FLEETNEWS #198

02.05.23 #198 2 Η νέα 750S, η ελαφρύτερη και ισχυρότερη McLaren παραγωγής, αποτελεί σημείο αναφοράς για την απόδοση των supercars. Πισωκίνητη, σε αμαξώματα κουπέ και κάμπριο, η νέα 750S συνδυάζει τις εξελίξεις στην εξοικονόμηση βάρους, την απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης, την αεροδυναμική και τη δυναμική αριστεία, για να ανεβάσει την οδηγική εμπειρία σε νέα ύψη. Περίπου το 30% των εξαρτημάτων της είναι είτε καινούργια είτε αλλαγμένα, προκειμένου να προσφέρουν αυτές τις βελτιώσεις και να ενισχύσουν τη συναισθηματική σύνδεση με το αυτοκίνητο. Η αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων επίλογων όσον αφορά τα υλικά κατασκευής συμπεριλαμβανομένων και των ανθρακονημάτων είχε ως αποτέλεσμα την σημαντική μείωση του βάρους. Το βάρος του κουπέ είναι μόλις 1.277 κιλά. Επιτεύχθηκε η κορυφαία στην κατηγορία αναλογία ισχύος προς βάρος 587 ίπποι ανά τόνο. Ο κινητήρας V8 4.0, διπλού στροβιλοσυμπιεστή, με ισχύ 750 ίππων και ροπή 80,8 χλγμ. παρέχει εξαιρετικές επιδόσεις. Η McLaren 750S να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8’’ και από 0-200 χλμ./ώρα σε 7,2’’. Η επιτάχυνση ενισχύεται από τη βελτιστοποιημένη σχέση μετάδοσης και την αναθεωρημένη στρατηγική ελέγχου kickdown. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΝΕΑ MCLAREN 750S Χάρη στις ψηφιακές καινοτομίες στο εσωτερικό, η νέα E-Class είναι πιο έξυπνη, επιτυγχάνοντας μια νέα διάσταση εξατομίκευσης και επιχειρηματικής λειτουργικότητας. Με μια ματιά: Το νέο MBUX διαθέτει νέα παρουσίαση εικονιδίων στις οθόνες, πιο απλή και έγχρωμη τύπου smartphone. Αναλόγως αγοράς, διατίθεται σύστημα επικοινωνίας 5G, που επιταχύνει τους ρυθμούς δεδομένων. Με το σύστημα Ψηφιακού Κλειδιού Οχήματος, τα iPhone και Apple® Watch μετατρέπονται σε κλειδί αυτοκινήτου. Η λειτουργία μπλοκαρίσματος οθόνης συνοδηγού έχει δύο στάδια: κατ’ αρχάς, το σύστημα ανίχνευσης καθίσματος καταγράφει την κατάληψη του καθίσματος συνοδηγού. Εάν ναι, η επιφάνεια αφής της οθόνης μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το κάθισμα συνοδηγού μέσω MBUX. Εάν το κάθισμα του συνοδηγού δεν είναι κατειλημμένο, η οθόνη είναι διακοσμητική. Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν δικές τους διαδικασίες στο MBUX. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να συντονίσουν συνθήκες και λειτουργίες. Πολλοί επιβάτες αδιαθετούν στο αυτοκίνητο. Το νέο πρόγραμμα κατά της αδιαθεσίας, Energizing Comfort, μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του συνοδηγού ή να καθυστερήσει την εμφάνισή τους, να τα ελαφρύνει και να αυξήσει την ευεξία. Η ακουστική μπορεί πλέον να βιωθεί μέσω τρίτης αίσθησης: η λωρίδα ενεργού φωτός στην κορυφή του ταμπλό και στα πετάσματα των εμπρόσθιων θυρών μπορεί να αναπαράγει οπτικά οποιονδήποτε ψυχαγωγικό ήχο. Χάρη στην ηλεκτροκίνηση και την έξυπνη μείωση μεγέθους, η νέα E-Class θέτει νέα πρότυπα επιδόσεων. Τα μισά μοντέλα που θα διατεθούν στην ευρωπαϊκή αγορά θα είναι plug-in υβριδικά τέταρτης γενιάς. Το στάνταρ σύστημα Active Parking Assist μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω της οθόνης αφής. Επιπλέον, η αυτοματοποιημένη στάθμευση και αναχώρηση είναι πολύ πιο γρήγορες από πριν, καθώς η ταχύτητα αυξήθηκε. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΓΕΦΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ Η νέα E-Class Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ CHIEF ΕDITOR FLEET UNIT ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=