Η τρίτη γενιά Range Rover Sport παρουσιάζει το νέο plug-in υβριδικό, αλλά και το αμιγώς ηλεκτρικό, το 2024, χάρη στα σύγχρονα πλαίσια MLA-flex.

Ακολουθώντας το ρεύμα του πολυτελούς Ranger Rover, η έκδοση Sport είναι η πλέον ηλεκτροκίνητη μέχρι σήμερα. Η γκάμα κινητήρων του νέου Range Rover Sport είναι εκτενής, από βενζινοκινητήρα ήπιας υβριδικής υποβοήθησης και πετρελαιοκινητήρα έως δύο plug-in υβριδικούς και έναν ισχυρό V8. Δυστυχώς, η Land Rover δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες για την αυτονομία και την ηλεκτρική ισχύ της έκδοσης μηδενικών εκπομπών.

18γρ/χλμ CO2

Το νέο plug-in υβριδικό διαθέτει εντυπωσιακές προδιαγραφές. Εξοπλισμένο με μπαταρία 38,1 kWh, το ανθεκτικό όχημα εκτός δρόμου μπορεί να μετακινηθεί χωρίς τοπικές εκπομπές ρύπων εξάτμισης για μεγάλη απόσταση 113 χλμ. Σύμφωνα με τη Land Rover, αυτό καλύπτει περίπου το 75% των μετακινήσεων των περισσότερων πελατών.

Οι τιμές CO2 βάσει προτύπων WLTP δεν υπερβαίνουν τα 18 γρ/χλμ, με καλά οικολογικά διαπιστευτήρια και φορολογικά οφέλη στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.

Βιωσιμότητα στο εσωτερικό

Το εσωτερικό του Sport παρουσιάζει πολλές ομοιότητες με το μεγαλύτερο της οικογένειας. Με μινιμαλιστική -σχεδόν σκανδιναβική- ατμόσφαιρα, διαθέτει κεντρική οθόνη αφής 13,1 ιντσών συμβατή με Alexa, ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και AndroidAuto και ασύρματες ενημερώσεις.

Αντί δέρματος, η καμπίνα αποπνέει περισσότερη βιωσιμότητα και διαθέτει ξύλο και μοναδικά μάλλινα υφάσματα. Υπάρχει επίσης περισσότερος χώρος, χάρη στο ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο.

Όσον αφορά στην οδήγηση, το Range Rover Sport εγκαινιάζει στάνταρ δυναμική αερανάρτηση, σύστημα τετραπλής διεύθυνσης και έξυπνη τετρακίνηση με ενεργό cruise control εκτός δρόμου. Το αυτοκίνητο μπορεί να παραγγελθεί άμεσα και θα ανταγωνιστεί πρωτίστως τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των BMW X5, Mercedes GLE και Audi Q8.

Προηγούμενο άρθροΤρίτος γύρος αξιολογήσεων ασφαλείας 2022 του Euro NCAP
Επόμενο άρθροHMG: θα επενδύσει άνω των 10 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ