FLEETNEWS #189

28.02.23 #189 15 Μια συνολική επένδυση 3 δισεκατομμυρίων ευρώ θα ξεκινήσει τον πιο σημαντικό μετασχηματισμό της Seat, τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση. Αυτή η μετάβαση θα περιλαμβάνει όλους τους τομείς, όπως έρευνα, ανάπτυξη, παραγωγή, logistics και εργαζόμενοι. Η Seat ηγείται της ανάπτυξης της γκάμας μικρών BEV του Volkswagen Group και θα αρχίσει να παράγει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα έως το 2025 για διαφορετικές μάρκες του ομίλου στο κύριο εργοστάσιό της, το Martorell. Τα τελευταία 30 χρόνια, το Martorell έχει κατασκευάσει περισσότερες από 12 εκατ. μονάδες 45 μοντέλων αυτοκινήτων. Σήμερα, περίπου 12.000 άνθρωποι εργάζονται στο εργοστάσιο αυτό, συνολικής επιφάνειας 2,8 εκατ. τετραγωνικών μέτρων, που ισοδυναμεί με 400 γήπεδα ποδοσφαίρου. Ο CEO της Seat και της Cupra, Wayne Griffiths, δήλωσε: «Τα τελευταία 30 χρόνια, η Seat S.A. δημιούργησε θέσεις εργασίας και τόνωσε τη βιομηχανική ανάπτυξη στη χώρα μας, υπάρχουν ακόμη περισσότερα σχέδια για το μέλλον. Φιλοδοξία μας είναι να παράγουμε ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Ισπανία από το 2025 και, ως μέρος αυτού του μετασχηματισμού, το Martorell θα κατασκευάσει επίσης το Cupra UrbanRebel. Χάρη σε αυτό το έργο, το πιο σημαντικό για την εταιρεία μας τα επόμενα χρόνια, οι εργαζόμενοί μας και το εργοστάσιο θα ξεκινήσουν μια νέα εποχή». ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ VW GROUP Νέα εποχή για τη Seat Η Opel γιορτάζει φέτος την 20ή επέτειο από το λανσάρισμα των εργονομικών καθισμάτων AGR, τα οποία φέρουν τη σφραγίδα ποιότητας του ανεξάρτητου γερμανικού οργανισμού Aktion Gesunder Rücken e.V., που προωθεί την έρευνα σχετικά με την πρόληψη του πόνου στην πλάτη. Το 2003, το Opel Signum ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που προσέφερε εργονομικά καθίσματα AGR στη μεσαία κατηγορία. Μερικά χρόνια αργότερα, το 2010, το ευέλικτο πολυμορφικό Meriva ήταν το πρώτο μοντέλο που έλαβε συνολικά, ως όχημα, την πιστοποίηση AGR. Η μάρκα προσφέρει σήμερα καθίσματα AGR στα Astra, Crossland και Grandland. Τα καθίσματα αυτά διαθέτουν 10 ρυθμίσεις για το κάθισμα του οδηγού και 6 για το κάθισμα του συνοδηγού. Οι διάφορες ρυθμίσεις -πολλές από τις οποίες γίνονται ηλεκτρικά για το κάθισμα του οδηγού- περιλαμβάνουν μετακίνηση εμπρός/πίσω, ρύθμιση καθ’ ύψος, κλίση της πλάτης, στήριξη μηρών, οσφυϊκή στήριξη, ανάκλιση του μαξιλαριού βάσης, καθώς και λειτουργία θέρμανσης για τη χειμερινή περίοδο. Τα νέα performance καθίσματα των Grandland GSe και Astra GSe ενσωματώνουν τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία των εργονομικών καθισμάτων. OPEL: 20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΣΗΣ ΜΕ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ AGR INSTACAR: ΝΕΟΣ ΓΥΡΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ 55 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ Το instacar, η πρώτη πλήρως ψηφιακή υπηρεσία μίσθωσης οχημάτων στην Ελλάδα, ανακοίνωσε την άντληση νέων κεφαλαίων, συνολικού ύψους 55 εκατ. ευρώ, τα οποία θα της επιτρέψουν την επιτάχυνση του στρατηγικού πλάνου ανάπτυξής της κατά τα επόμενα χρόνια. Ο νέος γύρος χρηματοδότησης είναι ο δεύτερος κατά σειρά μετά την αρχική επένδυση για τη δημιουργία του instacar. Στο γύρο αυτό συμμετέχουν πάλι η Autohellas, ο Όμιλος Olympia και το Velocity.Partners καθώς και ο νέος επενδυτικός εταίρος, το Elikonos 2 SCA SICAR. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τρεις πρώτοι ανανεώνουν την εμπιστοσύνη τους στο αναπτυξιακό μοντέλο του instacar, συνεχίζοντας την έμπρακτη χρηματοδοτική τους στήριξη στη μετεξέλιξη της καινοτόμου ελληνικής start-up, σε μια δυναμική εταιρεία που αναπτύσσει στην Ελλάδα το ευέλικτο συνδρομητικό μοντέλο αυτοκινήτου (Car as a Service).

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=