FLEETNEWS #198

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΤΡΙΤΗ 2 ΜΑΪΟΥ 2023 #198 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Ενθαρρυντικές οι αξιολογήσεις του Green NCAP Ελέγξτε το TCO με έξυπνη φόρτιση Άνοδος σε όλες τις κατηγορίες επαγγελματικών

02.05.23 #198 2 Η νέα 750S, η ελαφρύτερη και ισχυρότερη McLaren παραγωγής, αποτελεί σημείο αναφοράς για την απόδοση των supercars. Πισωκίνητη, σε αμαξώματα κουπέ και κάμπριο, η νέα 750S συνδυάζει τις εξελίξεις στην εξοικονόμηση βάρους, την απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης, την αεροδυναμική και τη δυναμική αριστεία, για να ανεβάσει την οδηγική εμπειρία σε νέα ύψη. Περίπου το 30% των εξαρτημάτων της είναι είτε καινούργια είτε αλλαγμένα, προκειμένου να προσφέρουν αυτές τις βελτιώσεις και να ενισχύσουν τη συναισθηματική σύνδεση με το αυτοκίνητο. Η αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων επίλογων όσον αφορά τα υλικά κατασκευής συμπεριλαμβανομένων και των ανθρακονημάτων είχε ως αποτέλεσμα την σημαντική μείωση του βάρους. Το βάρος του κουπέ είναι μόλις 1.277 κιλά. Επιτεύχθηκε η κορυφαία στην κατηγορία αναλογία ισχύος προς βάρος 587 ίπποι ανά τόνο. Ο κινητήρας V8 4.0, διπλού στροβιλοσυμπιεστή, με ισχύ 750 ίππων και ροπή 80,8 χλγμ. παρέχει εξαιρετικές επιδόσεις. Η McLaren 750S να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8’’ και από 0-200 χλμ./ώρα σε 7,2’’. Η επιτάχυνση ενισχύεται από τη βελτιστοποιημένη σχέση μετάδοσης και την αναθεωρημένη στρατηγική ελέγχου kickdown. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΝΕΑ MCLAREN 750S Χάρη στις ψηφιακές καινοτομίες στο εσωτερικό, η νέα E-Class είναι πιο έξυπνη, επιτυγχάνοντας μια νέα διάσταση εξατομίκευσης και επιχειρηματικής λειτουργικότητας. Με μια ματιά: Το νέο MBUX διαθέτει νέα παρουσίαση εικονιδίων στις οθόνες, πιο απλή και έγχρωμη τύπου smartphone. Αναλόγως αγοράς, διατίθεται σύστημα επικοινωνίας 5G, που επιταχύνει τους ρυθμούς δεδομένων. Με το σύστημα Ψηφιακού Κλειδιού Οχήματος, τα iPhone και Apple® Watch μετατρέπονται σε κλειδί αυτοκινήτου. Η λειτουργία μπλοκαρίσματος οθόνης συνοδηγού έχει δύο στάδια: κατ’ αρχάς, το σύστημα ανίχνευσης καθίσματος καταγράφει την κατάληψη του καθίσματος συνοδηγού. Εάν ναι, η επιφάνεια αφής της οθόνης μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το κάθισμα συνοδηγού μέσω MBUX. Εάν το κάθισμα του συνοδηγού δεν είναι κατειλημμένο, η οθόνη είναι διακοσμητική. Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν δικές τους διαδικασίες στο MBUX. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να συντονίσουν συνθήκες και λειτουργίες. Πολλοί επιβάτες αδιαθετούν στο αυτοκίνητο. Το νέο πρόγραμμα κατά της αδιαθεσίας, Energizing Comfort, μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του συνοδηγού ή να καθυστερήσει την εμφάνισή τους, να τα ελαφρύνει και να αυξήσει την ευεξία. Η ακουστική μπορεί πλέον να βιωθεί μέσω τρίτης αίσθησης: η λωρίδα ενεργού φωτός στην κορυφή του ταμπλό και στα πετάσματα των εμπρόσθιων θυρών μπορεί να αναπαράγει οπτικά οποιονδήποτε ψυχαγωγικό ήχο. Χάρη στην ηλεκτροκίνηση και την έξυπνη μείωση μεγέθους, η νέα E-Class θέτει νέα πρότυπα επιδόσεων. Τα μισά μοντέλα που θα διατεθούν στην ευρωπαϊκή αγορά θα είναι plug-in υβριδικά τέταρτης γενιάς. Το στάνταρ σύστημα Active Parking Assist μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω της οθόνης αφής. Επιπλέον, η αυτοματοποιημένη στάθμευση και αναχώρηση είναι πολύ πιο γρήγορες από πριν, καθώς η ταχύτητα αυξήθηκε. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΓΕΦΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ Η νέα E-Class Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ CHIEF ΕDITOR FLEET UNIT ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr

02.05.23 #198 4 Η Škoda Auto επιταχύνει τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση αυξάνοντας την γκάμα της BEV σε συνολικά έξι μοντέλα έως το 2026. Η τσεχική μάρκα θα έχει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών μοντέλων σε τέσσερα χρόνια, προσφέροντας κατάλληλο όχημα για κάθε πελάτη. Εκτός από το Škoda Enyaq και το Enyaq Coupé, που πρόκειται να ανανεωθούν το 2025 σύμφωνα με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα Modern Solid, η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει τέσσερα νέα ηλεκτρικά οχήματα: ένα «Small» ως βασικό ηλεκτρικό SUV, ένα «Compact», το οποίο θα ονομάζεται επίσημα Elroq, ένα μοντέλο «Combi» και ένα «Space», η έκδοση παραγωγής του concept Vision 7S. Η Škoda Auto θα επενδύσει συνολικά 5,6 δισ. ευρώ στην ηλεκτροκίνηση έως το 2027. Το 2024, το πρώτο επερχόμενο όχημα BEV θα είναι το «Compact», το οποίο θα ονομάζεται επίσημα Elroq. Με μήκος περίπου 4,50 μέτρα και παρόμοιο συνδυασμό διαστάσεων και ευρύχωρου, πρακτικού εσωτερικού, το Elroq θα είναι ο αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος του Škoda Karoq. Θα επεκτείνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο μοντέλων της τσεχικής μάρκας στην κατηγορία των SUV. Το μελλοντικό βασικό μοντέλο θα φέρει τον προσωρινό τίτλο «Small». Θα είναι ένα μικρό προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θα παράγεται σε εργοστάσιο του Volkswagen Group στην Ισπανία και θα παρουσιαστεί το 2025. Με μήκος περίπου 4,10 μέτρα, θα προσφέρει παρόμοια χωρητικότητα αποσκευών με το Scala. Το 2025, τα Enyaq και Enyaq Coupé θα νανανεωθούν υιοθετώντας τη νέα γλώσσα σχεδιασμού Modern Solid που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Vision 7S. Τα μοντέλα Enyaq iV ήταν τα πρώτα οχήματα της Škoda που βασίστηκαν στην αρθρωτή πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης (MEB) του Volkswagen Group και αποτελούν εμβληματικό στοιχείο της νέας εποχής ηλεκτροκίνησης της μάρκας από το 2020. Το «Combi» θα έχει βασικό ρόλο στα νέα μοντέλα. Με μήκος περίπου 4,70 μέτρων θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας, μεταφέροντας τα δυνατά σημεία αυτού του ιδιαίτερα δημοφιλούς και επιτυχημένου αμαξώματος της Škoda στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Το «Combi» estate BEV θα παρουσιαστεί το 2026. Το μεγαλύτερο από τα μελλοντικά BEV της Škoda θα είναι το «Space» - η έκδοση παραγωγής του concept Vision 7S, θα έχει μήκος περίπου 4,90 μέτρα και θα ολοκληρώνει το άνω τμήμα του χαρτοφυλακίου. Παράλληλα, η Škoda Auto εστιάζει στην ενίσχυση της βιωσιμότητας στην παραγωγή οχημάτων και στις εφοδιαστικές της αλυσίδες. Αυτό περιλαμβάνει δέσμευση για χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις εγκαταστάσεις της, εστίαση σε ανακυκλώσιμα υλικά και συνεπή ανακύκλωση μπαταριών υψηλής τάσης από ηλεκτρικά οχήματα. ΕΠΕΝΔΥΣΗ 5,6 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΕΩΣ ΤΟ 2027 Έξι ηλεκτρικά μοντέλα Škoda έως το 2026 MAZDA MX-5 2023: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Το ανανεωμένο Mazda MX-5 2023 προσφέρει νέες χρωματικές επιλογές καθώς και αναβαθμίσεις εξοπλισμού σε όλες τις εκδόσεις. Ένα νέο εξωτερικό χρώμα, το Zircon Sand, προστίθεται στην παλέτα των 7 χρωματικών αποχρώσεων του μοντέλου. Aνάλογα με την έκδοση επιλογής το Soft Top μοντέλο προσφέρεται σε τρεις αποχρώσεις: μαύρη, καφέ ή μπλε. Οι βασικές προσφερόμενες εκδόσεις είναι τρεις: η Prime-Line, η Exclusive-Line και η κορυφαία έκδοση Homura. Οι Exclusive-Line και Homura εκτός από τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης i-Activsense προσφέρονται και με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Driver Assistance που περιλαμβάνει: „Προειδοποίηση απόσπασης προσοχής οδηγού (Driver Attention Alert / DAA) „Εμπρός σύστημα υποβοήθησης πέδησης στην πόλη SCBS που περιλαμβάνει το αυτόνομο φρενάρισμα κινδύνου (Autonomous Emergency Braking / AEB) „Αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης (TSR) „Έξυπνο πίσω σύστημα υποβοήθησης πέδησης στην πόλη (SCBS) „Προσαρμοζόμενα LED φώτα (ALH) Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr

02.05.23 #198 6 ΤΟ ΝΕΟ FORD KUGA GRAPHITE TECH EDITION Το νέο Kuga Graphite Tech Edition εισάγει για πρώτη φορά στην οικογένεια Kuga την ελκυστική χρωματική επιλογή Grey Matter της Ford, διαθέτοντας συγχρόνως στον βασικό εξοπλισμό του -με στόχο την απόλυτη άνεση- τα πιο περιζήτητα και προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού στην κατηγορία των SUV μοντέλων. Είτε παρκάροντας «χωρίς χέρια» μέσα στην πόλη είτε ακολουθώντας αυτόματα τη ροή της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο. Η ξεχωριστή νέα έκδοση προσφέρεται στους πελάτες αποκλειστικά με τον κινητήρα Plug-In Hybrid (PHEV) με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2021 και το 2022. Το Kuga Graphite Tech Edition, που κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας, είναι διαθέσιμο για παραγγελία σε αγορές σε όλη την Ευρώπη, με τις πρώτες παραδόσεις σε πελάτες να ξεκινούν από τον Ιούνιο. «Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους το Kuga είναι ένα τόσο σημαντικό και επιτυχημένο κομμάτι της γκάμας μας, προσφέροντας ποικίλες επιλογές ισχύος -συμπεριλαμβανομένου του κορυφαίου σε πωλήσεις Plug-In Hybrid- σπορ εμφάνιση και προηγμένη οδηγική εμπειρία», δήλωσε ο Jon Williams, γενικός διευθυντής της Ford Blue στην Ευρώπη, επισημαίνοντας: «Τώρα το κάναμε ακόμα πιο ελκυστικό για τους αγοραστές SUV, προσθέτοντας το πιο εντυπωσιακό στυλ και την πιο δημοφιλή τεχνολογία οδήγησης στον βασικό εξοπλισμό του». Το Cupra Tavascan είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV coupe της μάρκας και το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μετά το Born. Ενσαρκώνει το όραμα εξηλεκτρισμού της εταιρείας και παραμένει πιστό στο πρότυπο αυτοκίνητο του 2019. Διαθέτει εντυπωσιακό σχεδιασμό και σπορ αναλογίες. Από μπροστά, τα φώτα matrix LED με την υπογραφή τρίγωνων ματιών είναι άμεσα αναγνωρίσιμα, ενώ στο εσωτερικό χαρακτηριστική είναι η κεντρική κονσόλα με τους σχεδόν αόρατους αεραγωγούς. Είναι βασισμένο στην πλατφόρμα MEB του ομίλου Volkswagen και είναι προσανατολισμένο στο συναίσθημα και την οδηγική απόλαυση. Διαθέτει τεχνολογία DCC Sport dynamic chassis, σπορ ανάρτηση και προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης. Αυτά τα χαρακτηριστικά και η προσθήκη ζαντών αλουμινίου 21 ιντσών προσφέρουν μια μοναδική σπορ οδηγική εμπειρία. Το Cupra Connect, μέσω του συστήματος πλοήγησης, περιλαμβάνει διαδικτυακούς χάρτες, ψυχαγωγία, μουσική, αναγνώριση φωνής και άλλα. Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV coupe θα είναι διαθέσιμο με δύο αποδόσεις ισχύος. Η πρώτη με 286 ίππους και η δεύτερη με 340. Η έκδοση με τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη διατίθεται με τετρακίνηση με διπλό κινητήρα, προσφέροντας απόδοση με μέγιστη πρόσφυση. Παρέχει επίσης αυτονομία περίπου 547 χιλιομέτρων με μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh και δυνατότητα φόρτισης που εξασφαλίζει αυτονομία 100 χλμ. (από 0%) σε μόλις 7 λεπτά. Σχεδιασμένο και αναπτυγμένο στη Βαρκελώνη, το Cupra Tavascan θα παραχθεί στο εργοστάσιο Anhui του ομίλου Volkswagen στην Κίνα και θα λανσαριστεί το 2024, με ετήσιο στόχο πωλήσεων περισσότερα από 70.000 αυτοκίνητα. ΗΛΕΚΤΡΙΚΌ SUV COUPÉ Cupra Tavascan Ο MATTHEW WEAVER ΤΗΣ NISSAN, DESIGN HERO ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥ AUTOCAR Ο Matthew Weaver τιμήθηκε στα Βραβεία του Autocar για το 2023, με το διάσημο βραβείο Design Hero. Η συγκεκριμένη διάκριση ήρθε ως αναγνώριση της εξαιρετικής του καριέρας στο κέντρο σχεδιασμού της Nissan στο Paddington του Λονδίνου και των σημαντικών μοντέλων που έχουν σχεδιαστεί από το στούντιο, υπό την ηγεσία του. Ο Matthew Weaver, αντιπρόεδρος της Nissan Design Europe (NDE), βρίσκεται σε αυτήν τη θέση εδώ και τρία χρόνια, ενώ πριν ήταν διευθυντής Σχεδιασμού της NDE. Πέρασε 10 χρόνια ως Designer Project Lead, με την παγκόσμια ομάδα σχεδιασμού στην Ιαπωνία. Το βιογραφικό του περιλαμβάνει και τις τρεις γενιές του Qashqai και τις δύο γενιές του Juke, καθώς και πολλά άλλα προϊόντα και concept της Nissan και της Infiniti. Οι ομάδες του έχουν εργαστεί σε βασικά μοντέλα που πρωτοστάτησαν στις κατηγορίες crossover και συνεχίζουν να παίζουν καθοριστικό ρόλο στα αυτοκινητικά δρώμενα.

02.05.23 #198 7 Μετά το Megane E-Tech electric, το Austral είναι το δεύτερο μοντέλο της Renault που υποβάλλεται σε δοκιμές τύπου «διαδρομών επιβεβαίωσης» (Confirmation Runs). Το μοντέλο διάνυσε σχεδόν 3 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε κάθε τύπο δρόμου, πριν καν από το επίσημο λανσάρισμά του. Στη θέση του οδηγού βρέθηκαν περίπου εκατό υπάλληλοι της εταιρείας, που ανέλαβαν να παίξουν το ρόλο του πελάτη, δοκιμάζοντας το αυτοκίνητο. Στόχος τους ήταν να εντοπίσουν οποιαδήποτε πιθανή βελτίωση, ώστε να διασφαλιστεί ότι το Austral μπορεί να προσφέρει κορυφαία οδηγική ευχαρίστηση, ποιότητα και αξιοπιστία. Υπό την καθοδήγηση του Thierry Charvet, του επικεφαλής του Renault Group στο τμήμα Industrial and Quality, η ποιότητα αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες του στρατηγικού πλάνου της εταιρείας με την ονομασία Renaulution. Ως βάση του πλάνου για τη διασφάλιση της ποιότητας, η αξιοπιστία των νέων και υπό εξέλιξη μοντέλων αποτέλεσε αντικείμενο πολλών μελετών και οδήγησε σε βαθιές τομές στον τομέα των δοκιμών που πραγματοποιούνται στο δρόμο, πριν από κάθε λανσάρισμα. Έτσι καθιερώθηκε ένας νέος τύπος δοκιμής: Οι «διαδρομές επιβεβαίωσης». «Εξελίξαμε μια συμπληρωματική διαδικασία στις δοκιμές δρόμου οι οποίες πραγματοποιούνται στο Τεχνικό Κέντρο Aubevoye του Renault Grpup, κοντά στο Παρίσι, όπου διαθέτουμε τις απαραίτητες υποδομές», εξήγησε ο Thierry Charvet, αναφέροντας ότι «η διαδικασία αυτή μας βοήθησε να εντοπίσουμε και να υιοθετήσουμε 350 περίπου βελτιώσεις, πριν το Renault Austral να φτάσει στις αντιπροσωπίες και τους πελάτες μας». Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΝΈΟ RENAULT AUSTRAL Ο γύρος του κόσμου 75 φορές Η διαδικασία εξέλιξης της πρώτης BMW i5 σε επίπεδο παραγωγής μπαίνει στην τελική ευθεία με τη βελτιστοποίηση των συστημάτων υποστήριξης οδηγού και ελεγχόμενης ανάρτησης. Λίγες μόλις εβδομάδες πριν από την παγκόσμια πρεμιέρα του αυτοκινήτου, είναι σαφές ότι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της νέας BMW Σειράς 5 Sedan θα προσφέρει μια εξαιρετική οδηγική εμπειρία - όπως και όλες οι υπόλοιπες παραλλαγές του μοντέλου. Το καινοτόμο σύστημα Vertical Dynamics Management ανεβάζει σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο την ισορροπία μεταξύ σπορ συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης, για την οποία η BMW Σειρά 5 ήταν πάντα γνωστή. Και η ικανότητα αυτοματοποιημένης οδήγησης του αυτοκινήτου έχει επίσης περάσει σε μια νέα διάσταση με τη λειτουργία Highway Assistant, η οποία ελέγχει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, επεμβαίνει στο τιμόνι και εκτελεί για πρώτη φορά αλλαγές λωρίδας μέσω ενεργοποίησης ματιών. Κατά τη διάρκεια ενός και πλέον έτους, η BMW i5 υπεβλήθη σε ένα πλούσιο πρόγραμμα δοκιμών - από τις χιονισμένες και παγωμένες επιφάνειες του κέντρου χειμερινών δοκιμών στο Arjeplog της Σουηδίας και περιοχές όπου επικρατούν ακραίες συνθήκες ζέστης και ξηρασίας, μέχρι οδήγηση στην πόλη, σε επαρχιακούς δρόμους, σε αυτοκινητόδρομους και σε επιλεγμένες πίστες δοκιμών. Στη συνέχεια, οι εργασίες βελτιστοποίησης όλων των εξαρτημάτων που εμπλέκονται στην οδηγική εμπειρία πραγματοποιήθηκαν στις εγκαταστάσεις δοκιμών του BMW Group έξω από το Miramas στη νότια Γαλλία. Αυτές περιελάμβαναν τη διασφάλιση ότι το ενσωματωμένο κύκλωμα θέρμανσης και ψύξης με λειτουργία αντλίας θερμότητας για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, η μπαταρία υψηλής τάσης και το εσωτερικό της BMW i5 μπορούν να ελέγχονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις ανά πάσα στιγμή. Η δυνατότητα προληπτικής διαχείρισης της θερμότητας της μπαταρίας υψηλής τάσης ανοίγει το δρόμο για γρήγορη και αποτελεσματική φόρτιση σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC. Η BMW i5 ΣΕ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΘΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ

02.05.23 #198 8 Ο Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer (CCO) του Hyundai Motor Group, κατέκτησε τη διάκριση «Disruptor Designer of the Year» στα βραβεία του Newsweek’s World’s Greatest Auto Disruptors. Ο Luc Donckerwolke κατέκτησε το βραβείο Disruptor Designer of the Year για το κορυφαίο όραμά του στον κλάδο, επιβλέποντας το ευρύ χαρτοφυλάκιο μαρκών αυτοκινήτων του Hyundai Motor Group και τη μετάβαση στην κινητικότητα, τα αστικά αεροπορικά ταξίδια και τη ρομποτική. Επαινέθηκε για τη δημιουργικότητα των σχεδίων του, καθώς και για τη χρήση πρωτότυπων αυτοκινήτων με παραδοσιακούς τρόπους (αν και με μη παραδοσιακά σχέδια) για την προεπισκόπηση του μέλλοντος των εμπορικών σημάτων, ενώ άλλες εταιρείες φαινομενικά έχουν αφήσει πίσω αυτή την πρακτική. Τα βραβεία υπογραμμίζουν τους παράγοντες αλλαγής στην αυτοκινητοβιομηχανία σε εννέα κατηγορίες. Για να ληφθούν υπόψη, οι υποψήφιοι έπρεπε να χρησιμοποιούν το όραμά τους με τρόπο που να οδηγεί θεμελιώδεις, μετασχηματιστικές αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου. DISRUPTOR DESIGNER OF THE YEAR Ο CCO ΤΗΣ HYUNDAI Η FORD ΠΡΩΤΗ ΣΤΑ LCV ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ Για ένατη συνεχόμενη χρονιά, η Ford παραμένει πρώτη σε πωλήσεις στην κατηγορία των LCV οχημάτων στο σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς. Το τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2023, οι πωλήσεις των επαγγελματικών μοντέλων Ford στην Ελλάδα κατέγραψαν αύξηση που φτάνει ποσοστιαία το 261% σε σχέση το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία πωλήσεων (ΣΕΑΑ), κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων μηνών του 2023, τα επαγγελματικά μοντέλα Ford καταλαμβάνουν μερίδιο 27,4% επί του συνόλου της αγοράς υπερδιπλασιάζοντας τις εμπορικές τους επιδόσεις στην κατηγορία σε σχέση με το επίπεδο του 2022. Το σκληροτράχηλο Ranger παραμένει ο πρωταγωνιστής, αλλά και το best seller της γκάμας Ford στην κατηγορία των επαγγελματικών οχημάτων, εκμεταλλευόμενο την παρουσία του νέου πανίσχυρου Ranger Raptor με κινητήρα V6 Ecoboost. Εξαιρετική στην ελληνική αγορά είναι και η παρουσία του Ford Transit, το οποίο διατίθεται και με αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα, ενώ βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας των ηλεκτρικών Van 2T, επιτυγχάνοντας μερίδιο 47%. Συγχρόνως αυξήθηκε η δυναμική και των υπολοίπων LCV μοντέλων Ford. Τα Transit Connect και Transit Courier αύξησαν εντυπωσιακά τις πωλήσεις τους. Το Transit Custom πέτυχε αύξηση κατά 34% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022. Tο Jeep Avenger κατέκτησε τον τίτλο «Best Small Car» στο θεσμό Autocar Awards 2023. Ο συγκεκριμένος θεσμός βραβεύει τα καλύτερα νέα μοντέλα, τα οποία ξεκινούν την εμπορική τους πορεία στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, σύμφωνα με την κρίση μερικών από τους πιο σημαντι - κούς δημοσιογράφους αυτοκινήτου της χώρας. Το νέο μοντέλο είναι ένα συμπαγές αμιγώς ηλεκτρικό SUV, με μήκος μόλις τέσσερα μέτρα, το οποίο τοποθετείται στη ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία των B-SUV. Με αυτονομία 400 χλμ. σε μικτές συνθήκες και άνω των 550 χλμ. σε αστικές συνθήκες, προσφέρει ελευθερία κινήσεων εντός και εκτός πόλης, ενώ η μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τα συστήματα Selec-Terrain και Hill-Descent Control το καθιστούν το πλέον ικανό μοντέλο της κατηγορίας του σε εκτός δρόμου διαδρομές. Εξαιρετική είναι και η εμπορική του πορεία, καθώς μέχρι στιγμής έχουν γίνει περισσότερες από 22.000 παραγγελίες, λίγες εβδομάδες πριν να φτάσουν τα πρώτα αυτοκίνητα στις εκθέσεις στην Ευρώπη. Στην ελληνική αγορά θα είναι διαθέσιμο με τιμές που ξεκινούν από 27.500 ευρώ. ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟ JEEP AVENGER Best Small Car

02.05.23 #198 9 Η εφαρμογή Waze app διατίθεται πλέον σε όλα τα μοντέλα Volvo με ενσωματωμένες εφαρμογές και υπηρεσίες Google σε όλο τον κόσμο. Για την πρόσβαση στα καλύτερα στοιχεία της εφαρμογής Waze, όπως η χάραξη διαδρομής σε πραγματικό χρόνο, η πλοήγηση και οι ειδοποιήσεις, αρκεί απλώς η εγκατάστασή της, μετά το download από το Google Play Store, στο Volvo. Ανεξάρτητα από το ποιος οδηγεί το αυτοκίνητο και από το ποια συσκευή χρησιμοποιεί, για την πλοήγηση μέσω του Waze αρκεί ένα απλό άγγιγμα. Η in-car εφαρμογή Waze σας βοηθά να αποφύγετε την αποδιοργάνωση και την απόσπαση προσοχής που προκαλεί το τηλέφωνο, συμβάλλοντας σε πιο εύκολες καθημερινές διαδρομές, ενώ προσφέρει την εξαιρετική λειτουργικότητα που αναμένετε από την εφαρμογή Waze του τηλεφώνου σας. Η εγκατεστημένη εφαρμογή Waze προβάλλεται απρόσκοπτα στο σύστημα infotainment και χρησιμοποιεί ευρύτερο τμήμα της κεντρικής οθόνης στο περιβάλλον χρήστη της Volvo με το οποίο είστε εξοικειωμένοι, κάνοντας την πλοήγηση πιο άνετη, με μεγαλύτερη και πιο ευκρινή περιοχή οθόνης στο ύψος του βλέμματος. Μέσω του εξομοιωτή Android που διατίθεται στο Developer Portal της Volvo Cars, η Waze είχε τη δυνατότητα να αναπτύξει και να δοκιμάσει εικονικά την in-car εφαρμογή, στο περιβάλλον του ενσωματωμένου συστήματος infotainment του αυτοκινήτου. Αυτή η διπλή δοκιμή επέτρεψε στην ομάδα προγραμματιστών να προσφέρει μία εμπειρία χρήστη υψηλής ποιότητας πριν από τη διάθεση της εφαρμογής στα αυτοκίνητα των πελατών της Volvo. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ WAZE ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ VOLVO Η ανάπτυξη της τεχνολογίας για την ασφάλεια βασίζεται πάντα στην κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς και ενσωματώνει δεκαετίες έρευνας στο πεδίο της ασφάλειας. Σκοπός της Volvo Cars είναι να μας βοηθήσει να οδηγούμε καλύτερα, μειώνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης - με απώτερο στόχο αυτοκίνητα που δεν θα εμπλέκονται πλέον σε συγκρούσεις. Πορευόμενοι με αυτήν τη νοοτροπία, η εταιρεία προχωρά σε μια στρατηγική επένδυση στην CorrActions, ισραηλινή startup «βαθιάς τεχνολογίας», η οποία μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης δραστηριοποιείται στην ανάλυση της νοητικής διαδικασίας. Η CorrActions έχει αναπτύξει μια τεχνολογία που η Volvo Cars πιστεύει ότι θα αλλάξει με επαναστατικό τρόπο την παρακολούθηση της διανοητικής δραστηριότητας και μπορεί να την βοηθήσει να κατανοήσει ακόμη καλύτερα τους οδηγούς. Το λογισμικό Τεχνητής Νοημοσύνης που δημιούργησε η CorrActions μπορεί να ανιχνεύσει ανωμαλίες στη διανοητική κατάσταση οδηγών και επιβατών, βασισμένο στις κινήσεις μικροσκοπικών μυών που αντανακλούν τη διανοητική δραστηριότητα. Μέσω των αισθητήρων που ήδη υπάρχουν, για παράδειγμα στο τιμόνι, αυτού του είδους οι κινήσεις μπορεί να υποδείξουν διάφορα γνωστικά συμπτώματα που ίσως εμφανίσει ένας οδηγός και σχετίζονται με έλλειψη προσοχής, επήρεια ουσιών, υπερβολική κούραση κ.λπ. Μέσω του επενδυτικού της βραχίονα, Volvo Cars Tech Fund, η σουηδική εταιρεία πρωτοστατεί στον πρόσφατο γύρο χρηματοδότησης της CorrActions, έχοντας δοκιμάσει το λογισμικό της και αποσκοπώντας στη συνέχιση αυτής της συνεργασίας. Το Tech Fund πραγματοποιεί στρατηγικές επενδύσεις για να βοηθήσει τις νεοφυείς επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και, από κοινού με αυτές, να επιταχύνει το μετασχηματισμό του διεθνούς κλάδου των μετακινήσεων σε πεδία όπως η ασφάλεια, η ηλεκτροκίνηση, η ψηφιοποίηση και οι νέοι τρόποι πρόσβασης σε ένα αυτοκίνητο. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΝΕΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΟΥ VOLVO CARS TECH FUND ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ AI Η Volvo στην CorrActions

02.05.23 #198 10 Ο Víctor Manuel Sánchez τοποθετήθηκε γενικός σύμβουλος και επικεφαλής νομικών υποθέσεων και διακυβέρνησης των εταιρειών του Ομίλου SEAT στην Ισπανία, που ανήκει στο Volkswagen Group. Ο κ. Sánchez διαδέχεται τους Thomas Meiers και Marco Cortinovis στη θέση αυτή και θα αναφέρεται στον CEO της SEAT S.A., Wayne Griffiths. Ο νέος γενικός σύμβουλος εντάχθηκε στη Seat S.A. από το διεθνές δικηγορικό γραφείο Cuatrecasas, όπου μέχρι τώρα ήταν εταίρος στον τομέα των αγωγών και της διαιτησίας, εκπροσωπώντας εθνικούς και διεθνείς πελάτες σε πολυδικαστικές διαδικασίες. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στην Cuatrecasas, ο κ. Sánchez έχει συμβουλεύσει και εκπροσωπήσει τη Seat S.A. και τον Όμιλο Volkswagen σε διάφορα θέματα, συμπεριλαμβανομένων του σχεδιασμού και της εφαρμογής της αμυντικής στρατηγικής σε νομικές διαδικασίες και των συμβατικών ρυθμίσεων του έργου Future: Fast Forward, του επενδυτικού σχεδίου 10 δισ. ευρώ για τον εξηλεκτρισμό της Ισπανίας. Ο VICTOR MANUEL SANCHEZ ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ SEAT S.A. Με ισχύ από την 1η Μαΐου 2023, η Elvira Tölkes αναλαμβάνει επικεφαλής του Τμήματος Διασφάλισης Ποιότητας στη Volkswagen Passenger Cars και θα αναφέρεται στον CEO Thomas Schäfer. Η κ. Tölkes έχει περισσότερα από 30 χρόνια πείρας στην ανάπτυξη προϊόντων, στην παραγωγή και στη διασφάλιση ποιότητας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Προέρχεται από την AUDI, όπου ήταν υπεύθυνη ενός διεπιστημονικού έργου ψηφιακού μετασχηματισμού των τομέων προμηθειών και πληροφορικής. Η προκάτοχός της, Christiane Engel, θα αναλάβει τη θέση της εκπροσώπου Τύπου του Δ.Σ. και της διευθύνουσας συμβούλου του Τεχνολογικού Τμήματος της Volkswagen Osnabrück. Η Elvira Tölkes κατείχε διάφορες διοικητικές θέσεις στον Όμιλο Volkswagen από το 2018. Πιο πρόσφατα, ήταν υπεύθυνη για ένα στρατηγικό έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στον τομέα της διαχείρισης ενημερώσεων λογισμικού και της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο της Audi το 2020. Πριν από αυτό, ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξη του εξωτερικού και του εσωτερικού των οχημάτων, της ασφάλειάς τους και της θερμικής διαχείρισης των νέων μοντέλων της AUDI ως Vice President Body Eng ineering. ΝΕΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ VOLKSWAGEN PASSENGER CARS Elvira Tölkes Victor Manuel Sanchez Το συμβούλιο της Hydrogen Europe εξέλεξε την Dr. Sopna Sury νέα πρόεδρο, με ισχύ από τις 26 Απριλίου 2023. Η Dr. Sury είναι Chief Operating Officer Hydrogen της RWE Generation SE από τον Φεβρουάριο του 2021. Η Dr. Sury, της οποίας η θητεία θα διαρκέσει έως τον Ιούνιο του 2025, αντικαθιστά τον απερχόμενο Jon André Løkke, πρώην CEO και μέλος του Δ.Σ. της νορβηγικής εταιρείας τεχνολογίας υδρογόνου Nel Hydrogen. Ο κ. Løkke άσκησε καθήκοντα προέδρου του Δ.Σ. της Hydrogen Europe από τον Ιούνιο του 2021 και αποχωρεί, αφού αποφάσισε να μην επανεκλεγεί μέλος του Δ.Σ. της Nel Hydrogen. Εντάχθηκε στο Δ.Σ. της Hydrogen Europe τον Ιούνιο του 2020. Η νέα πρόεδρος δήλωσε: «Είναι τιμή μου να εκπροσωπώ τον κλάδο υδρογόνου στην Ευρώπη σε αυτή την κομβική φάση. Η ταχεία ανάπτυξη της οικονομίας υδρογόνου στην Ευρώπη είναι απαραίτητη για την επιτυχημένη ενεργειακή μετάβαση. Για να παραχθεί, να μεταφερθεί και να χρησιμοποιηθεί ταχέως το υδρογόνο σε επαρκείς ποσότητες, πρέπει η κοινωνία, οι αρμόδιοι και ο κλάδος να αναλάβουν κοινή ευθύνη. Ο κλάδος υδρογόνου διαθέτει ισχυρά κίνητρα για να πράξει το καθήκον του». ΝΕΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ HYDROGEN EUROPE Dr. Sopna Sury Πρόσωπα Ο CEO της Hydrogen Europe Ι. Χατζημαρκάκης και η νέα πρόεδρος του ΔΣ της Hydrogen Europe Dr. S. Sury

02.05.23 #198 12 ΝΕΟ RENAULT TRAFIC VAN Εξυπηρετώντας τις ανάγκες των επαγγελματιών εδώ και 40 χρόνια, το νέο Renault Trafic Van αποδεικνύεται ότι διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το καθιστούν το ιδανικό επαγγελματικό όχημα: έχει μεγάλη μεταφορική ικανότητα, ευκολία διαμόρφωσης και ευρεία γκάμα εκδόσεων. Σήμερα, πλέον, διατίθεται με καινούργια συστήματα ασφαλείας, μοντέρνο σύστημα πολυμέσων και βελτιωμένη γκάμα κινητήρων. Πιο μοντέρνο, πιο άνετο, καλύτερα εξοπλισμένο: το νέο Trafic βρίσκεται τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας του. Καλύπτει πλήρως τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών, ειδικότερα των εμπόρων και όσων διαχειρίζονται στόλους οχημάτων, οι οποίοι αναζητούν ένα εργαλείο δουλειάς που είναι ταυτόχρονα πρακτικό αλλά και ευχάριστο στη χρήση του. Παρά το γεγονός ότι το νέο Renault Trafic Van παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο, το εμπρός μέρος του είναι εντελώς καινούργιο. Τα LED φωτιστικά του σώματα ενσωματώνουν τη γνώριμη φωτιστική υπογραφή της μάρκας σχήματος ‘C’. Συνολικά η παρουσία του είναι πιο μοντέρνα χάρη στα νέα χρώματα και τα νέα αξεσουάρ. Στο εσωτερικό, το νέο Renault Trafic Van είναι πλήρως ανασχεδιασμένο, με την καμπίνα του να είναι εντελώς καινούργια. Πέρα από το γεγονός ότι έχει σχεδιαστεί τόσο για δουλειά όσο και για ευχάριστη οδήγηση, οι επενδύσεις και η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί αναδεικνύουν την αναβάθμισή του ως επαγγελματικό όχημα ανώτερης κατηγορίας. Το νέο Trafic είναι τόσο εξελιγμένο που μπορεί άνετα να συγκριθεί, στις ανέσεις που προσφέρει, με ένα επιβατικό μοντέλο. Αναλυτικά στο fleetnews.gr Η Volkswagen θα αποκαλύψει το ανανεωμένο ID.3 στο κοινό την ερχόμενη άνοιξη. Το ID.3 δεύτερης γενιάς αποτελεί το επόμενο κεφάλαιο στην επιτυχημένη πορεία της οικογένειας ID. Μέχρι σήμερα, περισσότερα από μισό εκατομμύριο μοντέλα ID. -που κατασκευάστηκαν βάσει της αρθρωτής πλατφόρμας (MEB)- έχουν παραδοθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Αυτήν τη στιγμή, το ID.3 παράγεται στα εργοστάσια στο Τσβικάου και τη Δρέσδη στη Γερμανία. Ωστόσο, το δίκτυο παραγωγής θα επεκταθεί το επόμενο έτος, ώστε να περιλαμβάνει το κύριο εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg, προκειμένου να ανταποκριθεί στα υψηλά επίπεδα ζήτησης για το αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Το ανανεωμένο ID.3 είναι εξοπλισμένο με την τελευταία γενιά λογισμικού που βελτιώνει την απόδοση του συστήματος και μπορεί να λαμβάνει ασύρματες ενημερώσεις. Επιπλέον, το βασικό πακέτο εξοπλισμού αναβαθμίζεται και πλέον περιλαμβάνει μια οθόνη infotainment με διαγώνιο 12 ίντσες (30,5 εκατοστά), θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, αναδιπλούμενες καθρέπτες και πολλά ακόμα στοιχεία. Λειτουργίες όπως το Plug & Charge και ο έξυπνος Προγραμματιστής Διαδρομών Ηλεκτρικού Οχήματος καθιστούν την εμπειρία φόρτισης στο νέο ID.3 ακόμα πιο απλή και εύκολη. Η Volkswagen χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά πλήρως ενσωματωμένων συστημάτων υποβοήθησης στο ID.3. Ξεχωριστά παραδείγματα αυτού είναι το προαιρετικά διαθέσιμο Travel Assist με swarm data και το Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης. Το ανανεωμένο Volkswagen ID. 3 είναι διαθέσιμο στην έκδοση ID.3 PA Pro Performance στις 42.600 ευρώ, ενώ για το ID.3 PA Pro S η τιμή είναι στις 48.600 ευρώ. Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται η επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2». ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ID.3 ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΛΙΚΑ ΖΩΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ Το Volkswagen ID.3 ανανεώνεται

02.05.23 #198 13 Την είσοδό του στον κλάδο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων ανακοίνωσε ο ΑΔΜΗΕ, μέσω της GRID Charge, θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου GRID Telecom. Όπως ανακοινώθηκε, η GRID Charge θα δραστηριοποιηθεί στον τομέα της υπερταχείας φόρτισης, εγκαθιστώντας σε επιλεγμένα σημεία σε όλη τη χώρα φορτιστές σύγχρονης τεχνολογίας (Superchargers DC, Ultrarapid DC chargers), που είναι πιστοποιημένοι σύμφωνα με τα υψηλότερα διεθνή πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας. Οι νέοι υπερσύγχρονοι ταχυφορτιστές θα διαθέτουν ισχύ εξόδου έως 360 kW για την εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση ελαφρών και βαρέων οχημάτων στο εθνικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και σε κόμβους εισόδου-εξόδου των πόλεων. Παράλληλα, η GRID Charge θα προχωρήσει στη δημιουργία και ενός δικτύου συμβατικής φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος (Fast AC chargers), για τον αστικό ιστό (καταστήματα, χώρους στάθμευσης, πρατήρια καυσίμων κ.λπ.) καθώς και για απομακρυσμένα σημεία με χαμηλότερη επισκεψιμότητα. «Μέσω της GRID Charge, ο Όμιλος ΑΔΜΗΕ επενδύει στην ανάπτυξη ενός εκτεταμένου και ισχυρού δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, το οποίο θα επιταχύνει τη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην ελληνική αγορά, συμβάλλοντας στη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος στις μεταφορές. Με εξασφαλισμένη ευρωπαϊκή χρηματοδότηση ύψους 6 εκατ. ευρώ, η GRID Telecom, ως δικαιούχος και συντονίστρια της δράσης EXPAND-ECohesion του ευρωπαϊκού μηχανισμού χρηματοδότησης Connecting Europe Facility (CEF), θα συμμετάσχει στην ανάπτυξη του μεγαλύτερου δικτύου ταχυφορτιστών πανευρωπαϊκά, με περισσότερους από 2.100 σταθμούς φόρτισης, σε συνεργασία με μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες διαχείρισης σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (CPOs)», τονίζεται στην ανακοίνωση. Περισσότερα στο fleetnews.gr O ΑΔΜΗΕ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ GRID CHARGE Με σκοπό να γιορτάσει τα 20 χρόνια της Continental GT, η Bentley Motors διοργανώνει ένα τετράμηνο πρόγραμμα, που περιλαμβάνει μοναδικά μοντέλα, test-drives και εκδηλώσεις, με εκκίνηση στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης με το ντεμπούτο μιας μοναδικής Continental GT S. Αυτό το ένα και μοναδικό αυτοκίνητο παρουσιάζει πολλά ειδικά χαρακτηριστικά της Mulliner, όπως αναμνηστικά σήματα, ένθετα και μοτίβα σχεδίασης που σηματοδοτούν τα 20 χρόνια του μοντέλου που καθόρισε τη σύγχρονη εποχή της Bentley Motors. Το εξωτερικό της ιδιαίτερης GT S για τη Σαγκάη είναι το εντυπωσιακό σκούρο γκρι μεταλλικό χρώμα με τον κωδικό Magnetic, που συμπληρώνεται από μαύρο χρώμιο και μαύρες σπορ 10άκτινες ζάντες 22 ιντσών, αλλά και με μια πινελιά χρωματικής αντίθεσης που παρέχουν οι κόκκινες δαγκάνες φρένων. Το μαύρο-κόκκινο θέμα μεταφέρεται στο εσωτερικό, με φινίρισμα σε διχρωμία σε δέρμα Beluga και Hotspur με Piano Black. Ένα κατά παραγγελία εσωτερικό διαθέτει τη μοναδική χρωματική παλέτα Mulliner, όψεις και λεπτομέρειες στο ύψος της μέσης διπλού φινιρίσματος και λεπτομέρειες στην κεντρική κονσόλα και στις εισόδους των θυρών. Ο καπλαμάς στην ανώτερη περιοχή είναι σε απόχρωση Granite Stone, δίνοντας ένα μοναδικό φινίρισμα στην αφή, ενώ πιο χαμηλά είναι σε Grand Black και διαθέτει επικάλυψη χαραγμένη με λέιζερ για τον εορτασμό των 20 χρόνων της Continental GT. Μια κόκκινη λωρίδα χωρίζει τα δύο φινιρίσματα, εκτείνεται οριζόντια κατά μήκος από πόρτα σε πόρτα, διασχίζοντας τα πάνω πτερύγια των σφαιρικών αεραγωγών. Οι είσοδοι των θυρών φέρουν δύο εξατομικευμένες επιγραφές, μία της Continental GT 1ης γενιάς και μία δεύτερη της 3ης γενιάς, που αντιπροσωπεύουν τα 20 χρόνια του σύγχρονου GT. Το ίδιο σχέδιο βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, ενώ η λυχνία καλωσορίσματος LED στην πόρτα έχει επίσης μοναδικό σχεδιασμό, που γιορτάζει την επέτειο του εμβληματικού grand tourer. Περισσότερα στο fleetnews.gr BENTLEY MOTORS 20 χρόνια Continental GT

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=