Η Stellantis συνεχίζει να επιδεικνύει ανθεκτικότητα, παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στην ευρωπαϊκή αγορά. Με το κλείσιμο του τρίτου τριμήνου του 2024, η εταιρεία κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη, διατηρώντας μερίδιο αγοράς 17,6% στις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το έτος μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Παρά την πτώση των συνολικών πωλήσεων στην αυτοκινητοβιομηχανία, ο Όμιλος επέδειξε ισχυρή απόδοση σε συγκεκριμένες αγορές – κυρίως της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Πορτογαλίας, όπου η Stellantis κατέχει την πρώτη θέση για τον Σεπτέμβριο αλλά και συνολικά για το έτος. Στη Γαλλία, το μερίδιο αγοράς ανήλθε στο 30%, ενώ στην Ιταλία ξεπέρασε το 31%, καταλαμβάνοντας, με πέντε μοντέλα, τις πρώτες θέσεις πωλήσεων και στις δύο αγορές. Παράλληλα, σε χώρες όπως η Γερμανία, η Stellantis σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 9%, διατηρώντας μερίδιο αγοράς κοντά στο 14%. Θετικά ήταν και τα αποτελέσματα στις αγορές της Βουλγαρίας, της Κροατίας, της Τσεχίας και της Σλοβενίας, όπου καταγράφηκε σημαντική ανάπτυξη.

Στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων, η Stellantis Pro One κατέχει ηγετική θέση κατέχοντας μερίδιο αγοράς άνω του 29% και αύξηση όγκου κατά 1%. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτη είναι η αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV), με τη Γερμανία να ξεχωρίζει με αύξηση 25% και μερίδιο αγοράς αυξημένο κατά 3 μονάδες. Αντίστοιχη αύξηση καταγράφηκε και στις Κάτω Χώρες (+21%), την Ισπανία (+20%) και την Πορτογαλία (+7%). Η Stellantis αποδεικνύει την ικανότητά της να προσαρμόζεται και να βρίσκει ευκαιρίες σε μια φθίνουσα και ρευστή αγορά – και μέσω της διανομής των πρώτων 1.200 οχημάτων της κινεζικής Leapmotor, T03 και C10, στις χώρες της Ευρώπης.

Προηγούμενο άρθροΠωλήσεις Daimler Truck το Γ’ τρίμηνο: 114.917 μονάδες
Επόμενο άρθροΤΗΚ LSR-05: Ηλεκτρικό με τετραδιεύθυνση και ασύρματη φόρτιση