Αύξηση όγκου πωλήσεων και καθαρών κερδών το γ΄τρίμηνο για το BMW Group, που βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη των στόχων του στο σύνολο της χρονιάς, λόγω αύξησης της ζήτησης που σημειώθηκε σε μερικές περιοχές καθώς της ελκυστικής γκάμας μοντέλων του. Την ίδια στιγμή, η σχέση κόστους/απόδοσης και η διαχείριση ρευστότητας παραμένουν αποφασιστικοί παράγοντες για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας.
“Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου υπογραμμίζουν την επιχειρηματική δύναμη του BMW Group και την ικανότητά του να λειτουργεί αποδοτικά σε ένα περιβάλλον υψηλών προκλήσεων. Βελτιώσαμε τα κέρδη από πέρσι τέτοια εποχή, επομένως βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για να πετύχουμε τους στόχους μας για όλη τη χρονιά. Παρακολουθούμε στενά τις καθημερινές μας δραστηριότητες, λαμβάνοντας υπόψη τις τοπικές διακυμάνσεις στη ζήτηση, και μπορούμε να ανταποκρινόμαστε στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς ανά πάσα στιγμή”, δήλωσε πρόσφατα ο Oliver Zipse, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG.
Με αυτό τον τρόπο, το Group παρήγαγε κέρδη προ φόρων στην περιοχή ύψους 2,5 δισ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο. Η ρευστότητα στο τμήμα αυτοκινήτων ξεπέρασε τα 3 δισ. ευρώ. “Διαμορφώνουμε το μετασχηματισμό της βιομηχανίας μας από θέση ισχύος και βρισκόμαστε σε πολύ καλό σημείο για τα επόμενα χρόνια. Ταυτόχρονα, ευθυγραμμίζουμε στρατηγικά και τεχνολογικά το Group για τη μετά το 2025 εποχή – λαμβάνοντας υπόψη βασικούς παράγοντες όπως αρχιτεκτονικές οχημάτων και σχεδιασμό παραγωγής οχημάτων ανά εργοστάσιο”.
Οι επενδύσεις στο μέλλον βασικός παράγοντας για πρωτοπορεία στην καινοτομία
Παρά το δύσκολο περιβάλλον της αγοράς, το BMW Group εξακολουθεί να επενδύει σε μελλοντικές τεχνολογίες και να αναπτύσσει την ανάλογη τεχνογνωσία. Ο όμιλος σκοπεύει να επενδύσει πάνω από 30 δισ. ευρώ στον τομέα έρευνας και εξέλιξης (R&D) μέχρι το 2025 με σκοπό να αυξήσει το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα στον τομέα της καινοτομίας.
Το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, οι δαπάνες του BMW Group για έρευνα και εξέλιξη ανήλθαν σε 4,14 δισ. ευρώ, επομένως παρέμειναν σε υψηλό επίπεδο (2019: 4,24 δισ. ευρώ, -2,5%). Το ποσό αυτό περιλαμβάνει δαπάνες για μελλοντικά ηλεκτροκίνητα οχήματα και modular kits για ηλεκτρικά οχήματα. Κεφαλαιακές δαπάνες σε ακίνητα, εργοστάσια και εξοπλισμό, καθώς και λοιπά άυλα περιουσιακά στοιχεία πραγματοποιούνται εξαιρετικά στοχευμένα και βάσει προτεραιοτήτων. Συνολικά 2,37 δισ. ευρώ (2019: 3,30 δισ. ευρώ, -28,2%) επενδύθηκαν την περίοδο των πρώτων εννέα μηνών, μέχρι το Σεπτέμβριο.
“Η στρατηγική χρηματοοικονομικής διαχείρισης εστιάζει στην υψηλή κερδοφορία και την αυστηρή διαχείριση κόστους. Πάνω σε αυτή την ισχυρή βάση, συνεχίζουμε να επενδύουμε στο μέλλον του Group μας και χρηματοδοτούμε το μετασχηματισμό με ιδίους πόρους”, δήλωσε ο Nicolas Peter, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, τομέας Οικονομικών. “Σήμερα, για παράδειγμα, επωφελούμεθα από την απόφαση που λάβαμε το 2016, για την εφαρμογή μιας στρατηγικής που εστιάζει στην ανώτερη πολυτελή κατηγορία. Με τα ελκυστικά μοντέλα της Σειράς 8 και την BMW X7, καταφέραμε να αυξήσουμε τον όγκο πωλήσεων ιδιαίτερα επικερδών μοντέλων πάνω από 70% από το 2018. Από πλευράς κόστους, πολυάριθμες πρωτοβουλίες ενισχύουν την αποδοτικότητά μας με σκοπό να διατηρήσουμε το Group στο σωστό δρόμο σε ένα περιβάλλον υψηλών προκλήσεων, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα”.
Όλα τα εργοστάσια του ομίλου στη Γερμανία θα κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2022
Το BMW Group συνεχίζει να επιταχύνει την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης. Και τα τέσσερα Γερμανικά εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων, θα κατασκευάζουν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στο άμεσο μέλλον. Μετά το BMW i3, που κατασκευάζεται στη Λειψία από το 2013, το BMW iNEXT θα παράγεται στο Dingolfing και η BMW i4 στο Μόναχο από το 2021. Σε επόμενο στάδιο, η παραγωγή ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο του Group στο Regensburg το 2022. Η στρατηγική θα επιτρέψει στο BMW Group να διασφαλίσει την αξιοποίηση της δυναμικότητάς του μακροπρόθεσμα και κατ’ επέκταση το υψηλό επίπεδο θέσεων εργασίας στα εργοστάσια στη Γερμανία.
Ο όμιλος εντατικοποιεί επίσης την παραγωγή εξαρτημάτων ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης. Από το 2022, το εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing θα έχει τη δυνατότητα παραγωγής ηλεκτροκινητήρων για μέχρι 500.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα το χρόνο. Modules μπαταριών και μπαταρίες υψηλής τάσης θα κατασκευάζονται στα εργοστάσια της Λειψίας και του Regensburg, υποστηρίζοντας τον αυξανόμενο αριθμό ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία εξετάζει διαρθρωτικές βελτιώσεις προς όφελος της απόδοσης και περαιτέρω βελτιστοποίηση της αξιοποίησης παραγωγής – και υπολογίζει να εξοικονομήσει ακόμα και τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων ευρώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Η μείωση των εκπομπών CO2 θα επιτευχθεί μέσω εκατομμυρίων ηλεκτροκίνητων οχημάτων
Ο δεύτερος στρατηγικός στόχος του είναι η βιωσιμότητα. Κατά τη διάρκειας της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, το ΔΣ του ομίλου έθεσε φιλόδοξους μακροπρόθεσμους στόχους. Κατ’ αρχάς έχει σαφείς στόχους για τη μείωση των εκπομπών CO2 μέχρι το 2030 – για πρώτη φορά σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των προϊόντων του – από την εφοδιαστική αλυσίδα μέχρι την παραγωγή και το στάδιο του τέλους ζωής ενός οχήματος. Όλο αυτό το διάστημα, οι εκπομπές CO2 ανά όχημα πρόκειται να μειωθούν σημαντικά κατά ένα τρίτο τουλάχιστονμέχρι το 2030 συγκριτικά με τα επίπεδα του 2019.
Για παράδειγμα, οι εκπομπές CO2 που παράγουν τα οχήματα του BMW Group κατά τη διάρκεια της ζωής τους πρόκειται να μειωθούν κατά 40% ανά χιλιόμετρο. Κύριος μοχλός για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι μία μεγαλεπήβολη προϊοντική στρατηγική που προωθεί μαζικά τη χρήση ηλεκτροκίνησης. Σε δέκα χρόνια, το BMW Group προβλέπει να έχει συνολικά πάνω από επτά εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα στους δρόμους – από τα οποία, τα δύο τρίτα περίπου θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Μέχρι τα τέλη του 2021, θα προσφέρει πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μαζικής παραγωγής με τη μορφή των BMW i 3, MINI Cooper SE, BMW iX 3, BMW iNEXT και BMW i 4. Η επόμενη γενιά της BMW Σειράς 7 θα σηματοδοτήσει ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο. Το μοντέλο ναυαρχίδα της μάρκας BMW θα διατίθεται με τέσσερις διαφορετικούς τύπους συστημάτων κίνησης, δηλαδή ιδιαίτερα αποδοτικές εκδόσεις diesel και βενζίνης, μία plug-in υβριδική και για πρώτη φορά, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο BEV. Μέχρι το 2023, το BMW Group σκοπεύει να έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο δρόμο – από τα οποία τα 13 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
Περισσότερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα
Εκτός από την BMW Σειρά 7, ο πλήρης εξηλεκτρισμός θα συνεχιστεί σε όλη τη γκάμα μοντέλων του Group. Η πολύ δημοφιλής BMW X 1 και η BMW Σειρά 5, που επίσης θα διατίθενται με τους τέσσερις τύπους συστημάτων κίνησης στο μέλλον – σε αμιγώς ηλεκτρικές, plug-in υβριδικές, diesel και βενζινοκίνητες εκδόσεις.
Το BMW Group δηλώνει πως εργάζεται για τη σημαντική μείωση του CO2 από το στόλο νέων οχημάτων του και φέτος αναμένεται να πετύχει το στόχο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για καινούργια αυτοκίνητα που ταξινομούνται στην Ευρώπη το 2020. Η τιμή αυτή είναι περίπου 20% μικρότερη των απαιτήσεων του 2019.
Αισθητή ανάκαμψη το τρίτο τρίμηνο – βελτίωση κερδοφορίας
Την περίοδο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου, η επιχειρηματική απόδοση του ομίλου ανέκαμψε αισθητά έναντι του προηγούμενου διαστήματος που επλήγη σημαντικά από τις επιπτώσεις της πανδημίας. Το γ’ τρίμηνο, το Group παρέδωσε συνολικά 675.592 (2019: 621.981, +8,6%) οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε όλο τον κόσμο – νέο ρεκόρ τριμήνου. Τα έσοδα ανήλθαν σε 26,28 δισ. ευρώ (2019: 26,66 δισ., -1,4%). Η ισχυρή εικόνα της κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd. στην Κίνα συνέβαλε στο βελτιωμένο οικονομικό αποτέλεσμα. Τα κέρδη προ φόρων (EBT) αυξήθηκαν ανάλογα γύρω στο 10%, στα 2,46 δισ. ευρώ (2019: 2,24 δισ., +9,6%). Το περιθώριο EBT του Group έφτασε το 9,4% (2019: 8,4%). Τα καθαρά κέρδη του Group ανήλθαν σε 1,81 δισ. ευρώ (2019: 1,54 δισ., +17,4%).
Συνολικά 1.638.167 αυτοκίνητα παραδόθηκαν σε πελάτες κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών της χρονιάς (2019: 1.872.451 μονάδες, -12,5%). Τα έσοδα του Group μειώθηκαν σε 69,50 δισ. ευρώ (2019: 74,84 δισ., -7.1%). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 2,96 δισ. ευρώ (2019: 5,06 δισ., -41,5%). Αντίστοιχα, το περιθώριο ΕΒΤ του Group υποχώρησε στο 4,3% (2019: 6,8%). Τα καθαρά κέρδη του Group ανήλθαν 2,17 δισ. ευρώ για την περίοδο των εννέα μηνών (2019: 3,61 δισ., -39,8%).
Ισχυρή ανάκαμψη του τομέα αυτοκινήτων – βελτίωση περιθωρίου EBIT
Τα έσοδα του αυτοκινητιστικού τομέα ανήλθαν σε 21,96 δισ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο (2019: 23,01 δισ., -4,6%). Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ανήλθαν σε 1,47 δισ. ευρώ (2019: 1,51 δισ., -2,5%). Το περιθώριο EBIT του τμήματος το γ’ τρίμηνο βελτιώθηκε στο 6,7% σε σχέση με πέρσι (2019: 6,6%).
Τα έσοδα του εννεαμήνου του αυτοκινητιστικού τομέα υποχώρησαν σε 54,82 δισ. ευρώ (2019: 64,85 δισ., -15,5%). Το EBIT για το διάστημα αυτό ήταν θετικό, στα 152 εκατ. ευρώ (2019: 2,67 δισ., -94,3%). Αναλόγως, το περιθώριο EBIT ήταν 0,3% (2019: 4,1%) και επομένως εντός του εύρους στόχου 0 – 3% για το 2020.
Η μάρκα BMW πούλησε συνολικά 1.427.392 οχήματα (-11,3%) κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών της χρονιάς. Την ίδια περίοδο, η MINI παρέδωσε 208.124 οχήματα (-20,0%) και η Rolls – Royce Motor Cars 2.651 οχήματα (-28,5%) σε πελάτες. Παρά τη συνολική μείωση όγκου, ο αριθμός εξηλεκτρισμένων οχημάτων που παραδόθηκαν σε πελάτες αυξήθηκε σε επίπεδα ρεκόρ, 116.381 μονάδων (+20,0%) για το διάστημα των εννέα μηνών.
Στην Ευρώπη, πωλήθηκαν 648.494 αυτοκίνητα BMW, MINI και Rolls-Royce κατά τη διάρκεια του πρώτου 9μηνου της χρονιάς (‑19,7%). Οι όγκοι πωλήσεων που καταγράφηκαν στη Γερμανία μειώθηκαν στις 203.442 μονάδες (-14,6%). Στην Κίνα σημειώθηκε συνέχιση της ανάκαμψης που είχε ήδη ξεκινήσει το β’ τρίμηνο, επιτρέποντας στο BMW Group να αυξήσει τις πωλήσεις του στη μεγαλύτερη αγορά, σε επίπεδο ρεκόρ 560.367 μονάδων (+6,4%) μέχρι το Σεπτέμβριο. Συνολικά, 200.286 μονάδες (-24,6%) πωλήθηκαν στις ΗΠΑ κατά το εννεάμηνο.
Ο τομέας μοτοσικλετών κατέγραψε υψηλότερο όγκο πωλήσεων και κέρδη το γ’ τρίμηνο
Η BMW Motorrad αύξησε τις πωλήσεις μοτοσικλετών και maxi-scooters το γ’ τρίμηνο στις 52.892 μονάδες (+20,9%), παράγοντας έσοδα 637 εκατ. ευρώ (2019: 558 εκατ., +14,2) και EBIT 45 εκατ. ευρώ (2019: 35 εκατ., +28,6%). Το περιθώριο EBIT του τμήματος ήταν 7,1% (2019: 6,3%).
Συνολικά, 129.599 μοτοσικλέτες και maxi-scooters πωλήθηκαν τα πρώτα τρία τρίμηνα της χρονιάς (-5,4%), παράγοντας συνολικά έσοδα 1,71 δισ. ευρώ (2019: 1,87 δισ. ευρώ, -8.3%). Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) για το διάστημα του εννεαμήνου ανήλθαν σε 110 εκατ. ευρώ (2019: 226 εκατ., -51,3%), που αντιστοιχεί σε περιθώριο EBIT 6,4% (2019: 12,1%).
Αυξημένος αριθμός νέων συμβάσεων
Το χαρτοφυλάκιο συμβάσεων πελατών λιανικής που διαχειρίζεται το τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών είχε 5.578.149 συμβάσεις στις 30 Σεπτεμβρίου 2020 (31 Δεκεμβρίου 2019: 5.486.319 συμβάσεις, +1,7%). Συνολικά 538.351 νέες συμβάσεις υπογράφηκαν με πελάτες λιανικής το γ’ τρίμηνο (2019: 504.217 νέες συμβάσεις, +6,8%). Τα έσοδα του τμήματος ανήλθαν σε 7,79 δισ. ευρώ (2019: 7,47 δισ., +4,4%). Τα κέρδη προ φόρων ήταν 458 εκατ. ευρώ (2019: 597 εκατ., -23,3%).
Συνολικά 1.342.803 νέες συμβάσεις (2019: 1.475.504 συμβάσεις, -9,0%) υπογράφηκαν κατά τη διάρκεια του εννεαμήνου. Στα 22,05 δισ. ευρώ, τα έσοδα παρέμειναν στο προηγούμενο περσινό επίπεδο (2019: 21,98 δισ. ευρώ: +0,3%). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,03 δισ. ευρώ (2019: 1,79 δισ., -42,2%).
Επαναβεβαιώνεται η πρόβλεψη για το έτος
Για το σύνολο των 12 μηνών, το BMW Group εξακολουθεί να πιστεύει ότι η ζήτηση σε όλες τις κύριες αγορές θα μειωθεί σημαντικά εξ αιτίας της πανδημίας και των απαιτούμενων περιοριστικών μέτρων.
Στο πλαίσιο αυτό, οι παγκόσμιες πωλήσεις του Αυτοκινητιστικού τομέα το 2020 θα είναι πιθανότατα αισθητά χαμηλότερες συγκριτικά με ένα χρόνο πριν. Υπό τις κρατούσες συνθήκες, το BMW Group εκτιμά ότι το περιθώριο EBIT θα κυμανθεί μεταξύ 0 – 3% το 2020.
Κυρίως λόγω της αρνητικής οικονομικής πρόβλεψης, το τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών αναμένεται να δημιουργήσει μικρότερο κύκλο εργασιών σε ένα ασταθές περιβάλλον με υψηλό επίπεδο ρίσκου. Κατά συνέπεια, ο δείκτης απόδοσης ίδιων κεφαλαίων (Return on Equity) αναμένεται να παρουσιάσει μέτρια πτώση έναντι της προηγούμενης χρονιάς για το τμήμα αυτό.
Οι ταξινομήσεις του τομέα Μοτοσικλετών αναμένεται να μειωθούν σημαντικά συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Η πρόβλεψη για το περιθώριο EBIT προς το παρόν κυμαίνεται μεταξύ 3% και 5%.
Λαμβάνοντας υπόψη τους διάφορους, ήδη αναφερθέντες παράγοντες, τα κέρδη του Group προ φόρων αναμένεται να είναι χαμηλότερα έναντι του 2019.
Ακόμα, ο αριθμός των εργαζομένων θα είναι ελαφρώς χαμηλότερο από το επίπεδο που καταγράφηκε ένα χρόνο νωρίτερα. Θα εφαρμοστούν μέτρα που έχουν ήδη εξαγγελθεί για τη διαχείριση του μεγέθους του ανθρώπινου δυναμικού. Υπό τις τρέχουσες συνθήκες, κάθε νέα πρόσληψη εξετάζεται υπό ιδιαίτερα αυστηρό πλαίσιο.
Το επίπεδο ρίσκου λόγω των αρνητικών επιπτώσεων της πανδημίας θεωρείται υψηλό. Μετά από μία φάση μεγαλύτερης σταθερότητας στο οικονομικό περιβάλλον το γ’ τρίμηνο, ένα δεύτερο κύμα της πανδημίας είναι ήδη σε εξέλιξη. Δεδομένων των απαιτούμενων περιοριστικών μέτρων και των οικονομικών επιπτώσεων, η αβεβαιότητα παραμένει σε υψηλό επίπεδο. Αν η πανδημία του κορωνοϊού ξεφύγει ακόμα περισσότερο και η παγκόσμια οικονομία οδηγηθεί σε νέα ύφεση, η έκθεση σε κίνδυνο μπορεί να είναι μεγάλη, κυρίως από πλευράς ζήτησης. Ο όμιλος δηλώνει πως παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και παραμένει σε πλήρη ετοιμότητα για να ενεργήσει άμεσα και αποτελεσματικά.
BMW Group – επισκόπηση |
3ο τρίμηνο 2020 | 3ο τρίμηνο 2019 | Διαφορά % | |
Παραδόσεις σε πελάτες | ||||
Αυτοκίνητα 1 | μονάδες | 675 . 592 | 621 . 981 | 8,6 |
BMW1 | μονάδες | 585.239 | 533.215 | 9,8 |
MINI1 | μονάδες | 89.262 | 87.561 | 1,9 |
Rolls-Royce1 | μονάδες | 1.091 | 1.205 | -9,5 |
Μοτοσικλέτες | μονάδες | 52.892 | 43.744 | 20,9 |
Ανθρώπινο δυναμικό (συγκριτικά με 31.12.2019) | 124.190 | 126.016 | -1,4 | |
Περιθώριο EBIT τομέα αυτοκινήτων | % | 6,7 | 6,6 | 0,1% ποσ. μον. |
Περιθώριο EBIT τομέα μοτοσικλετών | % | 7,1 | 6,3 | 0,8% ποσ. μον. |
Περιθώριο ΕΒΤ | % | 9,4 | 8,4 | 1,0% ποσ. μον. |
Έσοδα | δισ. ευρώ | 26,28 | 26,66 | -1,4 |
από: Αυτοκίνητα | δισ. ευρώ | 21,96 | 23,01 | -4,6 |
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | 637 | 558 | 14,2 |
Οικονομικές υπηρεσίες | δισ. ευρώ | 7,79 | 7,47 | 4,4 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | 0 | 1 | – |
Διαγραφές | δισ. ευρώ | -4,11 | -4,37 | 6,0 |
Κέρδη προ φόρων & τόκων (EBIT) | δισ. ευρώ | 1,92 | 2,28 | -15 , 9 |
από: Αυτοκίνητα | δισ. ευρώ | 1,47 | 1,51 | -2,5 |
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | 45 | 35 | 28,6 |
Οικονομικές υπηρεσίες | εκατ. ευρώ | 438 | 606 | -27,7 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | 18 | 1 | – |
Διαγραφές | εκατ. ευρώ | -54 | 132 | – |
-3 | ||||
Κέρδη προ φόρων (EBT) | δισ. ευρώ | 2,46 | 2,24 | 9,6 |
από: Αυτοκίνητα | δισ. ευρώ | 1,86 | 1,53 | 21,3 |
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | 44 | 35 | 25,7 |
Οικονομικές υπηρεσίες | εκατ. ευρώ | 458 | 597 | -23,3 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | 118 | -26 | – |
Διαγραφές | εκατ. ευρώ | -16 | 109 | – |
Φόροι εισοδήματος | εκατ. ευρώ | -649 | -702 | 7,5 |
Καθαρό κέρδος | δισ. ευρώ | 1,81 | 1,54 | 17,4 |
Κέρδη ανά μετοχή (κοινή/προνομιούχο) | € | 2,71/2,71 | 2,31/2,31 | 17,3/17,3 |
BMW Group – επισκόπηση |
Ιαν – Σεπ 2020 | Ιαν – Σεπ 2019 | Διαφορά % | |
Παραδόσεις σε πελάτες | ||||
Αυτοκίνητα 1 | μονάδες | 1.638.167 | 1.872.451 | -12,5 |
BMW1 | μονάδες | 1.427.392 | 1.608.701 | -11,3 |
MINI1 | μονάδες | 208.124 | 260.043 | -20,0 |
Rolls-Royce1 | μονάδες | 2.651 | 3.707 | -28,5 |
Μοτοσικλέτες | μονάδες | 129.599 | 136.932 | -5,4 |
Ανθρώπινο δυναμικό (συγκριτικά με 31.12.2019) | 126.016 | -1,4 | ||
Περιθώριο EBIT τομέα αυτοκινήτων | % | 0,3 | 4,1 | -3,8% ποσ. μον. |
Περιθώριο EBIT τομέα μοτοσικλετών | % | 6,4 | 12,1 | -5,7% ποσ. μον. |
Περιθώριο ΕΒΤ | % | 4 , 3 | 6 , 8 | -2,5 % ποσ. μον. |
Έσοδα | δισ. ευρώ | 69,50 | 74,84 | -7,1 |
από: Αυτοκίνητα | δισ. ευρώ | 54,82 | 64,85 | -15,5 |
Μοτοσικλέτες | δισ. ευρώ | 1,71 | 1,87 | -8,3 |
Οικονομικές υπηρεσίες | δισ. ευρώ | 22,05 | 21,98 | 0,3 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | 1 | 4 | -75,0 |
Διαγραφές | δισ. ευρώ | -9,09 | -13,86 | 34,4 |
Κέρδη προ φόρων & τόκων (EBIT) | δισ. ευρώ | 2,63 | 5,07 | -48,2 |
από: Αυτοκίνητα | εκατ. ευρώ / δισ. ευρώ | 152 | 2,67 | -94,3 |
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | 110 | 226 | -51,3 |
Οικονομικές υπηρεσίες | δισ. ευρώ | 1,05 | 1,86 | -43,2 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | 43 | 7 | – |
Διαγραφές | δισ. ευρώ / εκατ. ευρώ | 1,27 | 312 | – |
Κέρδη προ φόρων (EBT) | δισ. ευρώ | 2,96 | 5,06 | -41,5 |
από: Αυτοκίνητα | εκατ. ευρώ / δισ. ευρώ | 767 | 2,98 | -74,3 |
Μοτοσικλέτες | εκατ. ευρώ | 108 | 222 | -51,4 |
Οικονομικές υπηρεσίες | δισ. ευρώ | 1,03 | 1,79 | -42,2 |
Λοιπές εγγραφές | εκατ. ευρώ | -290 | -181 | 60,2 |
Διαγραφές | δισ. ευρώ / εκατ. ευρώ | 1,33 | 236 | – |
136 | ||||
Φόροι εισοδήματος | εκατ. ευρώ / δισ. ευρώ | -785 | -1,49 | 47,4 |
Καθαρό κέρδος | δισ. ευρώ | 2,17 | 3,61 | -39,8 |
Κέρδη ανά μετοχή (κοινή/προνομιούχο) | € | 3,20/3,21 | 5,37/5,38 | -40,4/-40,3 |
1Σε σχέση με μία αναθεώρηση του υπολογισμού πωλήσεων και των σχετικών μεθόδων αναφοράς, το BMW Group επανεξέτασε στοιχεία πωλήσεων λιανικής προηγούμενης περιόδου και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ορισμένες ταξινομήσεις δεν είχαν περιληφθεί στις σωστές περιόδους.
2 Η τιμή για τα Q1-Q3 2019 περιλαμβάνει ένα κέρδος 44 εκατ. ευρώ από διακοπή εργασιών.