FLEETNEWS #189

28.02.23 #189 9 Σημαντική συνεισφορά στην επιτυχία του Ομίλου Stellantis το 2022 είχε η Fiat. Η ιταλική μάρκα πραγματοποίησε σε παγκόσμια κλίμακα πωλήσεις άνω των 1,2 εκατ. οχημάτων, την υψηλότερη επίδοση μεταξύ των μαρκών του ομίλου. «Η Fiat για ακόμα μία φορά επιβεβαίωσε τη σημαντική συνεισφορά της στα αποτελέσματα του ομίλου», δήλωσε ο Olivier Francois, CEO της Fiat και Global CMO της Stellantis, επισημαίνοντας ότι «σε επίπεδο όγκων πωλήσεων η Fiat είναι πρώτη στον Όμιλο Stellantis, με περισσότερες από 1,2 εκατομμύρια πωλήσεις. Το 2023, η Fiat θα συνεχίσει να προσφέρει λύσεις που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας, με την παρουσίαση τεσσάρων νέων προϊόντων». Στην Ευρώπη η Fiat αποτελεί παραδοσιακά τον ηγέτη στα οχήματα πόλης. Το 2022, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Fiat πέτυχε πωλήσεις άνω των 66.000 αυτοκινήτων, ενώ μέχρι σήμερα περισσότερα από 120.000 νέα 500 βρίσκονται στους δρόμους, προσφέροντας κινητικότητα μηδενικών ρύπων. Αυτή η μεγάλη επιτυχία το κατέστησε την προηγούμενη χρονιά το πλέον δημοφιλές ηλεκτρικό μοντέλο (BEV) της Stellantis, ενώ τα Fiat 500 και Panda κυριάρχησαν στην αγορά των αυτοκινήτων πόλης στην Ευρώπη, κατακτώντας την 1η και 2η θέση, αντίστοιχα, με συνολικό μερίδιο αγοράς στην κατηγορία τους 43,8%. Η πορεία της Fiat ήταν εξίσου εντυπωσιακή στις αγορές της Ν. Αμερικής, όπου στη Βραζιλία -τη μεγαλύτερη αγορά της περιοχής- η μάρκα ταξινόμησε περισσότερα από 430.000 αυτοκίνητα επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 21,9%. Αντίστοιχα, θετικά για τη μάρκα είναι και τα αποτελέσματα στη Μ. Ανατολή, ενώ στην Τουρκία τα μοντέλα της Fiat ήταν η δημοφιλέστερη επιλογή με συνολικό μερίδιο 18,7%. Έχοντας προχωρήσει στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της με δύο υβριδικά συστήματα (mircohybrid στα 500 και Panda και hybrid στα 500Χ και Tipo) και το αμιγώς ηλεκτρικό 500, η Fiat θα συνεχίσει με ακόμα πιο εντατικούς ρυθμούς το 2023 να προσφέρει έξυπνες, πρακτικές, φιλικές προς το περιβάλλον και προσιτές για όλους λύσεις αυτοκίνησης. ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 1,2 ΕΚΑΤ. ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ Η Fiat πιο δημοφιλής μάρκα της Stellantis Η επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του Ομίλου Stellantis για το 2022 επιβεβαίωσε την ολοκλήρωση μιας εξαιρετικά θετικής χρονιάς για την Alfa Romeo. Η μάρκα παρουσιάζει εξαιρετικά εμπορικά αποτελέσματα και σημαντική αύξηση των ταξινομήσεων. Οι ταξινομήσεις της ιταλικής μάρκας στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 22% σε μια αγορά που συρρικνώθηκε κατά 11%. Σε επίπεδο πωλήσεων, η Alfa Romeo σημείωσε σημαντική πρόοδο σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, ενώ ξεχωρίζουν οι επιδόσεις της Πορτογαλίας (+174%), της Ελλάδας (+164%), της Γαλλίας (+101%), της Αυστρίας (+85%), της Ολλανδίας (+84%), της Ισπανίας (+28%), ενώ στις αγορές της Ιταλίας και της Γερμανίας η αύξηση έφτασε το 22%. Το 2022 θα μείνει στην ιστορία της Alfa Romeo ως η χρονιά της Tonale, του πρώτου εξηλεκτρισμένου C-SUV της μάρκας, που παράλληλα σηματοδοτεί και τη μεταμόρφωσή της στο πλαίσιο του πλάνου “from zero to zero”, το οποίο θα καταστήσει την Alfa Romeo την ταχύτερη μάρκα ως προς τη μετάβαση από την απουσία εξηλεκτρισμένης πρότασης στην αποκλειστική πώληση αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2027. Την ίδια στιγμή, οι Giulia και Stelvio, που αποτελούν πυλώνες και για το μέλλον της μάρκας, ανανεώθηκαν εφαρμόζοντας μια σειρά τεχνολογιών αιχμής, διατηρώντας όμως παράλληλα τον μοναδικό τους χαρακτήρα. Ειδικότερα, η Stelvio αποτέλεσε ισχυρό μοχλό ανάπτυξης για τη μάρκα στις αγορές της Ασίας, όπου το μοντέλο σημείωσε αύξηση των πωλήσεων κατά 25%. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΧΡΟΝΙΑ-ΟΡΟΣΗΜΟ ΤΟ 2022 ΓΙΑ ΤΗΝ ALFA ROMEO

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=