Η Dunlop αποκάλυψε τα αποτελέσματα των εσωτερικών δοκιμών της για το SportSmart Mk3, αποδεικνύοντας ότι η ομάδα ανάπτυξης έχει πετύχει το στόχο της “να σπάσει τους κανόνες” και να αναπτύξει ένα hypersport ελαστικό δρόμου με βελτιωμένα επίπεδα πρόσφυσης υγρού και στεγνού οδοστρώματος.

 

Η παραδοσιακή λογική υποδηλώνει ότι η βελτίωση της πρόσφυσης υγρού οδοστρώματος θα μπορούσε να σημαίνει απώλεια της πρόσφυσης στεγνού οδοστρώματος. Όμως, με την εισαγωγή ενός συνδυασμού τεχνολογιών που περιλαμβάνουν, τη σύνθεση MultiTread στα ακριανά σημεία του ελαστικού μαζί με μια νέα ρητίνη πρόσφυσης σε υγρό οδόστρωμα, τις καινούργιες τεχνολογίες “Hi Silica” και “Fine Carbon”, ένα απότομο μοτίβο με αυλακώσεις στη γόμα του ελαστικού, καθώς και νέες τεχνολογίες κατασκευής, η ομάδα της Dunlop έχει ξεπεράσει τους στόχους της να βελτιώσει και την υγρή και τη στεγνή πρόσφυσηI.

Το νέο ελαστικό SportSmart Mk3 υποβλήθηκε σε εκτεταμένους ελέγχους στους χώρους δοκιμών της Dunlop στην πόλη Mireval της Γαλλίας. Σε αυτές τις δοκιμές, η πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα αποδείχθηκε 20% υψηλότερη από αυτή του προκατόχου του. Ένα ακόμη μεγαλύτερο βήμα, έγινε στην πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα, με τα κέρδη που αποτυπώνονται να είναι άνω του 23%.

Αυτό μεταφράστηκε σε εντυπωσιακούς χρόνους / γύρο στις ιδιαίτερα απαιτητικές εγκαταστάσεις αγώνων στη Μεσόγειο. Στις δοκιμές σε ξηρό οδόστρωμα, το SportSmart Mk3 ήταν 0,6 δευτερόλεπτα / γύρο ταχύτερο από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του, πάνω σε μια Yamaha YZF-R6 και 1,1 δευτερόλεπτα γρηγορότερο όταν τοποθετήθηκε σε μια Triumph 675 Street Triple R. Στο υγρό οδόστρωμα, το SportSmart Mk3 παρουσίασε 0,3 δευτερόλεπτα κέρδος από τον πλησιέστερο ανταγωνιστήII.

Ο Luca Davide Andreoni, Marketing Manager της Dunlop Motorcycle στην Ευρώπη, δήλωσε: “Οι χρόνοι ανά γύρο δεν είναι ένας τόσο σχετικός δείκτης για ένα ελαστικό σχεδιασμένο για το δρόμο, αλλά είναι χρήσιμοι για να δείξουν τα αποτελέσματα της μεγάλης μας ανάπτυξης. Τα κέρδη στην απόδοση, τόσο σε υγρή όσο και σε στεγνή επιφάνεια, δείχνουν ότι το μείγμα των νέων, δοκιμασμένων και καινοτόμων τεχνολογιών της Dunlop έχει αποδώσει μεγάλα οφέλη στην απόδοση. Τώρα, θα παραδώσουμε το ελαστικό στα ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης για να το δοκιμάσουνε, και περιμένουμε να διαβάσουμε τα αποτελέσματά τους”.

Το SportSmart Mk3 περιλαμβάνεται στην σειρά hypersport της Dunlop μαζί με τα ελαστικά SportSmart TT (χρήση 50/50 δρόμος/πίστα), D212 GP Racer (κυρίως για Track Day events) και το GP Pro D213 (το απόλυτο αγωνιστικό ελαστικό για πρωταθλήματα που απαιτούν ελαστικά τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο δρόμο). Το τωρινό μοντέλο SportSmart2 Max θα επαναπροσδιοριστεί ως hypersport ελαστικό μεσαίου επιπέδου.

[I] Σε σύγκριση με το Dunlop SportSmart2 Max με διαστάσεις μπροστινού ελαστικού 120/70ZR17 και πίσω ελαστικού 190/55ZR17.

[II] Με εφαρμογή σε ένα KTM 1290 SD-R

Προηγούμενο άρθρο70 χρόνια Abarth με ένα ακόμα ρεκόρ
Επόμενο άρθροΗ Ευδοκία Κωστοπούλου, στη Διεύθυνση Εταιρικών Πωλήσεων της Peugeot