FLEETNEWS #189

28.02.23 #189 21 υποδομής και 34,5% της αγοράς της επαναφορτιζόμενα ηλεκτρικά οχήματα (ECV), έχει σχεδόν 70 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης από τη Ρουμανία (1.658 και 9% μερίδιο ECV), η οποία είναι περίπου επτά φορές μεγαλύτερη σε έκταση. Από τις υπόλοιπες μεγάλες αγορές αυτοκινήτου η Γαλλία έχει 83.317 φορτιστές (21,5% μερίδιο ECV), η Ιταλία 37.186 φορτιστές (8,7% μερίδιο ECV) και η Ισπανία 34.380 φορτιστές (9,6% μερίδιο ECV). Από την άλλη, οι χώρες με τους λιγότερους δημόσιους φορτιστές είναι η Λετονία με 660, η Λιθουανία με 477, η Εσθονία με 300, η Κύπρος με 69 και η Μάλτα, με μόλις 13 φορτιστές (βλ. πίνακα). Στην Ελλάδα γίνεται μεγάλη προσπάθεια αύξησης των υποδομών φόρτισης. Σήμερα υπάρχουν συνολικά 1.021 φορτιστές (7,9% μερίδιο ECV το 2022), σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία. Ωστόσο, όπως σημειώνει η ACEA, το μεγαλύτερο ποσοστό των φορτιστών της Ε.Ε. είναι 22Kw, γεγονός που σημαίνει αργή φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, άρα και μεγάλους χρόνους αναμονής για την φόρτιση τους. Αν και υπάρχει μεγάλη αύξηση των σημείων φόρτισης στην Ε.Ε. τα τελευταία χρόνια, ο συνολικός αριθμός τους (479.396), όπως καταγράφεται από το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο Εναλλακτικών Καυσίμων το 2022, υπολείπεται κατά πολύ των αναγκών. Η ADESA Europe προσφέρει στους αγοραστές και πωλητές μεταχειρισμένων οχημάτων ένα νέο εργαλείο για τη διαπραγμάτευση της τελικής τιμής ενός μεταχειρισμένου οχήματος μετά τη λήξη της δημοπρασίας. Αυτή είναι μια πρόσθετη ευκαιρία για να ολοκληρώσετε μια πώληση προς ικανοποίηση και των δύο μερών, λέει ο Johan Meyssen, CEO της ADESA Europe που ειδικεύεται σε ηλεκτρονικές δημοπρασίες μεταχειρισμένων οχημάτων. Σε αντίθεση με πριν, όταν οι πωλητές είχαν μόνο την επιλογή να αποδεχτούν ή να απορρίψουν την υψηλότερη προσφορά, μπορούν τώρα να κάνουν μια αντιπροσφορά που αντικατοπτρίζει καλύτερα την αξία κάθε οχήματος. Αυτό δημιουργεί περισσότερες επιλογές για τους αγοραστές που μπορεί να έχουν υποβάλει προσφορά και για τους πωλητές, που θέλουν να μετακινήσουν τα αποθέματά τους γρήγορα. Μόλις ένας πωλητής κάνει αντιπροσφορά, τα δύο μέρη έχουν 24 ώρες για να ανταλλάξουν προσφορές και να καταλήξουν σε νέα συμφωνία. Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των προσφορών που μπορούν να ανταλλαγούν (στην πλατφόρμα, φιλική προς κινητά, adesa.eu). Αν όμως δεν επιτευχθεί συμφωνία εντός της καθορισμένης περιόδου, η πώληση σταματά. ΝΕΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ INTERAMERICAN ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ Περισσότερα από 550.000 περιστατικά οδικής βοήθειας εξυπηρέτησε η Interamerican το 2022. Αυτό αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας και υπογραμμίζεται ότι «συνεχίζεται με συνέπεια η αναβάθμιση του ιδιόκτητου στόλου και των υπηρεσιών Οδικής Βοήθειας, ώστε να ανταποκρίνεται έγκαιρα και με υπευθυνότητα στην εξυπηρέτηση των 1.500.000 ασφαλισμένων οχημάτων της, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τον δείκτη σύστασης (NPS) των πελατών της Interamerican Οδικής Βοηθείας ο οποίος διαμορφώθηκε το 2022 στο 78». Μέσα στο 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία, η Οδική Βοήθεια της Interamerican υποστήριξε 574.600 ασφαλισμένους που χρειάστηκαν βοήθεια στο δρόμο, εκ των οποίων ρυμούλκησε 274.632 οχήματα, επισκεύασε πάνω από 4.650 αυτοκίνητα στο δίκτυο Car Point σε όλη την Ελλάδα και στο κεντρικό της κατάστημα στην Αθήνα και προσέφερε τη νέα υπηρεσία αλλαγής μπαταρίας σε 1.991 ασφαλισμένους στο σημείο ακινητοποίησης του οχήματός τους. Ακόμη, σημειώνεται ότι η Interamerican Βοηθείας, μέσα στο 2022 εισήγαγε στο στόλο της ηλεκτρικά ποδήλατα για την παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών οδικής βοήθειας στην Αθήνα, αφήνοντας ένα πιο «πράσινο» αποτύπωμα στις μετακινήσεις του στόλου της. Παράλληλα, παρακολουθώντας τον ολοένα αυξανόμενο αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων, επένδυσε στην εκπαίδευση των επαγγελματιών οδηγών της πάνω στη διαχείριση και παροχή υπηρεσιών οδικής βοήθειας σε ηλεκτροκίνητα και υβριδικά οχήματα, με στόχο την εξασφάλιση της απόλυτης ασφάλειας, τόσο για τον πελάτη και το όχημά του, όσο και τον επαγγελματία οδηγό της Οδικής Βοήθειας. Johan Meyssen

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=