FLEETNEWS #226

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 #226 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Απαιτείται ισχυρή βιομηχανική στρατηγική για τα EV Οι εταιρικοί στόλοι πρωτοπόροι βιώσιμης κινητικότητας Νέα αύξηση των επιβατικών και των SUV

18.12.23 #226 2 Τον Απρίλιο του 2024 η Alfa Romeo θα παρουσιάσει επίσημα το πρώτο της Sport Urban Vehicle. Θα ονομάζεται Milano, αποτίνοντας φόρο τιμής στην ιταλική πόλη όπου στις 24 Ιουνίου του 1910 γεννήθηκε η θρυλική μάρκα. Με τη Milano η Alfa Romeo επεκτείνει την γκάμα της στις μικρότερες κατηγορίες, με ένα μοντέλο που ενσαρκώνει απόλυτα το DNA της μάρκας και την εκλεπτυσμένη ιταλική σπορ ταυτότητα, ενώ θα διαθέτει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το Μιλάνο κατέχει πλέον το ρόλο ενός διεθνούς μανιφέστου για τον μοντέρνο σχεδιασμό, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα. Έχοντας κερδίσει τη θέση του στον κόσμο της Τέχνης και του “Made in Italy” σε ολόκληρο τον πλανήτη, το Μιλάνο διαδραμάτιζε πάντα σημαντικό ρόλο στη μόδα, στο design και στη μουσική. Κάθε άλλο παρά τυχαία είναι η επιλογή της Alfa Romeo να τιμήσει το Μιλάνο, για το ξεκίνημα ενός νέου, τολμηρού κεφαλαίου στην ιστορία της, το οποίο θα δίνει την ερμηνεία του σπορ με τα δεδομένα του 21ου αιώνα. ALFA ROMEO MILANO Η Range Rover άνοιξε τη λίστα αναμονής για το Range Rover Electric, πριν από την επίσημη έναρξη παραγγελιών για τους πελάτες. Το Range Rover Electric θα προσφέρει επιδόσεις συγκρίσιμες με εκείνες του Range Rover V8, που αποτελεί τη ναυαρχίδα της γκάμας, και την ικανότητα παντός εδάφους που αναπτύχθηκε εσωτερικά από ειδικούς της Land Rover. Οι δοκιμές των προτύπων βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς οι μηχανικοί έχουν στόχο να δημιουργήσουν το πιο αθόρυβο και εκλεπτυσμένο Range Rover που έχει κυκλοφορήσει ποτέ, με μια μοναδική active road noise cancellation λειτουργία, ηχητική σχεδίαση και άνεση στην καμπίνα. Μετά από ένα χρόνο ανάπτυξης σε ψηφιακό περιβάλλον, που κάλυψε την ανθεκτικότητα του εμπρός μέρους, την ανάλυση συστημάτων για τις απαιτήσεις του πλαισίου και την εικονική διάσχιση υδάτων σε ταχύτητα έως και 50km/h, έχουν κατασκευαστεί τα πρώτα οχήματα φυσικού μεγέθους. Ξεκίνησαν οι παγκόσμιες δοκιμές στο δρόμο, από τη Σουηδία μέχρι το Ντουμπάι, σε θερμοκρασίες από -40C έως +50C. Το πρόγραμμα δοκιμών των προτύπων προσαρμόστηκε, ώστε να διασφαλιστούν η στιβαρότητα του συστήματος ηλεκτρικής κίνησης, συμπεριλαμβανομένου του κάτω μέρους του πατώματος, η ανθεκτικότητα της μπαταρίας και η ακεραιότητα του πλαισίου, ενώ μέσω δυναμικών δοκιμών εξετάζεται η επίδραση αύξησης της θερμοκρασίας στη μείωση της απόδοσης. Το νέο Range Rover Electric θα σχεδιαστεί, θα αναπτυχθεί και θα κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, βασισμένο στην ευέλικτη πλατφόρμα Modular Longitudinal Architecture (MLA) στο Solihull, μαζί με τα υφιστάμενα ήπια και plug-in υβριδικά οχήματα της μάρκας. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΤΗΣ RANGE ROVER Το Range Rover Electric δοκιμάζεται FLEET NEWS #226 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr

18.12.23 #226 4 ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ LANCIA YPSILON Αποκαλύφθηκε η δεύτερη εικόνα της Νέας Lancia Ypsilon, που θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Φεβρουάριο στο Μιλάνο. Δείχνει το εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου, με τη χαρακτηριστική ιστορική μάσκα, που προβάλλεται στο μέλλον με τρεις ακτίνες φωτός που αγκαλιάζουν το λογότυπο της Lancia. «Σήμερα, με τη δεύτερη εικόνα, αποκαλύπτουμε το εμπρόσθιο μέρος της New Lancia Ypsilon, με τη χαρακτηριστική ιστορική μάσκα, τον κάλυκα, που προβάλλεται στο μέλλον μέσω τριών ακτίνων φωτός, καθιστώντας το εμβληματικό, αξιομνημόνευτο και ορατό από μακριά. Πάνω από τον «κάλυκα» υπάρχει το Lancia, και αυτό θα σηματοδοτεί το εμπρόσθιο μέρος και των τριών νέων μοντέλων της μάρκας: ένας «κάλυκας φωτός» που αγκαλιάζει το όνομα και προσδιορίζει ξεκάθαρα την ταυτότητα της Lancia. οδηγώντας την στην ηλεκτρική κινητικότητα», δήλωσε ο Luca Napolitano, CEO της μάρκας Lancia. Η νέα επιγραφή της Lancia από ανοξείδωτο ατσάλι διακρίνεται από την αυθεντική γραμματοσειρά εμπνευσμένη από τον κόσμο της μόδας και δηλώνει τη νέα ηλεκτρική εποχή της μάρκας. Το εμπρόσθιο μέρος, εμπνευσμένο από τη Lancia Beta Montecarlo, θα είναι γυαλιστερό μαύρο, για να τονίζεται η επιγραφή Lancia, όπως στο Concept Lancia Pu+Ra HPE. Η αποκάλυψη του μοντέλου έχει προγραμματιστεί για τον Φεβρουάριο του 2024, με την αποκλειστική New Lancia Ypsilon Cassina Limited Edition. Με κινητήρα 100% BEV, διαθέσιμο σε 1.906 αριθμημένα και πιστοποιημένα αντίτυπα, το μοντέλο αυτό αποτελεί το πρώτο βήμα αναγέννησης της μάρκας, με ξεκάθαρη και φιλόδοξη ταχεία στρατηγική ηλεκτροκίνησης, σύμφωνα με το στρατηγικό σχέδιο «Dare Forward» της Stellantis και την υποστήριξη της Free2move Charge με ενσωματωμένο οικοσύστημα φόρτισης 360°. Η Mercedes-AMG συμπληρώνει τη σειρά SL με τη νέα SL 63 S E Performance. Ο κινητήρας διπλής υπερσυμπίεσης V8 4 λίτρων και η μονάδα ηλεκτροκίνησης AMG αποδίδουν από κοινού ισχύ 600 kW (816 hp) και μέγιστη ροπή 1.420 Nm. Αυτό καθιστά το νέο μοντέλο το πλέον ισχυρό SL όλων των εποχών. Και πρόκειται για την πέμπτη σειρά υβριδικής τεχνολογίας E Performance της AMG. Η άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα, η ταχεία απόδοση ροπής και η γραμμική απόδοση ισχύος, προσφέρουν εντυπωσιακή οδηγική εμπειρία. Η επιτάχυνση στα 100 χλμ/ ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα των 317 χλμ/ώρα συμπληρώνουν τη στιβαρή εμφάνιση. Συστήματα όπως η ανάρτηση AMG Active Ride Control ενεργού σταθεροποίησης και το ενεργό σύστημα διεύθυνσης οπίσθιου άξονα εξασφαλίζουν άνεση και δυναμική οδήγηση. «Η SL υπήρξε πάντα σύμβολο του χαρτοφυλακίου της Mercedes-Benz. Η τελευταία έκδοση του θρυλικού roadster οδηγεί στο μέλλον. Πρώτο και καλύτερο είναι το νέο SL 63 S E Performance, το οποίο, με την πρωτοποριακή τεχνολογία του, είναι το πιο ισχυρό μέλος της οικογένειας SL. Με αυτό το μοναδικό μοντέλο, προσφέρουμε στους πελάτες μας, όχι απλώς ανώτερες επιδόσεις, αλλά και την επιλογή της αμιγώς ηλεκτρικής οδήγησης. Οι πολυάριθμες επιλογές εξοπλισμού και τα υλικά υψηλής ποιότητας που χρησιμοποιούνται, καθιστούν το SL ένα από τα πιο αποκλειστικά roadster της αγοράς, ένα πραγματικά ονειρικό αυτοκίνητο», δήλωσε ο Michael Schiebe, CEO της Mercedes-AMG GmbH και επικεφαλής των τμημάτων Mercedes-Benz G-Class & Mercedes Maybach. ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΤΌΜΟ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΌ SL ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΏΝ Mercedes-AMG SL 63 S E Performance

18.12.23 #226 5 advertorial VOLVO V60 T6 AWD PLUG-IN HYBRID Πρακτικό και πρακτικώς ηλεκτρικό Τα στέισον βάγκον είχαν πάντα ξεχωριστή θέση ανάμεσα στα μοντέλα της Volvo. Ακόμη και σήμερα, που τα SUV της μάρκας αντιπροσωπεύουν τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις της, τα στέισον της εταιρείας, όπως το V60, ασκούν ιδιαίτερη έλξη με την όμορφη σιλουέτα τους και το χρηστικό εσωτερικό τους, ιδανικό για όσους έχουν έναν απαιτητικό τρόπο ζωής, λατρεύουν τα σπορ και τις outdoor δραστηριότητες. Το Volvo V60 T6 AWD plug-in hybrid είναι το premium μεσαίο στέισον βάγκον στην καλύτερη μέχρι σήμερα εκδοχή του. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «πρακτικώς ηλεκτρικό», καθώς το προηγμένο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που διαθέτει, του επιτρέπει να κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε καθημερινή βάση. Δηλαδή, να λειτουργεί για περισσότερο χρόνο στο πρόγραμμα Pure Electric, σχεδόν αθόρυβα και χωρίς εκπομπές ρύπων. Με «ηλεκτρική» αυτονομία που φτάνει τα 91 km, σύμφωνα με το ρεαλιστικό πρότυπο μέτρησης WLTP, το V60 T6 AWD plugin hybrid μπορεί να καλύψει τις συνηθισμένες μετακινήσεις των περισσότερων οδηγών χωρίς να χρειαστεί σταγόνα καυσίμου, παρά μόνο για τις μεγαλύτερες διαδρομές εκτός πόλης. Σε αυτές τις «εξόδους», ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει τους 350 ίππους του αυτοκινήτου, απολαμβάνοντας την απίστευτη επιτάχυνση που παραδοσιακά χαρακτηρίζει τις γρήγορες εκδόσεις των οικογενειακών Volvo Estate. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το χρονόμετρο σταματά στα μόλις 5,4 δευτερόλεπτα για το 0-100 (χλμ./ ώρα), μία τιμή απολύτως ενδεικτική για το πόσο συναρπαστική μπορεί να είναι η οδήγηση του V60 T6 AWD plug-in hybrid. Το καλοστημένο σασί και η εξελιγμένη ανάρτηση του μεσαίου στέισον βάγκον της Volvo συμβάλλουν επίσης στον σπορ χαρακτήρα του με έναν ουσιαστικό και διακριτικό τρόπο, ενώ η κίνηση σε όλους τους τροχούς (AWD) και η λειτουργία οδήγησης με ένα πεντάλ (one pedal drive) μεγιστοποιούν τη δυνατότητα ελέγχου και την ευκολία οδήγησης. Το κομψό αμάξωμα του V60 T6 AWD plug-in hybrid κρύβει ένα ευρύχωρο, ποιοτικό και καλαίσθητο εσωτερικό, καθώς και χώρο αποσκευών 519 λίτρων, η πόρτα του οποίου είναι ηλεκτροκίνητη και με λειτουργία «hands free»: ο χρήστης μπορεί να την ανοίξει και με μία απλή κίνηση του ποδιού του κάτω από τον προφυλακτήρα. Πρόκειται για χαρακτηριστικό που ανήκει στον στάνταρ πλούσιο εξοπλισμό του αυτοκινήτου, όπως και πολλά ακόμη στοιχεία άνεσης και συνδεσιμότητας, τα οποία καλύπτουν κάθε σύγχρονη απαίτηση. Ενδεικτικά, περιλαμβάνονται σύστημα infotainment βασισμένο στο Android, με ενσωματωμένες υπηρεσίες και εφαρμογές Google, καθώς και προηγμένο σύστημα καθαρισμού του εσωτερικού αέρα, που κρατά τα επιβλαβή μικροσωματίδια PM2.5 έξω από την καμπίνα των επιβατών. Κορυφαίος, φυσικά, είναι ο εξοπλισμός ασφαλείας, με εξελιγμένες τεχνολογίες πρόληψης των συγκρούσεων και, εφόσον είναι αναπόφευκτες, μετριασμού των επιπτώσεών τους. Το Volvo V60 T6 AWD plug-in hybrid αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση μετακίνησης που, με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40.000 ευρώ, καθίσταται ιδιαίτερα ελκυστική και στην περίπτωση εταιρικής μίσθωσης, εξασφαλίζοντας στο χρήστη του μηδενικό φόρο για παροχή σε είδος. Επιπλέον, όπως όλα τα Volvo, το V60 T6 AWD plug-in hybrid καλύπτεται από εγγύηση 5 ετών.

18.12.23 #226 6 Η Volkswagen Commercial Vehicles δημιουργεί τη μελλοντική γκάμα μοντέλων VW Bus. Στο εξής, η εταιρεία θα επικεντρώνεται στο «κατάλληλο όχημα για όλους». Όλα ξεκίνησαν το 1949 με το T1 Transporter. Το T1 γνώρισε παγκόσμια επιτυχία ως Transporter, Samba Bus και Camper van. Ακολούθησαν πέντε γενιές. Όλες οι εκδόσεις είχαν την ίδια πλατφόρμα. Μετά, ήρθε η εποχή της ηλεκτρικής κινητικότητας, που απαιτούσε την αλλαγή και το μετασχηματισμό του VW Bus. Έτσι προέκυψαν τρία βαν: Transporter, Multivan και ID. Buzz. Το νέο Multivan ξεκίνησε το 2021 - ένα βαν αναψυχής και εργασίας, εξοπλισμένο για πρώτη φορά με προαιρετικό plug-in υβριδικό κινητήρα. Το 2022 εμφανίστηκαν το ID. Buzz και ID. Buzz Cargo (638 κιλά ωφέλιμο φορτίο). Τώρα ετοιμάζεται το τρίτο νέο shuttle βαν, η έκδοση Caravelle - επαγγελματικό όχημα με υπερσύγχρονα συστήματα οδήγησης και υποβοήθησης και ωφέλιμο φορτίο άνω του ενός τόνου. «Με το νέο μας Transporter, αναπτύξαμε εργαλεία τελευταίας τεχνολογίας για επαγγελματίες. Μαζί με το Multivan και ID. Buzz, προσφέρουμε μια γκάμα VW Bus προσαρμοσμένη στις επιθυμίες των πελατών μας», δήλωσε ο Lars Krause, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για τις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ της Volkswagen Commercial Vehicles. Η γκάμα των πλήρως επανασχεδιασμένων μοντέλων Transporter και Caravelle θα είναι πλούσια. Το χαρτοφυλάκιο θα περιλαμβάνει ένα panel van σε δύο διαφορετικά μήκη και ύψη, ένα Kombi, ένα όχημα διπλής καμπίνας πλάγιας εκφόρτωσης και το Caravelle. Αυτή η γκάμα αμαξωμάτων μπορεί να συνδυαστεί με υπερσύγχρονους κινητήρες turbodiesel (TDI), καθώς και με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης (eHybrid) και αμιγώς ηλεκτρικούς κινητήρες (e-Transporter και e-Caravelle). Ο διαχωρισμός της σειράς προϊόντων Τ και η ξεχωριστή ανάπτυξη οχημάτων για διαφορετικούς σκοπούς και χρήστες έχει πλέον οδηγήσει σε νέο τύπου Transporter, με περισσότερες επαγγελματικές ιδιότητες. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η ΕΠOΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ TRANSPORTER ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙAΔΑ VW BUS Volkswagen Transporter και Caravelle Η Volkswagen Commercial Vehicles θα λανσάρει την επόμενη γενιά των Transporter και Caravelle το 2025. Αυτή η νέα γενιά της σειράς προϊόντων έχει βελτιωθεί σημαντικά σε όλους τους τομείς. Προκειμένου να επιτραπεί ο μακροπρόθεσμος προγραμματισμός οχημάτων για όλους τους εταιρικούς και ιδιώτες πελάτες, η Volkswagen Commercial Vehicles άρχισε τις προπωλήσεις του νέου Transporter στη Γερμανία από τις 14 Δεκεμβρίου. Η νέα γενιά προσφέρει σημαντικά διευρυμένο στάνταρ εξοπλισμό σε σύγκριση με τους προκατόχους της -συμπεριλαμβανομένων ενός ψηφιακού πιλοτηρίου, της κεντρικής οθόνης και των πιο πρόσφατων συστημάτων υποβοήθησης- καθώς και μια πλήρως επανασχεδιασμένη σειρά συστημάτων κίνησης υψηλής απόδοσης. Με τα νέα μοντέλα, η Volkswagen Commercial Vehicles ανέπτυξε για πρώτη φορά μια σειρά προϊόντων που θα είναι διαθέσιμη με turbodiesel, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα. Διακριτικό DNA της Volkswagen: με την καθαρή εμπρόσθια και οπίσθια σχεδίαση, το νέο Transporter είναι ξεκάθαρα αναγνωρίσιμο ως μέρος της σειράς μοντέλων επαγγελματικών οχημάτων Volkswagen. Οι προβολείς LED στο εμπρόσθιο μέρος είναι στάνταρντ και αποτελούν καθοριστικά στοιχεία της εξαιρετικά αεροδυναμικής σχεδίασης για επαγγελματικά οχήματα αυτού του μεγέθους. Στον βασικό εξοπλισμό, ο οποίος έχει διευρυνθεί, χρησιμοποιούνται επίσης πίσω φωτιστικά σώματα LED. Όπως και τα προηγούμενα, τα νέα μοντέλα Transporter μπορούν να διαμορφωθούν είτε με οπίσθια πόρτα είτε με πόρτες φτερών που ανοίγουν πολύ. ΚΑΙΝΟΤΌΜΟΣ ΓΚΆΜΑ ΚΙΝΗΤΉΡΩΝ Για πρώτη φορά, η Volkswagen Commercial Vehicles θα λανσάρει επίσης το νέο Transporter με plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (eHybrid) και αμιγώς ηλεκτρικούς κινητήρες (eTransporter) ως εναλλακτική λύση στους κινητήρες turbodiesel (TDI) αργότερα. Η προπώληση ξεκινά με τους κινητήρες turbodiesel για οχήματα panel van, panel van Plus, panel van με διαχωριστικό L και διπλή καμπίνα. Οι νέοι κινητήρες TDI είναι διαθέσιμοι σε τρεις εκδόσεις: 81 kW (110 PS), 110 kW (150 PS) και 125 kW (170 PS). Θα ακολουθήσει μια plug-in υβριδική κίνηση με ισχύ συστήματος 171 kW (233 PS) και τέσσερις ηλεκτρικές μονάδες με 85 kW (116 PS), 100 kW (136 PS), 160 kW (218 PS) και 210 kW (286 PS). Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών μοντέλων θα είναι 83 kWh. Η βασική έκδοση με τον ηλεκτροκινητήρα 85 kW θα προσφέρεται με μπαταρία 54 kWh (μεικτό). Τα μοντέλα TDI και eHybrid διατίθενται με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION διατίθεται προαιρετικά για τις εκδόσεις TDI από 110 kW. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έχουν κίνηση στους πίσω τροχούς. Σχεδιάζεται, επίσης για μεταγενέστερο λανσάρισμα μια έκδοση τετρακίνησης. ΑΡΧΙΣΕ Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ TRANSPORTER

18.12.23 #226 8 Το νέο Ford Focus εξασφαλίζει απρόσκοπτη και διαισθητική συνδεσιμότητα για όλους τους επιβάτες για ξεκούραστη και απόλυτα συνδεδεμένη οδηγική εμπειρία. Το καταξιωμένο οικογενειακό μοντέλο της Ford διαθέτει στη νεότερη γενιά του όλα τα πλεονεκτήματα του νέου συστήματος επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 4 1 της εταιρείας, το οποίο χρησιμοποιεί έναν προηγμένο αλγόριθμο μηχανικής μάθησης, ώστε να «εκπαιδευτεί» από τη συμπεριφορά των οδηγών, για να παρέχει ακόμα πιο ακριβείς υποδείξεις και αποτελέσματα αναζήτησης με την πάροδο του χρόνου. Το SYNC 4 υποστηρίζεται στο νέο Ford Focus από μία νέα κεντρική οθόνη αφής 13,2 ιντσών με διαισθητική διεπαφή, που εξασφαλίζει ότι όλοι οι οδηγοί μπορούν με όχι περισσότερα από ένα ή δύο αγγίγματα να διαχειρίζονται τις εφαρμογές, τις πληροφορίες, καθώς και τα συστήματα που επιθυμούν. Η νέα οθόνη περιλαμβάνει επίσης χειριστήρια για λειτουργίες όπως η θέρμανση και ο εξαερισμός, που μέχρι πρότινος ενεργοποιούνταν μέσω φυσικών διακοπτών, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας πιο απέριττης και μινιμαλιστικής κεντρικής κονσόλας. Το σύστημα προσφέρει επίσης ασύρματη συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto, επιτρέποντας την άριστη ενσωμάτωση μεταξύ των λειτουργιών του smartphone και του SYNC 4. Ταυτόχρονα, χάρη στο προηγμένο σύστημα αναγνώρισης φωνής, οι επιβάτες του νέου Focus μπορούν να χρησιμοποιούν φυσικό λόγο σε 15 ευρωπαϊκές γλώσσες, συνδυάζοντας δεδομένα του οχήματος με αναζητήσεις στο διαδίκτυο -με τη βοήθεια του FordPass Connect- για γρήγορη και ακριβή απόκριση σε εντολές για συστήματα ψυχαγωγίας, τηλεφωνικές κλήσεις και μηνύματα κειμένου, καθώς και για το σύστημα ελέγχου του κλιματισμού και δελτία καιρού. Το SYNC 4 επιτρέπει την ίδια στιγμή ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού Ford Power-Up που θα βελτιώνουν το νέο Ford Focus με την πάροδο του χρόνου. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΝΈΟ FORD FOCUS Απρόσκοπτη συνδεσιμότητα To Spring, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, καθιστά την ηλεκτροκίνηση πιο απλή, προσφέροντας όλα όσα είναι απαραίτητα στον πελάτη (σύστημα πλοήγησης, A/C, ηλεκτρικά παράθυρα, σύνδεση με smartphone). Κάτω από το συμπαγές SUV αμάξωμά του κρύβεται ένα εξαιρετικά άνετο αυτοκίνητο, με χώρους για 4 επιβάτες, μεγάλο χώρο αποσκευών (290 λίτρα) για τις διαστάσεις του (3,73 μ. μήκους) και έναν αποδοτικό και αξιόπιστο ηλεκτροκινητήρα. Στην Ελλάδα, το Spring διατίθεται στην κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση Extreme, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με τον εντελώς καινούργιο ηλεκτροκινητήρα Electric 65 (65hp/48kW). Ο νέος αυτός ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εξασφαλίζει δυναμικές επιταχύνσεις και κορυφαία ανάκτηση ενέργειας για μεγαλύτερη αυτονομία. Χάρη στον νέο κινητήρα Electric 65, το Spring Extreme εξασφαλίζει αυτονομία της τάξεως των 220 χλμ. (WLTP) σε μικτό κύκλο και 310 χλμ. σε αστικό κύκλο (WLTP). Η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνάει τις 14,5 kWh/100χλμ., νούμερο το οποίο πέφτει στο ασυναγώνιστο 10,4 kWh/100χλμ. όταν το Spring κινείται στην πόλη. Παράλληλα, με το καλώδιο και την πρίζα της έκδοσης Extreme η φόρτιση μπορεί να ολοκληρωθεί σε περίπου 13,5 ώρες, μέσω μια απλής οικιακής παροχής ρεύματος, χρόνος που πέφτει σε κάτι λιγότερο από 60 λεπτά, αν αξιοποιηθεί η προαιρετική δυνατότητα ταχείας φόρτισης (DC), για μέχρι και το 80% φόρτισης της μπαταρίας. Η έκδοση Dacia Spring Electric 65 Extreme DCR κοστίζει 25.000 ευρώ, ποσό που μετά την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά», πέφτει στα 18.950 ευρώ. Παράλληλα, το μοντέλο πλαισιώνεται από 8ετή εγγύηση (ή 120.000 χλμ.) για την μπαταρία, 5ετή (ή 100.000 χλμ.) εργοστασιακή εγγύηση και 3ετή δωρεάν οδική βοήθεια. ΤΟ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ: DACIA SPRING ELECTRIC 65

18.12.23 #226 9 ΝΕΑ ΓΚΑΜΑ KIA ΣΤΗΝ CES 2024 Η Kia ανακοίνωσε ότι θα επαναπροσδιορίσει τον όρο PBV (Platform Beyond Vehicle) και θα εγκαινιάσει επισήμως την παγκόσμια δραστηριότητα PBV στην CES 2024, στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ. Η μάρκα θα παρουσιάσει τη μελλοντική της γκάμα προϊόντων PBV και το επιχειρηματικό της όραμα, με τη φυσική παρουσίαση πολλών πρότυπων μοντέλων PBV. Η Kia PBV συνιστά ολοκληρωμένη λύση κινητικότητας που συνδυάζει EV ειδικών προδιαγραφών με προηγμένες λύσεις λογισμικού, που θα οδηγήσουν σε νέες δραστηριότητες και τρόπους ζωής. Σηματοδοτώντας την επιστροφή της στο CES μετά από πέντε χρόνια, διάφοροι βασικοί ομιλητές θα αναλύσουν τις μελλοντικές επιχειρηματικές στρατηγικές και το όραμα PBV της μάρκας, συμπεριλαμβανομένων ειδικών εξοπλισμών, όπως σπονδυλωτές τεχνολογίες Easy Swap και Dynamic Hybrid, ψηφιακές λύσεις που αναπτύχθηκαν από το Hyundai Motor Group και σχέδια παγκόσμιων συνεργασιών. Η Kia θα διαθέτει επίσης έκθεση PBV στο LVCC West Hall και έκθεση EV στο LVCC Central Plaza, από 9 έως 12 Ιανουαρίου. Η έκθεση Kia PBV θα περιλαμβάνει πέντε πρότυπα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου PBV που έχει προγραμματιστεί για μαζική παραγωγή από το 2025, την γκάμα ειδικής τεχνολογίας PBV και ειδική παρουσίαση και επίδειξη PBV που θα καταδεικνύει τη στρατηγική οχημάτων λογισμικού και τα σχέδια συνεργασιών της εταιρείας. Η έκθεση θα παρουσιάσει το όραμα «EV για όλους» της Kia, με τα πρότυπα αυτοκίνητα EV3 και EV4 και τα EV9 και EV6 GT και θα προβάλλει τα πολυάριθμα οφέλη που μπορούν να απολαύσουν οι πελάτες με την ταχέως αναπτυσσόμενη γκάμα EV της Kia. Ο εικονικός βοηθός τεχνητής νοημοσύνης MBUX δίνει νέα διάσταση στη σχέση οδηγού-αυτοκίνητου, με φυσική αλληλεπίδραση, σαν ανθρώπινη. Επέκταση του οδηγού και απρόσκοπτη αρμονία με τις ανάγκες του: Αυτός είναι ο δρόμος για υπερ-εξατομικευμένη και διαισθητική εμπειρία πελάτη στο αυτοκίνητο και πέραν αυτού, σύμφωνα με τη Mercedes-Benz. Στην CES 2024, η μάρκα θα παρουσιάσει την επόμενη δραστική εξέλιξη του οράματός της. Η μεγαλύτερη διεθνής έκθεση ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης παρέχει το τέλειο σκηνικό για τον πρωτοποριακό εικονικό βοηθό MBUX, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Δίνει εντελώς νέα οπτική διάσταση στον φωνητικό βοηθό «Hey Mercedes», με γραφικά υψηλής ανάλυσης από την Unity. Αυτή η προηγμένη λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης συνδυάζει τα έξυπνα συστήματα του MBUX σε μια ενιαία μονάδα και παρέχει ένα εκφραστικό νέο πρόσωπο στον πελάτη, με φυσική αλληλεπίδραση. Το MBUX Virtual Assistant του Λειτουργικού Συστήματος MB.OS, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από τη Mercedes-Benz, αποτελεί τον τίτλο πολλών ψηφιακών καινοτομιών που θα παρουσιαστούν τον Ιανουάριο. «Η Mercedes-Benz επανεφευρίσκει την ψηφιακή εμπειρία επιβατών αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη, για να προσφέρει ανθρώπινη αλληλεπίδραση με τον έξυπνο εικονικό βοηθό MBUX. Περιλαμβάνει χαρακτηριστικά ενσυναίσθησης που συγχρονίζονται με τον τρόπο οδήγησης και τη διάθεσή σας. Σε συνδυασμό με την αρχιτεκτονική μας MB.OS, αυτή η προσέγγιση θα καθορίσει το μέλλον της ψηφιακής πολυτέλειας», δήλωσε ο Ola Källenius, CEO της Mercedes-Benz. ΥΠΕΡ-ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΧΡΗΣΤΗ ΣΤΗΝ CES 2024 MBUX Virtual Assistant της Mercedes-Benz

18.12.23 #226 10 Η Scout Motors Inc., αμερικανική εταιρεία που λειτουργεί ως ανεξάρτητη θυγατρική του Ομίλου Volkswagen και κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά φορτηγά και SUV επόμενης γενιάς, ανακοίνωσε την ένταξη του δόκτορος Burkhard Huhnke στην εταιρεία, ως Chief Technical Officer. Ο κ. Huhnke θα αναφέρεται στον CEO και πρόεδρο της Scout Motors, Scott Keogh, και θα ηγηθεί της στρατηγικής και της ομάδας μηχανικής οχημάτων της εταιρείας. «Η εκτενής εμπειρία του Burkhard σε εταιρείες start-up, EV και στον κλάδο της αυτοκίνησης, σε συνδυασμό με το επιχειρηματικό του πνεύμα, τον καθιστούν ιδανικό για τη μετάβαση της Scout Motors στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε ο Scott Keogh, επισημαίνοντας ότι «με περισσότερα από 25 χρόνια πείρας, ο Burkhard γνωρίζει τις λεπτομέρειες του κλάδου μας και επικεντρώνεται στη δημιουργία έξυπνων οχημάτων επόμενης γενιάς. Προσβλέπω στις καινοτόμους ιδέες που θα κομίσει στη Scout Motors και στους πελάτες μας». Ο κ. Huhnke διετέλεσε προσφάτως CTO της Fisker Inc, επικεφαλής των ομάδων μηχανικής και λογισμικού της εταιρείας. Πριν από τη Fisker, διετέλεσε αντιπρόεδρος Automotive της Synopsys, Inc., εταιρείας σχεδιασμού ημιαγωγών στη Silicon Valley, ως υπεύθυνος της στρατηγικής προηγμένων δοκιμών, ποιότητας και αξιολόγησης της απόδοσης και των αρχικών σταδίων ανάπτυξης. Οκ. Huhnke δραστηριοποιήθηκε επί 20 χρόνια στο Volkswagen Group, σε ηγετικές θέσεις στους τομείς της μηχανικής και έρευνας και ανάπτυξης. Συνετέλεσε στη δημιουργία του Volkswagen Automotive Innovation Center (VAIL), στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, όπου οι φοιτητές πρωτοστατούν στην τεχνολογία οχημάτων ανθρωποκεντρικής κινητικότητας. Ο DR. BURKHARD HUHNKE ΣΤΗΝ SCOUT MOTORS Chief Technical Officer B. Huhnke Το νέο πανοραμικό Peugeot i-Cockpit του αμιγώς ηλεκτρικού Peugeot E-3008 κέρδισε τη διάκριση Connected Car 2023 στα βραβεία AutoBild και ComputerBild στη Γερμανία. Η πανοραμική οθόνη 21 ιντσών, το compact τιμόνι και τα ρυθμιζόμενα i-Toggles, προσφέρουν εκπληκτική οδηγική εμπειρία. ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟ PEUGEOT i-COCKPIT Η JLR συνεργάζεται με την Tata Communications, παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας επικοινωνιών, για τον μελλοντικό ψηφιακό μετασχηματισμό της και την εξεύρεση νέων προτύπων, όπως το Industry 4.0 και τα προηγμένα αναλυτικά δεδομένα. Η συνεργασία θα οδηγήσει στην παραγωγή οχημάτων επόμενης γενιάς της JLR, βασικό στοιχείο της στρατηγικής Reimagine και θα παρέχει τη βάση της επόμενης φάσης ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας. Η Tata Communications θα αναπτύξει την τεχνολογία της cloud ευρυζωνικού δικτύου (SD-WAN) λογισμικού, συνδέοντας τις 128 εγκαταστάσεις της JLR παγκοσμίως. Αυτή η προηγμένη ικανότητα παγκόσμιας σύνδεσης μεταξύ των κεντρικών της JLR και των εργοστασίων, των αποθηκών, των κέντρων πωλήσεων, των κέντρων δεδομένων και των υπηρεσιών cloud, θα ενισχύσει σημαντικά την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ο μετασχηματισμός θα επιτρέψει στην JLR λήψη δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, έλεγχο και ανάλυση βάσει Τεχνητής Νοημοσύνης, προς βελτίωση της απόδοσης παραγωγής. Μέσω προγνωστικών ελέγχων διαχείρισης κινδύνων, η αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορεί να εντοπίζει αποτελεσματικότερα πιθανές ανωμαλίες, επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη απόδοση, ενώ παράλληλα θα συμβάλλει στη διασφάλιση ποιότητας κατασκευής οχημάτων. Επιπλέον, η συνεργασία θα συντομεύσει σημαντικά το χρόνο αναβάθμισης των διαδικασιών παραγωγής, θα ενισχύσει την επιχειρησιακή ανθεκτικότητα και θα αυξήσει την ευελιξία των απαιτήσεων παραγωγής. Η JLR προβλέπει σημαντική εξοικονόμηση κόστους και επιχειρηματικά οφέλη μέσω κλίμακας και ασφάλειας. Η Tata Communications έχει ήδη ξεκινήσει την εφαρμογή του προγράμματος μετασχηματισμού δικτύου και θα το ολοκληρώσει το 2025. ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ JLR ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ TATA COMMUNICATIONS

18.12.23 #226 11 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 2024 ΤΟ HYUNDAI KONA Το Hyundai Kona αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα 2024». Το Hyundai Kona συγκέντρωσε 391 βαθμούς, ενώ ακολούθησαν στην πρώτη τριάδα δύο ηλεκτρικά μοντέλα, το Jeep Avenger με 326 βαθμούς και το MG4 με 305 βαθμούς. Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 27 δημοσιογράφοι του ελληνικού ειδικού Τύπου, οι οποίοι μοίρασαν τους βαθμούς ανάμεσα στα 11 αυτοκίνητα που είχαν περάσει στην τελική φάση της διαδικασίας. Υποψήφια αυτοκίνητα για τον φετινό τίτλο ήταν ακόμα τα MG ZS, Citroen C4-X, Dacia Spring, Honda Civic, Kia Niro, Nissan X-Trail, Peugeot 408, Renault Austral. Το BMW Group πρόκειται να κατασκευάσει ένα υπερσύγχρονο Talent Campus στο Μόναχο. Το νέο κτίριο θα ανεγερθεί βορειοανατολικά του εργοστασίου, στο σημείο όπου παλιά βρισκόταν ο χώρος στάθμευσης. Μαζί με τα υπάρχοντα κτίρια και τους χώρους εκπαίδευσης, η νέα δομή θα αποτελέσει ένα ανοιχτό campus που θα παρέχει επαγγελματική κατάρτιση και αναβάθμιση δεξιοτήτων για τους περίπου 40.000 εργαζομένους του BMW Group στο Μόναχο, μεταξύ των οποίων 900 ασκούμενοι. Θα φιλοξενεί όχι μόνο χώρους εκπαίδευσης και εργαστήρια τελευταίας τεχνολογίας, αλλά και ένα εστιατόριο για το προσωπικό και ένα δημόσιο café. Επιπλέον, νέοι χώροι πρασίνου θα ενσωματώσουν απρόσκοπτα την παραγωγή στη γειτονιά. Το νέο Talent Campus θα λειτουργήσει το καλοκαίρι του 2025. «Η κατάρτιση και η εκπαίδευση είναι το κλειδί για το μετασχηματισμό μας, που θα οδηγήσει το BMW Group σε ένα ηλεκτρικό, ψηφιακό και κυκλικό μέλλον. Με το νέο Talent Campus, επενδύουμε σε μια ευέλικτη, βασισμένη στις ανάγκες εκπαιδευτική υποδομή για το εργοστάσιο του Μονάχου και προσθέτουμε άλλο ένα θεμελιώδες στοιχείο στην παγκόσμια καμπάνια επαγγελματικής κατάρτισης και αναβάθμισης δεξιοτήτων που θα καταστήσει το BMW Group κατάλληλο για το μέλλον», δήλωσε η Ilka Horstmeier, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, People & Real Estate, διευθύντρια Εργασιακών Σχέσεων. BMW GROUP Υπερσύγχρονο Talent Campus στο Μόναχο ΤΟ AUDI GRANDSPHERE ΣΤΟ GOLDEN HALL Το grandsphere, το πρότυπο τετράθυρο GT, αποτελεί το όραμα της Audi για την premium ηλεκτρική κινητικότητα, υλοποιώντας το Vorsprung durch Technik, την πρωτοπορία μέσω της τεχνολογίας σε όλους τους τομείς. Το Audi grandsphere διαθέτει ήδη τα χαρακτηριστικά που θα έχουν σε λίγα χρόνια τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. Η εμφάνισή του είναι τόσο φουτουριστική όσο και εντυπωσιακή, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει μια μοναδική First Class εμπειρία. Χάρη στις δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης 4ου επιπέδου το εσωτερικό του, μόλις απομακρυνθούν το τιμόνι και όλα τα χειριστήρια, μετατρέπεται σε ένα πολυτελές lounge, μεταμορφώνοντας το grandsphere από ένα αυτοκίνητο σε ένα όχημα εμπειριών. Από τις 16 Δεκεμβρίου 2023 έως τις 8 Ιανουαρίου 2024, στο ειδικά διαμορφωμένο stand της Audi στο ισόγειο του Εμπορικού Κέντρου Golden Hall στο Μαρούσι θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε το εντυπωσιακό grandsphere αλλά και το μέλλον της premium αυτοκίνησης από κοντά. Μάλιστα, λίγοι τυχεροί θα καθίσουν στη θέση του οδηγού του Audi grandpshere, θα μεταφερθούν στο… μέλλον και θα φωτογραφηθούν από τη φωτογράφο μόδας, Κατερίνα Τσατσάνη. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή είτε μέσω της ειδικής σελίδας στο site wwwaudi.gr είτε μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης της Audi.

18.12.23 #226 12 Η Stellantis και η Ample υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας για τεχνολογία φόρτισης μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) σε λιγότερο από πέντε λεπτά. Οι δύο εταίροι συμφώνησαν στην ενσωμάτωση της λύσης Modular Battery Swapping της Ample στα ηλεκτρικά οχήματα της Stellantis. Η λύση εναλλαγής μπαταριών επιτρέπει την αντικατάσταση της εξαντλημένης μπαταρίας EV με πλήρως φορτισμένη μέσα σε λίγα λεπτά. Οι δύο εταιρείες βρίσκονται επίσης σε διαπραγματεύσεις για την επέκταση της λύσης Modular Battery Swapping Technology στο στόλο και στους πελάτες της Stellantis γενικότερα. Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει στη Μαδρίτη το 2024, σε στόλο 100 Fiat 500e, στο πλαίσιο της υπηρεσίας διαμοιρασμού αυτοκινήτων Free2move της Stellantis. Το Fiat 500e είναι το πλέον ευπώλητο ηλεκτρικό όχημα της Stellantis παγκοσμίως. Η τεχνολογία της Ample παρέχει εναλλακτικό τρόπο κίνησης ηλεκτρικών οχημάτων, μέσω ταχύτατου και πρακτικού ανεφοδιασμού, προσφέροντας στους πελάτες πράσινη λύση και δυνατότητα μετάβασης σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας. Οι μπαταρίες Ample σχεδιάστηκαν προς αντικατάσταση των αρχικών μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω των σπονδυλωτών μπαταριών της εταιρείας, οι οποίες προσαρμόζονται σε οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα και θα επιτρέψουν στη Stellantis να ενσωματώσει την τεχνολογία της Ample χωρίς ανασχεδιασμό των πλατφορμών οχημάτων της. Επιπλέον, οι σταθμοί εναλλαγής μπαταριών της Ample μπορούν να αναπτυχθούν σε δημόσιους χώρους σε μόλις τρεις ημέρες, επιτρέποντας ταχεία επέκταση υποδομής. Όταν ένα EV με μπαταρία Ample πλησιάζει στο σταθμό, αναγνωρίζεται αμέσως. Μόλις εισέλθει, ο οδηγός ξεκινά τη διαδικασία αλλαγής μπαταρίας με την εφαρμογή κινητού, με αποτέλεσμα να διαθέτει πλήρως φορτισμένη μπαταρία σε λιγότερο από πέντε λεπτά. Η λύση Modular Battery Swapping της Ample σχεδιάστηκε για να είναι γρήγορη και οικονομική, ελαχιστοποιώντας το χρόνο ακινητοποίησης των ηλεκτρικών οχημάτων και τις σχετικές οικονομικές επιβαρύνσεις. Η τεχνολογία της Ample θα διατίθεται σε πελάτες EV βάσει συνδρομής. Αυτή η προσέγγιση θα μειώσει το αρχικό συνολικό κόστος του οχήματος και θα επιτρέψει να χαίρει ο πελάτης της πλέον πρόσφατης τεχνολογίας μπαταριών, αυξάνοντας αποτελεσματικά την αυτονομία και τη διάρκεια ζωής των EV. Δείτε εδώ το video ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ EV ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ Συνεργασία Stellantis - Ample Η Stellantis N.V. βράβευσε 11 startups τεχνολογίας με κορυφαίες επιδόσεις στα δεύτερα ετήσια Stellantis Venture Awards. «Εστιάζουμε στη δημιουργία προϊόντων που αγαπούν και απολαμβάνουν οι πελάτες μας», δήλωσε ο Ned Curic, διευθυντής Μηχανικής και Τεχνολογίας της Stellantis, προσθέτοντας ότι «με τα Stellantis Venture Awards αναγνωρίζουμε τις φρέσκες, δημιουργικές προοπτικές των καινοτόμων νεοφυών επιχειρήσεων που μας βοηθούν να προσφέρουμε χρήσιμες, πρωτοποριακές δυνατότητες». Η Stellantis συνεργάζεται με startups με δύο τρόπους: „Ως συνεργάτης: Η Stellantis προωθεί την καινοτομία μέσω της γρήγορης εφαρμογής καινοτόμων λύσεων από startups. Τα τελευταία δύο χρόνια, έχει υπογράψει περισσότερες από 110 συμβάσεις συνεργασίας με startups. „Ως επενδυτής: Το Stellantis Ventures capital fund, με αρχική επένδυση 300 εκατομμυρίων ευρώ, εστιάζει σε startup εταιρείες πρώιμου και μεταγενέστερου σταδίου που εξελίσσουν τεχνολογίες αιχμής που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και της κινητικότητας. Μέχρι σήμερα, στο χαρτοφυλάκιο της Stellantis Ventures περιλαμβάνονται 12 επενδύσεις. Οι βραβευθέντες επιλέχθηκαν με βάση τον αντίκτυπο στην εμπειρία του πελάτη, την καινοτομία της τεχνολογίας και το δυναμικό της στη Stellantis. Στα Stellantis Venture Awards 2023, βραβεύθηκαν οι ακόλουθοι, που παρατίθεται ανά κατηγορία του στρατηγικού σχεδίου Dare Forward 2030: „ΦΡΟΝΤΙΔΑ: Recicli (Βραζιλία), NetZero (Γαλλία),Trails Offroad (ΗΠΑ),Vehya (ΗΠΑ). „ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: Tiamat (Γαλλία), Electra Vehicles (Ιταλία/ΗΠΑ), Vayyar (Ισραήλ), Geoflex (Γαλλία), 6K (ΗΠΑ) „ΑΞΙΑ: Shippeo (Γαλλία), Freight Verify (ΗΠΑ) Επιπλέον, η Stellantis συνεχάρη άλλους 22 φιναλίστ και τα έργα τους: Bee Planet, Qinomic, Deepki, Meili Tech, Pontosense, Easyrain, Objeos, WooDoo, Storedot, Batemo, FlagMS, Ideal Power, Marel Power, Auto-U, Crave Industry, Upply, Tractable, Knobs, Sheeva.ai, Mavi. io, Emergency Safety Solution και Ucorp. STELLANTIS VENTURE AWARDS 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=