Συναρμολόγηση του Audi e-tron GT στο Böllinger Höfe

Οδεύοντας προς την ηλεκτροκίνηση, η Audi θα ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) σε όλα τα εργοστάσιά της ανά τον κόσμο πριν από το 2030.

Όπως ανακοίνωσε η Audi θα αρχίσει να κατασκευάζει τουλάχιστον ένα μοντέλο ηλεκτρικού οχήματος (EV) σε όλα τα εργοστάσιά της παγκοσμίως έως το 2029.

Από το 2026, η μάρκα θα λανσάρει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην παγκόσμια αγορά, ενώ θα σταματήσει σταδιακά την παραγωγή των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) έως το 2033. Με βάση αυτή τη απόφαση που ελήφθη ως μέρος της εταιρικής στρατηγικής του 2030, η Audi λαμβάνει τώρα μέτρα για να προετοιμάσει τις παγκόσμιες εγκαταστάσεις της για την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Gerd Walker, Μέλος ΔΣ της AUDI AG, υπεύθυνος για την παραγωγή και τα logistics

Σε αντίθεση με πολλούς από τους ανταγωνιστές της, η Audi βασίζεται στο υπάρχον παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της για να επιτύχει αυτό το όραμα. «Βήμα προς βήμα, φέρνουμε όλες τις εγκαταστάσεις μας στο μέλλον», δήλωσε ο Gerd Walker, μέλος του ΔΣ της Audi, υπέυθυνος για την παραγωγή και τα logistics. «Επενδύουμε στα υπάρχοντα εργοστάσιά μας, ώστε να καταλήξουν εξίσου αποτελεσματικά και ευέλικτα με τις νεόκτιστες εγκατάστάσεις παραγωγής», δήλωσε μεταξύ άλλων. Σύμφωνα με τον κ. Walker, αυτή είναι η βιωσιμότητα στην πράξη – από οικονομικής, οικολογικής και κοινωνικής πτυχής. «Ο δρόμος που ακολουθεί η Audi εξοικονομεί πόρους και επιταχύνει τον μετασχηματισμό μας σε πάροχο βιώσιμης premium κινητικότητας», τόνισε.

Όπως επισημάνθηκε η Audi θέλει να καταστήσει την παραγωγή ευέλικτη και προσαρμόσιμη για να διασφαλίσει ότι θα είναι μακροπρόθεσμα ανθεκτική στο μέλλον. Σύμφωνα με αυτόν τον στόχο, η εταιρεία ανέπτυξε την στρατηγική της λαμβάνοντας υπόψη διάφορες προοπτικές. Ο κ. Walker και η ομάδα του επικεντρώθηκαν στα ακόλουθα ερωτήματα: «Τι περιμένει η κοινωνία από εμάς; Τι ζητούν οι πελάτες μας; Ποιες είναι οι προσδοκίες των ενδιαφερόμενων μερών και τι θα χρειαστούν οι εργαζόμενοί μας στο μέλλον;» Σε απάντηση, η Audi δημιούργησε το 360factory, ένα όραμα για το μέλλον. Η προσέγγιση δίνει εξίσου έμφαση στη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας, στη βιωσιμότητα, στην ευελιξία και στην ελκυστικότητα.

Εξαιρετικά αυτοματοποιημένη παραγωγή ηλεκτρικών κινητήρων στο Győr

Οδικός χάρτης προς την ηλεκτροκίνηση

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η Audi θα κατασκευάζει EV σε όλες τις εγκαταστάσεις παραγωγής της παγκοσμίως. «Για να πετύχουμε τον στόχο μας, βασιζόμαστε στο υψηλά καταρτισμένο προσωπικό μας εκπαιδεύοντας όλους τους εργαζομένους μας κατάλληλα για το μέλλον μέχρι το 2025, με προϋπολογισμό εκπαίδευσης περίπου 500 εκατομμυρίων ευρώ», δήλωσε ο κ. Walker. Σε δύο εγκαταστάσεις, στο Böllinger Höfe (Γερμανία) και στις Βρυξέλλες, παράγονται ήδη αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Από το επόμενο έτος, το Audi Q6 e-tron θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα βγει από τη γραμμή παραγωγής στο Ingolstadt (Γερμανία). Η παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα ξεκινήσει σταδιακά στο Neckarsulm (Γερμανία), στο San José Chiapa (Μεξικό) και στο Győr (Ουγγαρία) επίσης. Το 2029, όλες οι εγκαταστάσεις παραγωγής θα παράγουν τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Ανάλογα με τις τοπικές συνθήκες, η παραγωγή των υπόλοιπων μοντέλων εσωτερικής καύσης θα καταργηθεί σταδιακά έως τις αρχές της επόμενης δεκαετίας.

Νέες μονάδες θα κατασκευαστούν μόνο όπου απαιτείται πρόσθετη δυναμικότητα. Για παράδειγμα, η Audi και ο συνεργάτης της FAW κατασκευάζουν επί του παρόντος ένα εγοστάσιο στο Changchun (Κίνα) όπου θα παράγονται τοπικά μοντέλα που βασίζονται στην τεχνολογική πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric). Με την κατασκευή να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2024, αυτό θα είναι το πρώτο εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Κίνα μόνο για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Audi.

Φωτογραφίες: Audi

Προηγούμενο άρθροΗ υβριδική τεχνολογία και ο κύκλος Miller
Επόμενο άρθροCATL: παραγωγή μπαταριών EV στη Γερμανία