Η Audi παρουσίασε το concept ενός ξεχωριστού station wagon της premium κατηγορίας, με ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, το A6 Avant e-tron
Μετά το concept του ηλεκτρικού A6 Sportback e-tron πριν από σχεδόν ένα χρόνο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, η Audi παρουσίασε το A6 Avant e-tron concept, το επόμενο μοντέλο στην ηλεκτρική γκάμα του Α6.
Το νέο concept συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία της μάρκας στην ηλεκτροκίνηση με την παράδοσή της σε σχεδιασμό εντυπωσιακών Avant αμαξωμάτων. Όπου Avant, μία λέξη που δανείστηκε η Audi από το “avant garde” και στο πέρασμα των χρόνων την έκανε συνώνυμο των όμορφων, ξεχωριστών station wagon.
Το A6 Avant e-tron concept ξεχωρίζει αμέσως από το εμπνευσμένο design, στο οποίο η επίδραση της αεροδυναμικής σήραγγας είναι παραπάνω από εμφανής. Οι μεγάλοι τροχοί 22 ιντσών, η ελαφρά κεκλιμένη προς τα πίσω οροφή με τον σχεδιασμό της κολόνας D – τυπικό χαρακτηριστικό των μοντέλων Avant της Audi – και οι κοντοί πρόβολοι, δίνουν στο concept αναλογίες που θυμίζουν ξεκάθαρα σπορ αυτοκίνητο. Η άψογα εκτελεσμένη αλληλουχία κυρτών και κοίλων επιφανειών, κάνει το Audi A6 Avant e-tron concept να δείχνει ότι έχει προέλθει από ένα ενιαίο κομμάτι μετάλλου.
Όπως το Audi A6 e-tron concept, και το A6 Avant e-tron βασίζεται στη μελλοντική πλατφόρμα PPE – Premium Platform Electric, που έχει αναπτυχθεί υπό την ηγεσία της Audi. Με μήκος 4,96 μ., πλάτος 1,96 μ. και ύψος 1,44 μ., το A6 Avant e-tron εκφράζει την επόμενη μέρα στον σχεδιασμό της Audi, με αεροδυναμικό συντελεστή Cd μόλις 0,24. Σημαντικά στοιχεία όπως η μη διαπερατή από τον αέρα μάσκα Singleframe και η συνεχής λωρίδα φώτων στο πίσω μέρος, τονίζουν τη συγγένειά του με τα άλλα μοντέλα της γκάμας e-tron της premium μάρκας.
Οι επίπεδοι προβολείς και τα λεπτά πίσω φώτα συνάδουν με το συνολικό design. Η τεχνολογία Digital Matrix LED εμπρός και η ψηφιακή OLED πίσω, επιτρέπουν την επίτευξη μέγιστης φωτεινότητας ακόμα και σε ελάχιστη επιφάνεια, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν εξατομικευμένες φωτεινές υπογραφές. Οι μπροστινοί προβολείς Digital Matrix LED στην κυριολεξία επιτυγχάνουν σχεδόν κινηματογραφική ποιότητα. Εάν, για παράδειγμα, το Audi A6 Avant e-tron concept είναι παρκαρισμένο μπροστά από έναν τοίχο κατά τη διάρκεια ενός διαλείμματος για να επαναφορτίσει την μπαταρία, ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να περάσουν την ώρα τους παίζοντας ένα βιντεοπαιχνίδι που προβάλλεται σε αυτόν. Αντί σε μια μικρή οθόνη στο πιλοτήριο, θα δουν τα εικονικά τοπία του τρέχοντος παιχνιδιού τους να προβάλλονται στον τοίχο σε μορφή XXL – και όλα αυτά μέσω των προβολέων Digital Matrix LED.
Από την πλευρά της, η PPE θα διασφαλίσει ότι αυτό που υπόσχονται οι γραμμές του αυτοκινήτου μεταφράζεται σε ένα πρότυπο δυναμικής οδήγησης και καθημερινής χρηστικότητας για μεγάλες αποστάσεις. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες του Audi A6 Avant e-tron concept θα είναι ικανοί να αποδώσουν 350 kW (476 PS) συνολικής ισχύος και 800 Nm ροπής, τροφοδοτούμενοι από μπαταρία 100 kWh. Αυτό σημαίνει ότι, στο μέλλον, ένα Audi A6 Avant e-tron θα έχει έως 700 χιλιόμετρα αυτονομία και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.
Το πίσω μέρος του Audi A6 Avant e-tron, το οποίο είναι τόσο όμορφο όσο και ευρύχωρο, είναι το ένα από τα δύο κριτήρια που χαρακτηρίζουν το νέο concept ως πρωταθλητή αποθήκευσης. Το άλλο είναι το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με την μπαταρία: η τεχνολογία 800 Volt σε συνδυασμό με ισχύ φόρτισης έως και 270 kW, έχουν ως αποτέλεσμα το A6 Avant e-tron να μπορεί να λάβει σε μόλις 10’ σε ένα σταθμό ταχείας φόρτισης, αρκετή ενέργεια για να διανύσει περίπου 300 χιλιόμετρα.