FLEETNEWS #215

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 2 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023 #215 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Αυξάνεται η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα PowerUP 2026, στρατηγικό σχέδιο της ALD | LeasePlan Πιεστικός ο ανταγωνισμός για τον κλάδο φορτηγών της ΕΕ

02.10.23 #215 2 Η JATO δημοσίευσε νέα στοιχεία ταξινόμησης αυτοκινήτων για τον Αύγουστο του 2023 σε 28 ευρωπαϊκές αγορές, καταγράφοντας ρεκόρ ζήτησης για τα BEV (ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας), που αντιπροσώπευαν το 22% των συνολικών ταξινομήσεων, δηλαδή 196.000 μονάδες. Οι ταξινομήσεις BEV κατέγραψαν ισχυρή αύξηση σε Βέλγιο (+224%), Ελλάδα (+183), Λουξεμβούργο (+164%) και Πορτογαλία (164%). Με 171% αύξηση ταξινομήσεων στη Γερμανία, αυτή η χώρα αντιπροσώπευε το 44% της συνολικής ευρωπαϊκής ζήτησης. Ωστόσο, δεν επηρεάζονται όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων από την έκρηξη των BEV. Μεταξύ Ιανουαρίου και Αυγούστου, οι ταξινομήσεις της Tesla εκτοξεύθηκαν από 45.600 μονάδες το 2020, σε 236.400 μονάδες φέτος. Αντίστοιχα, τον Αύγουστο, κέρδισε 2,43 μονάδες μεριδίου αγοράς συνολικά, σημειώνοντας νέο ρεκόρ 3,76%, ενώ το μερίδιό της στην αγορά BEV εκτινάχθηκε από 10,2% τον Αύγουστο του 2022, στο 17,3%. Ο Felipe Munoz, παγκόσμιος αναλυτής της JATO, σχολίασε: «Πολλοί παράγοντες έχουν οδηγήσει σε αυτή την αύξηση της ζήτησης για οχήματα Tesla. Ωστόσο, το πιο σημαντικό είναι οι πρόσφατες μειώσεις τιμών των Model 3 και Y που βοήθησαν να διατηρηθεί η δυναμική τους, παρά την περιορισμένη και κάπως ξεπερασμένη σειρά. Το ερώτημα τώρα είναι πώς οι Ευρωπαίοι ανταγωνιστές θα παραμείνουν ανταγωνιστικοί και θα παράγουν εξίσου οικονομικά BEV». Η MG ανέβηκε επίσης σταθερά στην κατάταξη τον Αύγουστο και κατατάσσεται στις 20 κορυφαίες ευρωπαϊκές μάρκες, ξεπερνώντας σε πωλήσεις μάρκες όπως οι Jeep, Mazda, Mini και Suzuki. Στην αγορά BEV, η MG κατέγραψε περισσότερα αυτοκίνητα από τα Audi, Opel, Peugeot, Renault ή Skoda. Η Ford, η Hyundai-Kia, η Stellantis και η μάρκα Volkswagen είναι μεταξύ εκείνων που επηρεάστηκαν από την άνοδο της Tesla και της MG. Oι μάρκες της Stellantis, Citroën και Peugeot θα απαιτήσουν περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα, καθώς η γκάμα των ντίζελ τους συνεχίζει να παρουσιάζει πτώση της ζήτησης. Ενώ οι Hyundai-Kia και Volkswagen καταγράφουν αυξήσεις στα ηλεκτρικά τους μοντέλα, αλλά η ανάπτυξή τους δεν συμβαδίζει με τον μέσο όρο της αγοράς, αφού επισκιάζεται από την Tesla και την MG. Το Tesla Model Y συνέχισε να ηγείται της ευρωπαϊκής συνολικής κατάταξης μοντέλων με 21.549 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 208% από τον Αύγουστο του 2022. Κατά το πρώτο οκτάμηνο του έτους, οι πωλήσεις του ανήλθαν συνολικά στις 169.420 μονάδες - οι υψηλότερες των διαθέσιμων μοντέλων στην Ευρώπη. Ο κ. Munoz σημείωσε: «Είναι πιθανόν το Model Y να καταστεί το πιο δημοφιλές νέο επιβατικό αυτοκίνητο της Ευρώπης μέχρι το τέλος του έτους. Αυτή θα είναι αξιοσημείωτη και ιστορική εξέλιξη, αφού ένα μη ευρωπαϊκό μοντέλο θα πρωτοστατεί στην Ευρώπη». Το Model Y προηγείται στο Βέλγιο, τη Δανία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και την Ελβετία, ενώ βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα στη Γερμανία και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αξιοσημείωτη αύξηση καταγράφουν τα Renault Clio (+145%), Tesla Model 3 (+307%), Volkswagen ID.4 (+61%) και BMW X1 (+392%). Καλές επιδόσεις κατέγραψαν επίσης το MG 4, το έκτο BEV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, και η BMW iX1 με 4.693 μονάδες. Τα αποτελέσματα αυτά ήταν ισχυρότερα από της Mercedes EQA (3.706 μονάδες) και του Volvo XC40 BEV (3.108 μονάδες). Το Renault Austral, με 4.460 μονάδες, ήταν το τέταρτο πιο δημοφιλές Renault και το Jeep Avenger σημείωσε ισχυρά αποτελέσματα μηνός με 3.669 μονάδες - από τις οποίες 2.127 αμιγώς ηλεκτρικές. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η ανάλυση της JATO Dynamics FLEET NEWS #215 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr TA 25 ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2023 - ΕΥΡΩΠΗ-28

02.10.23 #215 4 Η κορυφαία στον κλάδο της ALDLeasePlan (ALD-LP) παρουσίασε τη φιλόδοξη στρατηγική της, «PowerUP 2026», κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, με επικεφαλής τον Tim Albertsen, CEO και τον Patrick Sommelet, αναπληρωτή CEO και CFO, η οποία αποτελεί ολοκληρωμένη επισκόπηση του οράματός τους για το μέλλον της κινητικότητας και της διαχείρισης στόλου. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η δέσμευσή τους να πρωτοστατήσουν στην αντιμετώπιση παγκόσμιων κύριων τάσεων, να υιοθετήσουν τη βιωσιμότητα και να επιτύχουν άριστα λειτουργικά αποτελέσματα. ΜΕΓΑ-ΤΆΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΆΣ Ως παγκόσμιος πάροχος, η ALD-LP πρέπει να ανταποκρίνεται στις σημαντικές τάσεις του οικοσυστήματος εταιρικών στόλων. Ο CEO Tim Albertsen επεσήμανε τις ακόλουθες κύριες τάσεις: „Εξηλεκτρισμός: Η ALD-LP αναγνωρίζει την αυξανόμενη σημασία των ηλεκτρικών οχημάτων και σκοπεύει να αξιοποιήσει τη θέση της ως κορυφαίας εταιρείας για την υιοθέτηση των EV. „Αλλαγή συμπεριφοράς: Αναγνωρίζοντας τη μετατόπιση των καταναλωτικών προτιμήσεων προς τη χρήση, την ευελιξία και τη μίσθωση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, η ALD-LP θα συνεχίσει να προσαρμόζει τις προσφορές της αναλόγως. „Ψηφιακός Μετασχηματισμός: Σκοπεύει να υιοθετήσει την ψηφιοποίηση βάσει των μεταβαλλόμενων προσδοκιών των πελατών και των αναδυόμενων τεχνολογιών. „Αναδυόμενο Οικοσύστημα: Η ALD-LP θα διερευνήσει νέες υπηρεσίες και συνεργασίες, για να παραμείνει στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας. „Ανταγωνισμός: Σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά, η εταιρεία θα αναζητήσει ευκαιρίες συνεργασίας. Η ΗΓΕΤΙΚΉ ΘΈΣΗ ΤΗΣ ALD-LP Η ALD-LP βρίσκεται, μετά την εξαγορά, στην πρώτη θέση, με «διπλάσιο μέγεθος» του πλησιέστερου ανταγωνιστή της. Ο Tim Albertsen ανέφερε ότι η εταιρεία διαχειρίζεται στόλο 428.000 EV, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση. Η ηγετική της θέση δεν αντανακλά απλώς το μέγεθος του στόλου της αλλά και την προμηθευτική ισχύ της. Ως εκ τούτου, η ALDLeasePlan είναι ο μεγαλύτερος αγοραστής στην αγορά. Τέλος, ο Albertsen επεσήμανε την ισχυρή οικονομική κατάσταση της εταιρείας και την καλύτερη πιστοληπτική ικανότητα στον τομέα της. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΈΣ ΦΙΛΟΔΟΞΊΕΣ Ξεκινώντας από πλεονεκτική θέση, η στρατηγική «PowerUP 2026» σχεδιάστηκε προς αξιοποίηση και επιβεβαίωση της ηγετικής θέσης της ALD-LP. Οι βασικοί στόχοι περιλαμβάνουν (μεταξύ άλλων): „ Πολυτροπικότητα, για προσφορά ποικίλων και ευέλικτων λύσεων κινητικότητας. „ Σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης κερδών +6% (CAGR). „ Λειτουργική αποτελεσματικότητα, με στόχο 440 εκατ. ευρώ έως το 2026 και δείκτη κόστους-αποτελεσματικότητας 52%. „ Δέσμευση στη βιωσιμότητα, με στόχο 50% μερίδιο EV στον στόλο έως το 2026 και μείωση των εκπομπών στόλου κάτω από 90 γρ/χλμ. „ Κερδοφορία με απόδοση ενσώματων ιδίων κεφαλαίων (ROTE) 13-15% και ποσοστό πληρωμής μερίσματος 50%. ΕΣΤΊΑΣΗ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ Οι στρατηγικές φιλοδοξίες μεταφράζονται σε προσφορά προϊόντων. Ο Albertson καθόρισε την εστίαση της εταιρείας στα ακόλουθα προϊόντα και στόχους: „Ευέλικτα και πολυτροπικά προϊόντα: Προσφορά ευέλικτων λύσεων για την κάλυψη των εξελισσόμενων αναγκών πελατών. „Leasing μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: Επέκταση στην αγορά leasing μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. „LCV: Εστίαση στην κατηγορία ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. „Συνδρομητικά Πρότυπα: Διερεύνηση νέων τρόπων προσέλκυσης πελατών. „Παγκόσμια απήχηση: Με παρουσία σε 44 χώρες, η ALD-LP θα συνεχίσει να εστιάζει σε εταιρείες blue-chip. „Διανομή: Διερεύνηση νέων μαρκών και συνεργασιών. ΒΙΩΣΙΜΌΤΗΤΑ Η ALD-LP σκοπεύει να φέρει τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο της προσέγγισης πελατών και των εσωτερικών λειτουργιών της, που σημαίνει: „Διευκόλυνση πελατών στην επιλογή ηλεκτρικών οχημάτων. „Αξιοποίηση της κινητικότητας ως υπηρεσίας (MaaS) ως εργαλείου βιωσιμότητας. „Βελτίωση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας για τη διαχείριση στόλου EV εκ μέρους των πελατών. ΕΤΑΙΡΙΚΉ ΥΠΕΥΘΥΝΌΤΗΤΑ, ΚΊΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ Η εταιρεία έχει δεσμευτεί για την προώθηση ταλέντων και την υιοθέτηση υπεύθυνης εταιρικής διακυβέρνησης. Αυτό περιλαμβάνει πρόγραμμα μετασχηματισμού ανθρώπινου δυναμικού και γυναικεία εκπροσώπηση σε ηγετικές θέσεις στο 35%. Οι πρωτοβουλίες ESG περιλαμβάνουν εξηλεκτρισμό, μείωση εσωτερικού αποτυπώματος, ηθική συμπεριφορά και κυκλική οικονομία στη στρατηγική προμηθειών. Η ALD-LP αναγνωρίζει την ανάγκη στιβαρής διακυβέρνησης και των ρυθμίσεων μέσω της Societe Generale και της εποπτείας της ΕΚΤ. Στα χρηματοοικονομικά, στοχεύει σε 6% CAGR στα κέρδη, αναλογία κόστους/εσόδων 52% και ROTE 13% έως 15%. Η στρατηγική «PowerUP 2026» συνεπάγεται κόστος 525 εκαΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ALD | LEASEPLAN PowerUP 2026 Tim Albertsen

02.10.23 #215 5 τομμυρίων ευρώ, με αναμενόμενες συνέργειες (προ φόρων) 440 εκατομμυρίων ευρώ έως το 2026. ΚΎΡΙΑ ΣΗΜΕΊΑ ΕΡΩΤΑΠΑΝΤΉΣΕΩΝ Κατά τη διάρκεια των ερωταπαντήσεων, εξετάστηκαν διάφορα βασικά θέματα: „Υπολειμματικές αξίες και κίνδυνος EV: Η ALD-LP γνωρίζει τις προκλήσεις τιμολόγησης των EV και έχει σχηματίσει ομάδα εργασίας για την αντιμετώπισή τους. Υπάρχει δυνατότητα δεύτερου/τρίτου κύκλου ζωής leasing, με κατανομή στόχων κερδοφορίας σε μεγαλύτερο διάστημα. „Αναλογία κόστους /εσόδων και ROTE: Παράγοντες όπως η αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων, οι υλικοτεχνικές προκλήσεις και η ανάγκη ισχυρής κεφαλαιακής διάρθρωσης, συμβάλλουν στην αναλογία κόστους/εσόδων. Η ALD-LP εξήγησε τις αλλαγές στην κεφαλαιοποίηση και το αυξημένο κόστος πληροφορικής, ως παράγοντες επίδρασης. „Συνεισφορά των περιοχών LATAM και APAC στους στρατηγικούς στόχους: Οι περισσότερες δραστηριότητες της ALD-LP παραμένουν στην ΕΕ (Albertsen: «80%»), όμως υπάρχουν ευκαιρίες ανάπτυξης στη Λατινική Αμερική (LatAm) και στις περιοχές Ασίας-Ειρηνικού (APAC). „Κινέζοι κατασκευαστές: Η ALD-LP θεωρεί τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες έγκυρους παίκτες στην αγορά και αξιολογεί τις συνεργασίες βάσει ποιότητας και εξυπηρέτησης. „Αναθεωρήσεις κόστους πληροφορικής: Η εταιρεία επενδύει σημαντικά σε ένα νέο σύστημα, το οποίο έχει αυξήσει το κόστος της πληροφορικής. Ο Sommelet επεσήμανε πως αυτά τα κόστη θα επανεξεταστούν. „Κόστος ενσωμάτωσης: Οι αρχικές εκτιμήσεις βασίστηκαν σε παραμέτρους του κλάδου, αλλά τα πραγματικά στοιχεία καταδεικνύουν υψηλότερο κόστος ενσωμάτωσης, το οποίο η εταιρεία θεωρεί ρεαλιστικό. „Στόχοι όγκου: Η ALD-LP μετατοπίζει την εστίασή της πέραν της αύξησης του στόλου (πλήθος αυτοκινήτων), στην αύξηση του ενεργητικού με νομισματικούς όρους, βάσει της αυξημένης αξίας των οχημάτων του χαρτοφυλακίου της. „Αντίκτυπος Φορολογίας/Επιδοτήσεων: Η ALD-LP προβλέπει οι επιδοτήσεις για τα EV να μειωθούν με την πάροδο του χρόνου, επισημαίνοντας ότι η ανταγωνιστικότητα πρέπει να προέρχεται από την αγορά και όχι από κυβερνητικά κίνητρα. „Αναβολή απαγόρευσης ICE στο ΗΒ: Η ALD-LP αναγνωρίζει την πολιτική σκοπιμότητα της απαγόρευσης οχημάτων ICE και πιστεύει ότι η μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα θα χρειαστεί χρόνο, ενώ τα οχήματα ICE θα παραμείνουν πιθανότατα δημοφιλή τα επόμενα χρόνια. Συμπερασματικά, η στρατηγική «PowerUP 2026» της ALD-LeasePlan θέτει τις βάσεις περιόδου μετασχηματισμού στις λύσεις διαχείρισης στόλου και κινητικότητας. Με ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα, την καινοτομία και τις άριστες λειτουργικές διαδικασίες, η ALD-LP παρουσίασε το σχέδιο ηγετικής παραμονής της στον κλάδο. Η ALD Automotive / LeasePlan, σε συνεργασία με τη Lynk & Co, δημιούργησαν από κοινού μια ολοκληρωμένη προσφορά ιδιωτικής μίσθωσης διαθέσιμη σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές. Από τότε που έγινε ο προτιμώμενος συνεργάτης κινητικότητας της Lynk & Co το 2021, η ALD Automotive / LeasePlan παρέχουν λύσεις full-service leasing λευκής ετικέτας σε εταιρικούς πελάτες της Lynk & Co σε επτά ευρωπαϊκές χώρες: Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, Ολλανδία, Βέλγιο και Σουηδία. Με την εισαγωγή αυτής της νέας προσφοράς leasing, η Lynk & Co επεκτείνει την γκάμα των λύσεών της, για να συμπεριλάβει ιδιώτες, παρέχοντάς τους πρόσβαση σε πιο ευέλικτες και φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές μετακίνησης. Αυτή η private leasing παρέχει απαράμιλλη ευελιξία, επιτρέποντας στους Ευρωπαίους πελάτες να διατηρούν τα οχήματά τους Lynk & Co 01 για παρατεταμένες περιόδους, καλύπτοντας τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών με τον αστικό τρόπο ζωής. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν 3, 4 ή 5 χρόνια διάρκεια και πακέτα αποστάσεων που κυμαίνονται από 10.000 έως 40.000 χιλιόμετρα. Καθ› όλην τη διάρκεια της σύμβασης, η ALD Automotive / LeasePlan θα διαχειρίζεται τη μίσθωση, με σχέδια να εισαγάγει μια πλήρως ψηφιακή προσφορά στο εγγύς μέλλον. Η Annie Pin, Chief Commercial Officer της ALD Automotive / LeasePlan, εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη συνεργασία. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επεκτείνουμε την επιτυχημένη συνεργασία μας με τη Lynk & Co μέσω της έναρξης αυτής της καινοτόμου προσφοράς χρηματοδοτικής μίσθωσης αφιερωμένη σε ιδιώτες. Μοιραζόμαστε μια κοινή δέσμευση να προωθήσουμε την επανάσταση της ηλεκτρικής κινητικότητας, οδηγώντας μας προς μια πιο βιώσιμη και συνδεδεμένη Και είμαστε πεπεισμένοι ότι η παροχή ευελιξίας στους πελάτες θα συμβάλει στην ενθάρρυνση της μεγάλης κλίμακας υιοθέτησης βιώσιμων λύσεων», δήλωσε. Ο Alain Visser, CEO της Lynk & Co, τόνισε τη σημασία της νέας επιλογής, σημειώνοντας: «Αυτή η νέα ανταγωνιστική επιλογή διασφαλίζει ότι οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση στα premium οχήματά μας σε προσιτή τιμή. Αυτή η καινοτόμος προσέγγιση όχι μόνο εξυπηρετεί διαφορετικούς προϋπολογισμούς, αλλά υπογραμμίζει επίσης τη δέσμευσή μας στις βιώσιμες επιλογές των πελατών». ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ LYNK & CO ΜΕ ΤΗΝ ALD AUTOMOTIVE / LEASEPLAN

02.10.23 #215 6 Η Stellantis ανακοίνωσε τις ακόλουθες οργανωτικές αλλαγές, με ισχύ από 1η Νοεμβρίου 2023. Ο Antonio Filosa αναλαμβάνει CEO της Jeep, αντικαθιστώντας τον Christian Meunier, ο οποίος θα επικεντρωθεί σε προσωπικά θέματα. Ο Emanuele Cappellano αναλαμβάνει Chief Operating Officer της Stellantis South America, αντικαθιστώντας τον Antonio Filosa. Διετέλεσε οικονομικός διευθυντής Νότιας Αμερικής της εταιρείας από το 2017 έως το 2021 και διατελεί CEO και διευθυντής Στρατηγικής και Εταιρικής Ανάπτυξης Βόρειας Αμερικής του Marcolin Group από τον Οκτώβριο του 2021. Ο Ashwani Muppasani, επί του παρόντος επικεφαλής της China National Sales Company, από τον Ιούλιο του 2022 αναλαμβάνει Chief Operating Officer της Stellantis India & Asia Pacific, αντικαθιστώντας τον Carl Smiley. «Επιθυμώ να ευχαριστήσω θερμά τον Christian και τον Carl για τη δέσμευσή τους και τη συμβολή τους να καταστεί η Stellantis η κορυφαία εταιρεία που είναι σήμερα», δήλωσε μεταξύ άλλων, ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares. «Είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι ο Emanuele και ο Ashwani, ως νεοδιορισθέντες εκτελεστικοί αντιπρόεδροι, καθώς και ο Antonio στα νέα του καθήκοντα ως CEO της Jeep, θα συνεχίσουν την πορεία που χάραξαν οι προκάτοχοί τους και θα οδηγήσουν στην περαιτέρω επιτυχία της Stellantis σε αυτήν την περίοδο βαθιάς αλλαγής στον τομέα μας». Η STELLANTIS ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ COX AUTOMOTIVE: O STUART PERHAM ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ CIO Η Cox Automotive Europe όρισε τον Stuart Perham Chief Information Officer. Θα ενταχθεί επίσης στην ηγετική ομάδα της Ευρώπης. Θα αναφέρεται στον Mitch Gersten, Chief Information Officer της Cox Automotive Global, και παράλληλα στον Martin Forbes, πρόεδρο της Cox Automotive International. Ο S t ua r t Perham προέρχεται από τη Rivus Fleet Solutions, όπου εργάστηκε ως Chief Technology and Information Officer. Η εμπειρία του περιλαμβάνει ηγετικούς ρόλους τεχνολογίας στην Kia Europe, την Inchcape Fleet Solutions και την BCA Marketplace. Το Εποπτικό Συμβούλιο της BMW AG παρέτεινε τη σύμβαση του Oliver Zipse ως προέδρου του Δ.Σ. μέχρι το 2026. Ο κ. Zipse είναι μέλος του Δ.Σ. από το 2015 και πρόεδρός του από τον Αύγουστο του 2019. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, το BMW Group διεύρυνε σημαντικά την γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων του και σήμερα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε όλες σχεδόν τις βασικές του κατηγορίες. Επιπλέον, ξεκίνησε η ανάπτυξη της επόμενης γενιάς μοντέλων, Neue Klasse, που η παραγωγή της ξεκινά το 2025. Επίσης, ο Jochen Goller εντάσσεται στο Δ.Σ. της BMW AG. Θα διαδεχθεί τον Pieter Nota και θα αναλάβει τη διεύθυνση Customer, Brands and Sales την 1η Νοεμβρίου 2023. Ο κ. Nota ανέλαβε το τμήμα το 2018 και διαδραμάτισε βασικό ρόλο στη σημαντική αύξηση πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τα τελευταία χρόνια και στη συστηματική ψηφιοποίηση των διεπαφών με τους πελάτες. Επιπλέον, εκσυγχρόνισε το χαρτοφυλάκιο του BMW Group με τις μάρκες BMW, MINI και Rolls-Royce και ανέπτυξε περαιτέρω τον διεθνή οργανισμό πωλήσεων, με βιώσιμο και πελατοκεντρικό πρότυπο. Ο Jochen Goller εργάζεται στο BMW Group από το 1999, με περισσότερο από δέκα χρόνια στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Κίνα, σε διάφορες θέσεις και μάρκες του ομίλου. Από το 2018, διαχειρίζεται ιδιαιτέρως επιτυχώς τις δραστηριότητες στην Κίνα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το BMW Group έλαβε το πλειοψηφικό μερίδιο της τοπικής κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive. Ο Goller υπήρξε στο παρελθόν υπεύθυνος για τη μάρκα MINI. Περισσότερα στο fleetnews.gr BMW AG: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ Η ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ OLIVER ZIPSE ΕΩΣ ΤΟ 2026 Ο Jochen Goller διαδέχεται τον Pieter Nota Πρόσωπα Emanuele Cappellano Antonio Filosa Ashwani Muppasani Oliver Zipse Jochen Goller Stuart Perham

02.10.23 #215 8 Η Nissan προχωρά σταθερά με το σχέδιό της για την επίτευξη 100% EV στην Ευρώπη έως το 2030. Όλα τα νέα μοντέλα της Nissan από τώρα και στο εξής θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά στην Ευρώπη, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, που υπήρξε πρωτοπόρος στην επανάσταση της ηλεκτροκίνησης. Με τη δυνατότητα σχεδίασης, ανάπτυξης και κατασκευής αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο και με βάση τη δύναμη της μάρκας στην ηλεκτροκίνηση και στα crossovers, η στρατηγική αυτή θα υποστηρίξει επίσης την πορεία της Nissan προς την ουδετερότητα του άνθρακα. «Το EV είναι η απόλυτη λύση κινητικότητας. Περισσότεροι από ένα εκατομμύριο πελάτες έχουν ήδη συμμετάσχει στο ταξίδι μας, έχουν βιώσει την ικανοποίηση που προσφέρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο Nissan και δεν υπάρχει γυρισμός τώρα», δήλωσε ο Makoto Uchida, πρόεδρος και CEO της Nissan. «Τα EV που τροφοδοτούνται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι το κλειδί για να επιτύχουμε ουδετερότητα άνθρακα, η οποία είναι θεμελιώδες ζητούμενο στο όραμά μας Ambition 2030. Η Nissan θα κάνει τη μετάβαση σε πλήρως ηλεκτρικά έως το 2030 στην Ευρώπη - πιστεύουμε ότι αυτό είναι το σωστό για την εταιρεία μας, τους πελάτες μας και για τον πλανήτη». Η Nissan συνεχίζει το επενδυτικό της πρόγραμμα στις ευρωπαϊκές ομάδες Σχεδίασης και Έρευνας και Ανάπτυξης, οι οποίες εορτάζουν ιστορικές επετείους προωθώντας το έργο αιχμής τους σχετικά με μελλοντικά οχήματα και τεχνολογίες. Ένα επενδυτικό πρόγραμμα άνω των 40 εκατ. ευρώ βρίσκεται σε εξέλιξη στις ευρωπαϊκές ομάδες Σχεδίασης και Έρευνας και Ανάπτυξης. Σε παγκόσμιο επίπεδο, στο πλαίσιο του Nissan Ambition 2030, η εταιρεία θα παρουσιάσει 27 εξηλεκτρισμένα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων 19 EV έως το 2030. Σε αυτήν την περίοδο η Nissan θα παρουσιάσει επίσης τεχνολογία χωρίς κοβάλτιο, για να μειώσει το κόστος των μπαταριών EV κατά 65% έως το 2028. Η εταιρεία στοχεύει επίσης να λανσάρει EV με νέες μπαταρίες στερεάς κατάστασης (ASSB) έως το 2028, ώστε να προσφέρει EV σε όλες τις κατηγορίες και να επιτύχει πιο δυναμικές επιδόσεις. Μειώνοντας το χρόνο φόρτισης στο ένα τρίτο, οι ASSB θα κάνουν τα EV πιο αποτελεσματικά και προσιτά. Επιπλέον, η Nissan αναμένει από τις ASSB να μειώσει το κόστος των μπαταριών στα 75 δολάρια ανά kWh έως το 2028 και περαιτέρω στα 65 $ ανά kWh, για να επιτύχει ισοτιμία κόστους μεταξύ ηλεκτρικών και βενζινοκίνητων οχημάτων στο μέλλον. Δύο μελλοντικά EV Nissan έχουν ήδη επιβεβαιωθεί για την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου ενός ολοκαίνουργιου συμπαγούς EV, που θα διαδεχθεί το εμβληματικό Nissan Micra. Το άλλο όχημα θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Nissan στο Σάντερλαντ, ως μέρος του έργου EV36Zero αξίας 1 δισ. λιρών, ένα σχέδιο για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας το οποίο συνδυάζει την παραγωγή EV, την παραγωγή μπαταριών και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr NISSAN Προς αμιγώς ηλεκτρική γκάμα στην Ευρώπη Με αφορμή τον εορτασμό της 20ής επετείου της Nissan Design Europe στο Λονδίνο, ο Makoto Uchida, πρόεδρος και CEO της Nissan, αποκάλυψε ένα καινούργιο σπορ αστικό ηλεκτρικό πρότυπο αυτοκίνητο, το Concept 20-23. Το Nissan Concept 20-23 σχεδιάστηκε από μια ομάδα που περιλαμβάνει αρκετά νεότερα στελέχη της NDE, με την απλή οδηγία να σχεδιάσουν χωρίς περιορισμούς ένα αυτοκίνητο το οποίο θα ήθελαν να οδηγούν στους δρόμους της πόλης όπου εργάζονται. Μιλώντας για το Concept 20-23 κατά την αποκάλυψή του στο Λονδίνο, ο Alfonso Albaisa, ανώτερος αντιπρόεδρος της Nissan για την παγκόσμια σχεδίαση, δήλωσε: «Η νεανική ομάδα εδώ στο NDE έλαβε μια απλή σύντομη οδηγία: σχεδιάστε ένα διασκεδαστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που θα θέλατε να οδηγείτε καθημερινά στο Λονδίνο. Το 20-23 Concept είναι ένα συμπαγές hatchback που επηρεάζεται έντονα από τον διαδικτυακό κόσμο. Λατρεύω τον τρόπο που εκφράζει το πώς διασταυρώνονται οι κόσμοι της σύγχρονης ζωής στην πόλη, του διαδικτυακού παιχνιδιού και της κινητικότητας μηδενικών εκπομπών». Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΤΟ CONCEPT 20-23 SHOW CAR

02.10.23 #215 9 Η KIA ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΗΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ EV PLUG&CHARGE Η Kia εισάγει την Plug&Charge στα ηλεκτρικά της οχήματα στην Ευρώπη. Η Plug&Charge θα διατεθεί με το EV9 και σταδιακά στον υπόλοιπο ηλεκτροκίνητο στόλο της Kia. Αυτή η τεχνολογία φόρτισης θα επιτρέψει στους πελάτες της Kia να συνδέουν το EV τους σε οποιονδήποτε δημόσιο σταθμό φόρτισης με δυνατότητα Plug&Charge. Δεν απαιτείται επιπλέον ταυτοποίηση ή άλλη διαδικασία για τη φόρτιση, καθώς ο έλεγχος είναι πλήρως αυτοματοποιημένος. Με τη θέσπιση της Plug&Charge στα EV της, η Kia προσφέρει στους πελάτες της την πλέον πρόσφατη τεχνολογία ταχείας, ασφαλούς και πρακτικής φόρτισης. «Η Plug&Charge είναι πολύ πρακτική τεχνολογία εύκολου χειρισμού, με ταχύτερη και πιο ομαλή διαδικασία για τους πελάτες μας», ανέφερε ο Sjoerd Knipping, αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Προϊόντων της Kia Ευρώπης. «Προσφέροντας στους πελάτες μας ηλεκτρικά οχήματα και τις πλέον προηγμένες λύσεις φόρτισης, εξομαλύνουμε τη μετάβαση στη βιώσιμη κινητικότητα και αποδεικνύουμε ότι είμαστε σοβαροί ανταγωνιστές στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική ευρωπαϊκή αγορά EV». Η Plug&Charge είναι μέθοδος ταυτοποίησης ενσωματωμένη στο όχημα και επιτρέπει την επικοινωνία με σταθμούς φόρτισης με δυνατότητα Plug&Charge. Ο πελάτης απλώς συνδέει το όχημά του στο σταθμό και ξεκινάει αυτομάτως η διαδικασία φόρτισης. Η υπηρεσία είναι απολύτως ασφαλής. Μέχρι σήμερα, ο πελάτης έπρεπε να επαληθεύσει το λογαριασμό του στο σημείο φόρτισης πριν να ξεκινήσει η διαδικασία, η οποία συνήθως γινόταν είτε με κάρτα RFID είτε μέσω εφαρμογής κινητών, όπως η Kia Charge. Περισσότερα στο fleetnews.gr Λίγες μόλις εβδομάδες μετά την κυκλοφορία της αμιγώς ηλεκτρικής BMW i5 και των εκδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης που υιοθετούν αποκλειστικά ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt, δύο plugin υβριδικά μοντέλα θα λανσαριστούν τον Νοέμβριο του 2023. Η BMW 530e Sedan και η BMW 550e xDrive Sedan διατίθενται ήδη για παραγγελία. Στη Γερμανία, η συνιστώμενη τιμή λιανικής είναι 65.300 ευρώ (συμπερ. ΦΠΑ) για τη νέα BMW 530e Sedan και 77.300 ευρώ (συμπερ. ΦΠΑ) για τη νέα BMW 550e xDrive Sedan. Στην όγδοη γενιά του πιο επιτυχημένου business sedan στον κόσμο, τα plug-in υβριδικά μοντέλα χαρακτηρίζονται από την εξαιρετικά αβίαστη παροχή ισχύος, την αισθητά βελτιωμένη αποδοτικότητα και την αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν την πιο πρόσφατη τεχνολογία BMW eDrive για plug-in υβριδικά συστήματα, η οποία συνδυάζεται στην BMW 530e Sedan με έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, και στην BMW 550e xDrive Sedan με έναν εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα από την τελευταία αρθρωτή γενιά Efficient Dynamics του BMW Group. Ο ηλεκτροκινητήρας, που έχει αναπτυχθεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα κίνησης, είναι επίσης ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport μαζί με τα ηλεκτρονικά ισχύος του. Η εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα κίνησης είναι ιδιαίτερα αποδοτική και παράγει έως 145 kW/197 hp (BMW 550e Sedan) ή 135 kW/184 hp (BMW 530e Sedan), συμβάλλοντας στη μέγιστη απόδοση του συστήματος των δύο plug-in υβριδικών sedan. Περισσότερα στο fleetnews.gr BMW ΣΕΙΡΑ 5 SEDAN Νέα έκδοση Plug-In Hybrid ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 40.000 ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ JEEP AVENGER Το νεότερο μέλος της οικογένειας Jeep κλιμακώνει την παρουσία της μάρκας στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία των B-SUV της ευρωπαϊκής αγοράς. Το «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2023 έχει ήδη καταγράψει περισσότερες από 40.000 παραγγελίες στη Γηραιά Ήπειρο, ξεκινώντας από τον Οκτώβριο του 2022, όταν λανσαρίστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Ανεξάρτητα από το σύστημα κίνησης που χρησιμοποιεί, το μικρότερο Jeep υιοθετεί το αυθεντικό DNA της εταιρείας σε ένα κόμπακτ αμάξωμα με μήκος μόλις 4,1 m, προσφέροντας στυλ, πρακτικότητα και υψηλή τεχνολογία σε κάθε τομέα, εξασφαλίζοντας άνεση, ευκολία και, πάνω από όλα, ασφάλεια.

02.10.23 #215 10 Το Renault Group, η Nissan Motor Co., Ltd και η Mitsubishi Motors Corporation ανακοίνωσαν στις 6 Φεβρουαρίου το νέο στάδιο της Συμμαχίας τους, με στόχο να αναδιαμορφώσουν το πρότυπο συνεργασίας τους και να το καταστήσουν πιο ευέλικτο, για βελτιωμένη ανταγωνιστικότητα. Το νέο σχήμα θέτει τα θεμέλια μιας νέας ισορροπημένης, δίκαιης και αποτελεσματικής διακυβέρνησης, μεγιστοποιώντας τη δημιουργία αξίας για κάθε μέλος της Συμμαχίας. Οι οριστικές συμφωνίες οριστικοποιήθηκαν στις 26 Ιουλίου 2023 και οι συναλλαγές προβλέπεται να ολοκληρωθούν το τέταρτο τρίμηνο του έτους. Σε αυτό το πλαίσιο και κατόπιν συζητήσεων με τις αντιπροσωπίες των εργαζομένων, το Renault Group ανακοίνωσε τον νέο τρόπο εργασίας των λειτουργιών και των έργων της Συμμαχίας. Μέχρι το τέλος του 2023, η Συμμαχία θα μεταβεί από τυποποιημένο παγκόσμιο πρότυπο σε συνεργασία βάσει έργων, που θα επιτρέπει γρήγορες και ευέλικτες αποφάσεις και θα ανταποκρίνεται στις περιφερειακές ανάγκες. Θα αξιοποιήσει τις γεωγραφικές δυνατότητες, τους τεχνικούς πόρους και την τεχνογνωσία κάθε εταίρου προς υποστήριξη των αντίστοιχων στρατηγικών σχεδίων. Αυτές οι εξελίξεις σχεδιάστηκαν εν όψει της νέας τάσης της αυτοκινητοβιομηχανίας: οι αγορές καθίστανται όλο και πιο περιφερειακές, λόγω των διαφορών στους κανονισμούς, στην πορεία της ηλεκτροκίνησης και στις ανάγκες συνδεσιμότητας. Το σύστημα προμηθειών της Συμμαχίας θα εξελιχθεί σε ξεχωριστούς οργανισμούς, βάσει προσέγγισης ανά έργο. Η επικεφαλής εταιρεία εκάστου έργου θα καθορίζει τις προδιαγραφές και τις διαδικασίες αναλόγως των απαιτήσεων προϊόντων κάθε εταιρείας και θα συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της σχετικής περιοχής. Αυτή η νέα διάταξη θα εξασφαλίσει ταχύτερες αποφάσεις και λειτουργική αποτελεσματικότητα σε αγορές, τεχνολογίες, οχήματα και όχι μόνον, προς υποστήριξη της υλοποίησης των κοινών έργων της Συμμαχίας για την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Ινδία. ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΕΡΓΟΥ Renault, Nissan, Mitsubishi HYVIA: ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Από τις 2 έως τις 12 Οκτωβρίου 2023, η Hyvia θα συγκεντρώσει 100 εταιρείες δεσμευμένες στην κινητικότητα υδρογόνου, προς απολογισμό του οικοσυστήματος H2, που αναπτύχθηκε προ περίπου δύο ετών: μια τολμηρή πορεία για πρωτοπόρους, σε έναν τομέα υδρογόνου στο στάδιο της ανάπτυξης. Η Hyvia, πρωτοπόρος στην κινητικότητα υδρογόνου από την ίδρυσή της το 2021, στηρίζεται στους δύο ιδρυτικούς της ομίλους: το πρωτοπόρο Renault Group και την Plug, ειδική στις λύσεις υδρογόνου για πάνω από 20 χρόνια. Η Hyvia ανέπτυξε πλήρες και μοναδικό οικοσύστημα H2: ελαφρά επαγγελματικά οχήματα υδρογόνου, λύσεις ανεφοδιασμού, συντήρησης και χρηματοδότησης για επαγγελματίες και παραγωγή κυψελών καυσίμου ή υδρογόνου χαμηλών εκπομπών άνθρακα με ηλεκτρόλυση. Ως μέρος του Σημαντικού Έργου Κοινού Ευρωπαϊκού Ενδιαφέροντος (IPCEI) «Hy2Tech», η HYVIA διαθέτει ομάδα 130 πρωτοπόρων που ξεκίνησαν εμπορική, μηχανική και βιομηχανική δραστηριότητα, μετά την πώληση, με σταθερούς συνεργάτες και δίκτυο με όλες τις εταιρείες υδρογόνου, συμπεριλαμβανομένων των Hydrogen Europe και France Hydrogen. Διαθέτει ήδη πρωτοπόρους πελάτες κινητικότητας H2, όπως: Orange, Engie, Equans, Chronopost ή Alpine στη Γαλλία / GP Groot, Warmtebouw, Pot Verhuizingen στην Ολλανδία / Airbus, Hamburger Hafen und Logistik AG, Pack, Maximator Hydrogen GmbH στη Γερμανία. Ακόμα, ανακοίνωσε νέα συνεργασία με την Atawey, κορυφαία εταιρεία σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου, για δημιουργία της νέας προσφοράς HYWELL. Και ενισχύει επίσης τη συνεργασία της με την HYSETCO. Προς διασφάλιση της μετά την πώληση δραστηριότητας για τα υδρογονοκίνητα οχήματά της, πρωτοπόρες αντιπροσωπίες ήδη υποστηρίζουν την κινητικότητα H2 της HYVIA: Renault Rungis, Renault Lyon Sud στη Γαλλία / Stam Amersfoort, Terwolde Groningen, Bochane Arnhem και Van Mossel Rotterdam, στην Ολλανδία. Για να ανταποκριθεί στις τεχνολογικές προκλήσεις, η HYVIA βασίζεται επίσης σε βιομηχανικούς συνεργάτες, όπως οι Forvia, Bosch, Garrett Motion, AVL και Plastic Omnium.

02.10.23 #215 11 Η Mercedes-Benz είναι χορηγός του Global Fleet Manager Award των φετινών Fleet Europe Awards (23 Νοεμβρίου, Λισαβόνα). Εξαιρετική ευκαιρία για μια σύντομη συζήτηση με τη Sabrina Eickelkamp, επικεφαλής Διεθνών Εταιρικών και Άμεσων Πωλήσεων της Mercedes-Benz, σχετικά με τις απόψεις της εταιρείας για την κατάσταση του παγκόσμιου fleet management. Ερ. Όλοι μιλούν για βιωσιμότητα και προχωρούν στην ηλεκτροκίνηση του στόλου. Πώς αντιδρά η Mercedes-Benz σε αυτή την τάση; Απ. «Έχουμε την ευθύνη για το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η βιωσιμότητα αποτελεί το θεμέλιο της στρατηγικής μας αμιγούς ηλεκτροκίνησης. Η κορυφαία προτεραιότητά μας είναι να καταστούμε αμιγώς ηλεκτρικοί μέχρι το 2030, αναλόγως των συνθηκών της αγοράς. Θα είμαστε έτοιμοι και θα ευέλικτοι στις συνθήκες της αγοράς. Προετοιμαζόμαστε για περαιτέρω ανάπτυξη EV και επενδύουμε σε τρεις νέες πλατφόρμες οχημάτων. Από το 2025, όλες οι νέες αρχιτεκτονικές οχημάτων θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές». «Και επιπλέον, σκοπεύουμε να καταστήσουμε το στόλο των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μας ουδέτερο εκπομπών άνθρακα σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας μέχρι το 2039, 11 χρόνια νωρίτερα από ό,τι απαιτεί η νομοθεσία της Ε.Ε.». «Για να υποστηρίξει τη στρατηγική στόλου EV των πελατών μας, η MercedesBenz θα δημιουργήσει δικό της παγκόσμιο δίκτυο φόρτισης υψηλής ισχύος, το οποίο θα τροφοδοτείται με πράσινη ενέργεια όπου είναι εφικτό. Θα εγκαταστήσουμε περισσότερους από 10.000 φορτιστές στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, την Κίνα και άλλες βασικές αγορές, εντός της δεκαετίας. Το δίκτυο θα είναι προσβάσιμο από όλες τις μάρκες, αλλά με προκράτηση και άλλα αποκλειστικά προνόμια για τους πελάτες της Mercedes-Benz». «Επιπλέον, βασιζόμαστε σε συνεργασίες όπως αυτή της Ionity (κοινοπραξία δικτύου φόρτισης των BMW, Mercedes-Benz, Ford, Hyundai/Kia, και Volkswagen Group) και η πρόσφατα ανακοινωθείσα κοινοπραξία επτά κατασκευαστών (BMW, GM, Honda, Hyundai, Kia, Stellantis και MercedesBenz ανακοίνωσαν τον Ιούλιο την εγκατάσταση τουλάχιστον 30.000 φορτιστών υψηλής ισχύος κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων και σε πόλεις στη Βόρεια Αμερική) για επέκταση των επιλογών φόρτισης των πελατών μας». Ερ. Η ψηφιοποίηση είναι η άλλη σημαντική τάση που επηρεάζει την παγκόσμια αγορά στόλου. Ποια είναι η άποψή σας; Απ. «Πράγματι, μαζί με την ηλεκτροκίνηση, η ψηφιοποίηση -συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών πωλήσεων- συνιστά σημαντική τάση. Το διαδίκτυο συνδέεται όλο και περισσότερο με την καθημερινότητα. Η Mercedes-Benz επιδιώκει να προσφέρει πλήρως ψηφιακή εμπειρία αγοράς αυτοκινήτου μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, αλλά και αυξημένη εμπειρία λιανικής πώλησης με νέα εμβληματικά καταστήματα. Επιθυμούμε και οι δύο επιλογές να προσφέρουν στους πελάτες την πραγματική «εμπειρία Mercedes-Benz» που αναζητούν, σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες τους. Με το πρότυπο CLA Class, που παρουσιάσαμε στο IAA του Μονάχου, η Mercedes-Benz έχει ξεκάθαρο όραμα για την μελλοντική μας πορεία». Ερ. Είστε στην κριτική επιτροπή των φετινών Fleet Europe Awards. Τι επιθυμείτε από τους υποψηφίους; Απ. «Κατ’ αρχάς, ελπίζω να δω υποψηφίους που εκμεταλλεύονται τις ευκαιρίες που δημιουργούνται από τον συνεχιζόμενο μετασχηματισμό του κλάδου μας και τις περιλαμβάνουν στις αντίστοιχες πολιτικές τους. Πρέπει να υπάρξει σαφής εστίαση στην ηλεκτροδότηση, την ψηφιοποίηση και τη συνδεσιμότητα όλων των μαρκών που συνθέτουν τους στόλους τους, στις διάφορες χώρες δραστηριοποίησης. Η χρήση ψηφιοποιημένων εργαλείων και λύσεων είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη διαχείριση διεθνών στόλων». «Επίσης, δεδομένου ότι η επιλογή οχήματος παραμένει συναισθηματική εμπειρία και ενίοτε χρονοβόρα, αναρωτιέμαι αν θα υπάρξουν ιδέες απλοποίησης και εξομάλυνσης της επικοινωνίας μεταξύ υπευθύνου προμηθειών και χρήστη, προκειμένου να αυξηθεί η χρονική αποδοτικότητα». Τα Fleet Europe Awards θα απονεμηθούν στο πλαίσιο των Fleet Europe Days (22-23 Νοεμβρίου) στη Λισαβόνα. Κάνετε κλικ εδώ για πληροφορίες και κράτηση θέσης. ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΗΣ MERCEDES-BENZ Sabrina Eickelkamp: Ευκαιρίες μετασχηματισμού

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=