FLEETNEWS #184

23.01.23 #184 14 Το όχημα μπορεί να υποστηρίξει το ηλεκτρικό δίκτυο. Αυτή είναι η αρχή του V2G ή από το όχημα στο δίκτυο, της τεχνολογίας αμφίδρομης φόρτισης που θα επιτρέψει σύντομα στα οχήματα της Renault να αποδίδουν μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας που είναι αποθηκευμένη στις μπαταρίες τους, προς βελτιστοποίηση της λειτουργίας του δικτύου και ενίσχυση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Γι’ αυτό η CEA, σημαντικός παράγοντας στην έρευνα, και το Renault Group, πρωτοπόρο και εξειδικευμένο στα ηλεκτρικά οχήματα, συνεργάζονται για τις μελλοντικές γενιές των τεχνολογιών V2G που θα αναπτυχθούν εντός της δεκαετίας. Η CEA και το Renault Group ανέπτυξαν από κοινού νέα αρχιτεκτονική ηλεκτρονικού μετατροπέα ενσωματωμένου στο φορτιστή του οχήματος. O μετατροπέας ισχύος, αποτέλεσμα σχεδόν τριών ετών έρευνας και 11 διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, που κατασκευάστηκε από καινοτόμα υλικά και είναι πιο συμπαγής, θα μειώσει την ενεργειακή απώλεια κατά 30%, θα βελτιώσει το χρόνο επαναφόρτισης του οχήματος και την ανθεκτικότητα της μπαταρίας. Επίσης, θα είναι αμφίδρομος, αποθηκεύοντας ενέργεια. Ο Jean-François Salessy, αντιπρόεδρος Προηγμένης Μηχανικής του Renault Group, εξηγεί: «Η συνεργασία με την CEA ξεπέρασε τις προσδοκίες μας απόδοσης και συμπαγούς μορφοποίησης. Δημιουργεί ισχυρές προοπτικές για τα ηλεκτρονικά ισχύος, τα οποία αποτελούν πραγματική πρόκληση στα ηλεκτρικά οχήματα, προκειμένου να αξιοποιηθεί με τον καλύτερο τρόπο η χωρητικότητα των μπαταριών. Με την αμφίδρομη φόρτιση, το όχημα εξυπηρετεί το ηλεκτρικό δίκτυο και επιτρέπει τη μείωση του ενεργειακού κόστους για τον τελικό καταναλωτή». «Είμαστε υπερήφανοι για την υποστήριξη που παρέχουμε στο Renault Group γι’ αυτήν την εξέλιξη», δήλωσε ο Sébastien Dauvé, CEO της CEALeti. «Καταφέραμε να συνταιριάξουμε το όραμα εξηλεκτρισμού οχημάτων και κινητήρων του Renault Group και τις δεξιότητες των ομάδων μας σε αρχιτεκτονικές και στοιχεία μετατροπέων και δημιουργήσαμε αρχιτεκτονική υψηλής προστιθέμενης αξίας, προσαρμοσμένη στην καθημερινότητα». «Η χρήση καινοτόμων υλικών, με φορτιστή κοινής κατοχύρωσης Renault Group - CEA κατέστησε δυνατή την κατασκευή ειδικού μετασχηματιστή, που αποτελεί βασικό στοιχείο του συστήματος και επιτρέπει μείωση του όγκου με απόδοση που υπερβαίνει τα γνωστά πρότυπα», ανέφερε ο François Legalland, CEO της CEA-Liten. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΑΜΦΙΔΡΟΜΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ CEA και Renault Group •Ο πιο συμπαγής φορτιστής υψηλής απόδοσης θα μειώσει τις ενεργειακές απώλειες κατά 30% και θα επαναφορτίζει ταχύτερα την μπαταρία του οχήματος. •Ο αμφίδρομος φορτιστής θα επιτρέψει επίσης τη διοχέτευση ενέργειας από την μπαταρία στο ηλεκτρικό δίκτυο. •Η μοναδική γαλλική καινοτομία, με 11 διπλώματα ευρεσιτεχνίας, θα εξοπλίζει τα οχήματα της Renault μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Η σουηδική μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων Polestar Automotive Holding UK PLC παρέδωσε περίπου 21.000 οχήματα το τέταρτο τρίμηνο του 2022, ανεβάζοντας την ετήσια πρόβλεψη στα 51.500 αυτοκίνητα παγκοσμίως, αύξηση 80% σε ετήσια βάση. Το 2023, η Polestar προβλέπει πως οι παγκόσμιες πωλήσεις της θα αυξηθούν κατά σχεδόν 60%, στα περίπου 80.000 αυτοκίνητα, με πρώτο το Polestar 2 και αργότερα εντός του έτους θα ακολουθήσουν οι πρώτες παραδόσεις του Polestar 3. ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ POLESTAR

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=