BMW Group, ισχυρή δυναμική το β' τρίμηνο 2023
BMW i5 M60 xDrive

Ισχυρή δυναμική κατέγραψε το β’ τρίμηνο 2023 το BMW Group παραδίδοντας συνολικά 88.289 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI σε πελάτες.

Το β’ τρίμηνο 2023, το BMW Group, πέτυχε για άλλη μια φορά να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις BEV σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους (+117,5%). Σε όλες τις βασικές περιοχές υπήρξε αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων – υπογραμμίζοντας την ευρεία απήχηση αυτών των μοντέλων στους πελάτες παγκοσμίως.

«Η ισχυρή ανάπτυξη των πωλήσεων γενικά και ειδικά για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματά μας δείχνει ότι διαθέτουμε τα σωστά προϊόντα στην αγορά την κατάλληλη στιγμή. Το BMW Group θα συνεχίσει την επιτυχημένη επιτάχυνση στην ηλεκτροκίνηση με υψηλούς ρυθμούς το δεύτερο εξάμηνο του έτους», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος του ΔΣ της BMW AG, αρμόδιος για τους τομείς Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Κερδίζουμε πελάτες σε όλο τον κόσμο με τη νέα και ελκυστική γκάμα προϊόντων μας. Χάρη στην ποικιλόμορφη προσφορά μας – που κυμαίνεται από οχήματα με εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης έως πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα – καλύπτουμε με ιδανικό τρόπο τις ποικίλες ανάγκες των πελατών σε όλο τον κόσμο», πρόσθεσε ο κ. Nota.

Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 626.726 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε πελάτες το δεύτερο τρίμηνο, καταγράφοντας σημαντική αύξηση (+11,3%) σε ετήσια βάση για την εταιρεία. Στο σύνολο του α’ εξαμήνου, οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 1.214.864 μονάδες (+4,7%).

Η BMW παραμένει No. 1 στην premium κατηγορία παγκοσμίως

Το β’ τρίμηνο, η μάρκα BMW παρέδωσε 553.369 οχήματα σε όλο τον κόσμο, +11,5% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Χάρη στην ελκυστική γκάμα προϊόντων της, η μάρκα είχε ισχυρή ζήτηση και επιβεβαίωσε τη θέση της ως Νο. 1 στην premium κατηγορία παγκοσμίως.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μάρκας BMW κατέγραψαν ιδιαίτερα καλές επιδόσεις το δεύτερο τρίμηνο, υπερδιπλασιάζοντας και πάλι τις παραδόσεις σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2022 (+150,7%). Το διάστημα Απριλίου – Ιουνίου 77.948 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW παραδόθηκαν παγκοσμίως.

Τα νέα μοντέλα της Σειράς 7, με την αμιγώς ηλεκτρική BMW i7 και τη νέα BMW X7, αποδείχθηκαν ιδιαίτερα δημοφιλή, όπως και η BMW Σειρά 4, και ιδιαίτερα η αμιγώς ηλεκτρική BMW i4. Επίσης μεγάλη ζήτηση παρουσιάζει η BMW X5, της οποίας η παραγωγή αυξήθηκε σημαντικά από πέρυσι. Από τον Απρίλιο του 2022, το παγκοσμίως επιτυχημένο μοντέλο της πολυτελούς κατηγορίας κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Dadong για την κινεζική αγορά, καθώς και στο Spartanburg των ΗΠΑ.

Η εταιρεία έλαβε επίσης πολύ θετικά σχόλια από τους πελάτες της για τη νέα οικογένεια της BMW Σειράς 5 και ιδιαίτερα για την αμιγώς ηλεκτρική BMW i5. Το επιτυχημένο business sedan, το οποίο θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο του 2023, είναι πιο δυναμικό από ποτέ, με πληθώρα ψηφιακών καινοτομιών και, για πρώτη φορά, είναι επίσης αμιγώς ηλεκτρικό. Με το λανσάρισμα της BMW i5, ο όμιλος θα διαθέτει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση σε κάθε μία από τις βασικές κατηγορίες του.

Επιπλέον, το BMW Group θα γίνει ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων στη Γερμανία που θα προσφέρει ένα σύστημα μερικώς αυτοματοποιημένης οδήγησης με ταχύτητες κίνησης έως 130 χλμ/ώρα στη νέα BMW Σειρά 5. Η νέα επιλογή Highway Assistant επιτρέπει στον οδηγό να αφήνει το τιμόνι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και να κάθεται πιο ξεκούραστα. Η τελευταία έκδοση του BMW Highway Assistant, που διατίθεται για πρώτη φορά στη νέα BMW Σειρά 5 Sedan, θα συμπληρώνεται επίσης από μια παγκόσμια πρωτοτυπία: το Active Lane Change Assistant, που επιβεβαιώνει την αλλαγή λωρίδας με τα μάτια.

Η είσοδος στην αγορά της νέας BMW Σειράς 5 Sedan σηματοδοτεί επίσης ένα νέο κεφάλαιο στην εξυπηρέτηση πελατών. Η νέα πλατφόρμα Proactive Care χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να εντοπίζει τις ανάγκες συντήρησης του οχήματος και να προσφέρει, προληπτικά, λύσεις στον πελάτη.

Η BMW M σε τροχιά ανάπτυξης με την έναρξη πωλήσεων των M2 και XM

Με 48.257 πωλήσεις το δεύτερο τρίμηνο του 2023, η BMW M GmbH σημείωσε ετήσια αύξηση +14,5% και εδραίωσε τη θέση της στον τομέα αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Η BMW M2 που κυκλοφόρησε πρόσφατα λαμβάνει πολύ θετικά σχόλια. Επιπλέον, η BMW XM προσελκύει κοινό συνδυάζοντας οδηγική απόλαυση και εκφραστική σχεδίαση. Το κορυφαίο μοντέλο της BMW M GmbH λανσάρεται αυτή τη στιγμή σε όλες τις αγορές παγκοσμίως. Δύο ακόμη αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα BMW M Perfomance, η BMW i5 M60 Sedan και η BMW i7 M70, βρίσκονται στις πρώτες θέσεις για το β’ εξάμηνο του έτους.

Η MINI σημειώνει σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά το β’ τρίμηνο

Η μάρκα MINI παρέδωσε 71.816 οχήματα το β’ τρίμηνο – αύξηση 10,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Κατά την ίδια περίοδο, οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας αυξήθηκαν κατά 8,8%. Από πέρυσι, το πιο δημοφιλές μοντέλο της είναι το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE. Η γκάμα των προϊόντων MINI περιλαμβάνει επίσης και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE Cabrio.

Η ζήτηση για τα μοντέλα της Rolls  Royce παραμένει υψηλή

Η Rolls-Royce Motor Cars ανακοίνωσε πωλήσεις 3.181 αυτοκινήτων το α’ εξάμηνο του 2023 (-0,3%), κατά το οποίο σταμάτησε η παραγωγή των Wraith και Dawn. Η ζήτηση παραμένει ισχυρή: το αμιγώς ηλεκτρικό super coupé Rolls-Royce Spectre, ειδικότερα, έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες, με βιβλίο παραγγελιών που φτάνει ήδη μέχρι το τέλος του 2024. Οι πρώτες παραδόσεις της Rolls-Royce Spectre θα πραγματοποιηθούν το δ’ τρίμηνο του 2023. Μέχρι το τέλος του 2030, η Rolls-Royce θα προσφέρει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

BMW Motorrad, υψηλή ζήτηση το β’ τρίμηνο

Η BMW Motorrad παρέδωσε συνολικά 64.936 μοτοσικλέτες το διάστημα Απριλίου – Ιουνίου 2023, του έτους της επετείου των 100 χρόνων της (+8,0%). Μετά το προηγούμενο υψηλό ιστορικό όλων των εποχών που σημείωσε το α’ τρίμηνο της χρονιάς, η ισχυρή ζήτηση συνεχίστηκε και το β’ τρίμηνο. Η ελκυστική γκάμα προϊόντων, με το επιτυχημένο λανσάρισμα στην αγορά νέων μοντέλων, όπως η Power Roadster M 1000 R, θέτει θεμέλια επιτυχίας της BMW Motorrad.

Πωλήσεις BMW MINI ανά περιοχή/αγορά

Στην Κίνα, το BMW Group πούλησε συνολικά 197.807 οχήματα BMW και MINI κατά το δεύτερο τρίμηνο και έτσι οι πωλήσεις ήταν κατά +16,2% υψηλότερες σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

Στις ΗΠΑ, 95.533 οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν σε πελάτες από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους – αύξηση +13,7%.

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις οχημάτων BMW και MINI ανήλθαν σε 232.706 μονάδες για το δεύτερο τρίμηνο (+9,0%).

Στη Γερμανία, 76.962 οχήματα BMW και MINI ταξινομήθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Φωτογραφία: BMW Group

Προηγούμενο άρθροΠρεμιέρα του EV υψηλών επιδόσεων IONIQ 5 N
Επόμενο άρθροACEA: προϋποθέσεις για επίτευξη των στόχων CO2