Η NIO πέτυχε πωλήσεις άνω των 20.000 ηλεκτρικών οχημάτων για έκτο συνεχή μήνα τον Οκτώβριο, χάρη στην επιτυχία του νέου οικονομικού SUV της, Onvo L60. Συγκεκριμένα, πούλησε 20.976 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 30,5% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2023. Από αυτά, τα 16.657 ανήκουν στο βασικό brand της NIO, ενώ 4.319 αφορούν το νέο «οικογενειακό» μοντέλο Onvo στον πρώτο του πλήρη μήνα πωλήσεων.

Το Onvo L60, που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο, είναι ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό SUV με τιμή εκκίνησης περίπου $21.200 (€19.700) με ενοικίαση της μπαταρίας του. Ωστόσο ακόμη και με την αγορά της μπαταρίας, η τιμή του διατηρείται κάτω από τα $30.000 (€28.000), καθιστώντας το πιο οικονομική επιλογή από το Tesla Model Y, το οποίο ξεκινά περίπου στα $35.000 (€32.500) στην Κίνα. Το Onvo L60 προσφέρει αυτονομία έως 555 χλμ., ελαφρώς μεγαλύτερη χωρητικότητα και ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας από το Model Y.

Η NIO φιλοδοξεί να παρουσιάζει κάθε χρόνο νέο μοντέλο Onvo, ξεκινώντας με ένα μεγαλύτερο ηλεκτρικό SUV το 2025. Σύμφωνα με τον CEO της NIO, William Li, το επόμενο μοντέλο αναμένεται να είναι «επαναστατικό» και πιθανότατα να διατεθεί στην αγορά νωρίτερα από το τρίτο τρίμηνο του 2025, με πιθανούς χρόνους παράδοσης από τον Μάιο.

Προηγούμενο άρθροΤο νέο Citroen C3 ξεπέρασε τις 50.000 πωλήσεις
Επόμενο άρθροAmpere & ACTIA: Μαζί στα ενσωματωμένα συστήματα