FLEETNEWS #216

09.10.23 #216 5 αυτές οι ισορροπίες από τους αρμόδιους χάραξης πολιτικής, ανέφερε ο κ. Lawes. Η έρευνα της Ε.Ε. πιθανόν να διαρκέσει περισσότερο από ένα χρόνο, καθυστερώντας τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό μετάβασης των υπεύθυνων στόλου στην ηλεκτρική κινητικότητα, σύμφωνα με τον κ. Lawes. Και σύμφωνα με τον Şaban Tekedereli, Procurement and Category Manager Fleet Europe της Securitas, οι κινεζικές μάρκες προσφέρουν κάποια πλεονεκτήματα, αλλά πρέπει να προσπαθήσουν περισσότερο, ειδικά στις υπηρεσίες μετά την πώληση. Σύμφωνα με τον κ. Tekedereli, οι κύριες διαφορές μεταξύ ευρωπαϊκών και κινεζικών μαρκών είναι: ΕΥΡΩΠΑΪΚΈΣ ΜΆΡΚΕΣ Σχεδόν όλες διαθέτουν μακρά πείρα σε πωλήσεις, μετά την πώληση και δίκτυα. Το επίπεδο και η σταθερότητα των υπολειμματικών τιμών των ευρωπαϊκών οχημάτων είναι υψηλότερα. Οι ευρωπαϊκοί στόλοι αγοράζουν κινεζικές μάρκες μικρών κατηγοριών χαμηλού προϋπολογισμού και δεν ξοδεύουν περισσότερα, αναγκάζοντας τις εταιρείες leasing να απορροφούν τους κινδύνους. ΚΙΝΕΖΙΚΈΣ ΜΆΡΚΕΣ Αποτελούν καλή λύση σε χώρες όπου κυριαρχούν τα EV, καθώς οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν μπορούν να προσφέρουν σωστή αναλογία τιμής - αυτονομίας. Μπορούν να παραδώσουν EV ταχύτερα (από αποθέματα) από τις ευρωπαϊκές. Διαθέτουν ευρωπαϊκό σχεδιασμό και καλές τεχνολογίες οχήματος, με απόδοση μπαταρίας παρόμοια ή καλύτερη από τις ευρωπαϊκές. Ωστόσο, το εσωτερικό των κινεζικών οχημάτων δεν καλύπτει ακόμα τις ανάγκες του Ευρωπαίου οδηγού όσον αφορά στα ταμπλό, το infotainment, την άνεση κ.λπ. Υπάρχουν πολλοί λόγοι επιλογής ενός (χαμηλού κόστους) κινεζικού EV για το στόλο σας, αλλά οι Κινέζοι κατασκευαστές πρέπει να αποδείξουν ότι μπορούν να κάνουν περισσότερα από ένα καλό προϊόν. Πρέπει επίσης να καλύψουν και τις άλλες πτυχές της επιχείρησης στόλου, ανέφερε ο κ. Tekedereli. ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ ΜΕΤΆ ΤΗΝ ΠΏΛΗΣΗ ΕΊΝΑΙ ΖΩΤΙΚΉΣ ΣΗΜΑΣΊΑΣ Η Ε.Ε. έχει ασκήσει έντονη κριτική στη Huawei για το απόρρητο της υποδομής 5G. Ωστόσο, αυτή η στάση δεν αντικατοπτρίζει όλες τις σινο-ευρωπαϊκές σχέσεις. Πολλές μεγάλες εταιρείες leasing συνεργάζονται ήδη με κινεζικές μάρκες αυτοκινήτων, αναφέρει ο κ. Tekedereli. Ωστόσο, το απόρρητο είναι ένα σοβαρό θέμα σχετικά με τις κινεζικές εταιρείες και τις ευρωπαϊκές και αμερικανικές μάρκες, συμπεριλαμβανομένης της Tesla. Σύμφωνα με τον ίδιο, υπάρχουν δύο κρίσιμα σημεία που πρέπει να λάβουν υπόψη οι κινεζικές μάρκες εάν επιθυμούν να επιτύχουν στην ευρωπαϊκή αγορά: «Οι στόλοι επιχειρησιακών οχημάτων εστιάζουν στο TCO, την ασφάλεια, τη σωστή κάλυψη δικτύου και την ποιότητα. Η επείγουσα ανάγκη καλών BEV στον κλάδο μειώνει την πίεση επιλογής μόνον ευρωπαϊκών οχημάτων. Οι ιαπωνικές και κορεατικές μάρκες εξακολουθούν να στοχεύουν κυρίως ιδιώτες πελάτες. Εάν οι κινεζικές δράσουν γρήγορα και με σαφή στρατηγική στόλου, ο κλάδος θα αντιδράσει με περισσότερες παραγγελίες». Επιπλέον, η βελτίωση των υπηρεσιών μετά την πώληση είναι ζωτικής σημασίας. Εκμεταλλευόμενη την τεχνολογία μπαταριών επόμενης γενιάς της CATL, η Κίνα μπορεί να ξεπεράσει τους Ευρωπαίους κατασκευαστές προ του 2030, σύμφωνα με τον κ. Tekedereli. TOUR D’EXCELLENCE ΣΤΗΝ ΝΤΟΧΑ ΜΕ ΔΥΟ ID. BUZZ Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (GIMS) πραγματοποιείται στο Κατάρ από τις 5 έως τις 14 Οκτωβρίου και θα φιλοξενήσει πάνω από 30 διεθνείς μάρκες.Για να συνδέσει συμβολικά τις δύο διοργανώτριες πόλεις, τη Γενεύη και την Ντόχα, η GIMS δημιούργησε το Tour d’Excellence. Ο Sandro Mesquita, CEO της GIMS, δήλωσε: «Η διάκριση, η καινοτομία και το πρωτοποριακό πνεύμα αποτελούν σημαντικά στοιχεία του DNA της GIMS. Το Tour d’Excellence είναι συνώνυμο αυτών και μπορεί να βάλει σε κοινό πλαίσιο ταυτόχρονα τις πιο πρόσφατες προόδους στον τομέα της ηλεκτροκίνησης».Το Tour d’Excellence ξεκίνησε στις 28 Αυγούστου από τη Γενεύη με δύο Volkswagen ID. Buzz στα χρώματα της GIMS, φθάνοντας χωρίς καμία υποστήριξη στις 30 Σεπτεμβρίου στην Ντόχα, την πρωτεύουσα του Κατάρ. Τα δύο ID. Buzz διήνυσαν σχεδόν 6.500 χιλιόμετρα, περνώντας από 12 χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, και δύο θάλασσες, με σκοπό να αποδείξουν με αυτόν τον τρόπο την τεχνολογική αποτελεσματικότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.Περισσότερα στο fleetnews.gr ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ FLEET EUROPE ΟΚΤΏΒΡΙΟΣ Connected Fleet Expert Meeting Online 10 Οκτωβρίου 2023 ΔΗΛΏΣΤΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΑΣ ΕΔΩ ΝΟΈΜΒΡΙΟΣ Fleet Europe Days: Remarketing Forum - Fleet Europe Summit - Smart Mobility Institute - International Fleet Managers Institute - Fleet Europe Awards 22-23 Νοεμβρίου 2023 ΔΗΛΏΣΤΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΕΔΏ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=