
H Autohellas Hertz, ολοκλήρωσε με επιτυχία ένα σημαντικό έργο SEO στρατηγικής, ενισχύοντας περαιτέρω την ψηφιακή παρουσία της στον κλάδο των υπηρεσιών leasing.
Συνεργάτης της σε αυτό το project ήταν η Ogilvy One.
Το έργο περιλάμβανε μία σειρά από SEO ενέργειες, τη μετάβαση (migration) του subdomain leasing.hertz.gr κάτω από το κύριο domain www.hertz. gr, με στόχο την ενοποίηση της δομής του website και τη βελτιστοποίηση της οργανικής απόδοσης.
Η ομάδα SEO της Ogilvy One σχεδίασε και υλοποίησε μια ολοκληρωμένη στρατηγική, διασφαλίζοντας την ομαλή μετάβαση και τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα της συνεργασίας ήταν εξαιρετικά, επιτυγχάνοντας σε YoY επίπεδο αύξηση κατά 146% στις οργανικές εμφανίσεις για την υπηρεσία Hertz Leasing, καθώς και άνοδο κατά 28% στα συνολικά Leads που προήλθαν από το οργανικό κανάλι.