Η άνοδος της Volvo στην ελληνική αγορά ήταν εξίσου ισχυρή με την παγκόσμια. Η Volvo έκλεισε το 2019 με αύξηση πωλήσεων κατά 9,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τις συνολικές πωλήσεις της στην Ελλάδα να φθάνουν τα 1.858 αυτοκίνητα.

Η Volvo για πρώτη φορά στην ιστορία της ξεπέρασε τα 700.000 αυτοκίνητα, με νέο ρεκόρ πωλήσεων παγκοσμίως για το 2019.

Το νέο ρεκόρ πωλήσεων της Volvo τροφοδοτήθηκε από τη σταθερά ισχυρή ζήτηση που καταγράφεται σε όλον τον κόσμο για τα SUV της σουηδικής εταιρείας, καθώς και για τα wagon και sedan μοντέλα των σειρών 60 και 90 στην Ευρώπη και την Κίνα. Η παρουσία της Volvo ήταν εντυπωσιακή με αύξηση των πωλήσεων και των μεριδίων της σε όλες τις αγορές.

Στην Ελλάδα, σημαντικά σημεία αναφοράς της επίδοσης της Volvo για το 2019 αποτελούν:

  • Η συνεχιζόμενη κυριαρχία των SUV της, με το XC60 να διατηρεί την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium μεσαίων SUV με μερίδιο αγοράς 35,2% και το XC90 να παραμένει πρώτο στα premium μεγάλα SUV με μερίδιο αγοράς 31,1%. Τα XC60 και XC90 βρίσκονται στην κορυφή και των εταιρικών πωλήσεων στις κατηγορίες τους, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη 4 στους 10 και 3 στους 10 εταιρικών πελατών αντίστοιχα.
  • Η ηγετική θέση της Volvo στα premium plug-in υβριδικά μοντέλα με μερίδιο 68,4%.
Νίκος Γιαννουσάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Ελλάς

“Είμαστε πολύ περήφανοι που τα αποτελέσματα της Volvo στην Ελλάδα συνδυάζονται με σημαντική αύξηση των δεικτών εξυπηρέτησης των πελατών μας, καθώς και με την ολοκλήρωση, εντός του 2020, της πιστοποίησης των εκθέσεων και των συνεργείων μας με βάση τα πλέον πρόσφατα πρότυπα της Volvo Cars. Είναι αξιοσημείωτο ότι η Ελλάδα είναι ανάμεσα στις πρώτες χώρες παγκοσμίως που το επιτυγχάνει. To 2020 προβλέπεται μια ακόμη χρονιά ανόδου με ιδιαίτερη έμφαση στα plug-in υβριδικά μοντέλα μας”. δήλωσε ο Νίκος Γιαννουσάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Ελλάς.

Η πλήρης σειρά των Recharge της Volvo ξεκινά από το premium compact SUV της, το XC40, και εκτείνεται σε όλο το εύρος της γκάμας της. Η Volvo είναι ο μόνος κατασκευαστής αυτοκινήτων που προσφέρει την επιλογή μιας plug-in υβριδικής έκδοσης σε κάθε μοντέλο της γκάμας του.

H σειρά μοντέλων Recharge θα δώσει περαιτέρω ισχυρή ώθηση στις πωλήσεις της Volvo, χάρη και στο επιπλέον κίνητρο που προσφέρει η εταιρεία για την απόκτησή τους. Με την αγορά κάθε νέου plug-in υβριδικού Volvo περιλαμβάνεται επιδότηση ηλεκτρικής ενέργειας για διάστημα 12 μηνών. Στόχος της Volvo είναι το 2020 οι πωλήσεις των μοντέλων Recharge να αντιπροσωπεύουν το 20% των συνολικών πωλήσεών της.

 

 

Προηγούμενο άρθροContinental WinterContact TS 860 S για υψηλές αποδόσεις
Επόμενο άρθροTo EK στηρίζει την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία