκε από το μεσαίου μεγέθους SUV Seal U, το οποίο πρόσθεσε σχεδόν 6.000 οχήματα τον Απρίλιο — τα περισσότερα από τα οποία ήταν η νέα plug-in υβριδική εκδοχή.

Η Chery σημείωσε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση, καταγράφοντας άνοδο 1.149% με 5.773 πωλήσεις τον Απρίλιο. Η αύξηση της Chery τροφοδοτήθηκε από τις πολυτελείς μάρκες Jaecoo και Omoda, που λανσαρίστηκαν στην Ευρώπη πέρυσι. Η Chery ξεκίνησε από χαμηλή βάση, με μόλις 462 πωλήσεις τον Απρίλιο του 2024.

Οι πωλήσεις της MG Motor, η οποία ανήκει στον όμιλο SAIC, αυξήθηκαν κατά 25% και έφτασαν τις 21.735, με κύριο μοχλό το μικρό αυτοκίνητο MG 3, που πρόσθεσε πάνω από 4.400 πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας συνολικά πάνω από 4.900 για τον μήνα.

  • Προηγούμενο άρθροLynk & Co 08: Έρχεται το τρίτο τρίμηνο
    Επόμενο άρθροMazda – CATL: Συνεργασία για εξηλεκτρισμό