FLEETNEWS #170

03.10.22 #170 11 Η Stellantis συνεργάζεται με ερευνητές, επιστήμονες και μηχανικούς σε όλο τον κόσμο για να επιταχύνει την ανάπτυξη και εφαρμογή πρωτοποριακών τεχνολογιών, που θα επιτρέψουν στην εταιρεία να επιτύχει τους στόχους του στρατηγικού σχεδίου Dare Forward 2030, συμπεριλαμβανομένης της επίτευξης μηδενικών εκπομπών άνθρακα έως το 2038. Ομάδες Stellantis από τη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Πορτογαλία και την Ισπανία συνεργάζονται με άλλα ενδιαφερόμενα μέρη με κοινούς και εναρμονισμένους στόχους. Κάθε συνεργατικό, συγχρηματοδοτούμενο έργο μπορεί να διαρκέσει έως και τέσσερα χρόνια. Επιπλέον, άλλες ομάδες Stellantis στη Βραζιλία, την Κίνα, την Ινδία και τις Ηνωμένες Πολιτείες συμμετέχουν ενεργά σε έρευνες, συνεισφέροντας πόρους για την αντιμετώπιση τεχνικών θεμάτων. Ο κατάλογος των έργων είναι ευθυγραμμισμένος με τους στρατηγικούς τεχνικούς τομείς της Stellantis: αυτόνομη οδήγηση και συνδεσιμότητα, αμάξωμα, πλαίσιο και εσωτερικό, τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και προηγμένης πρόωσης, μεταποίηση, υλικά. ΠΑΡΑΔΕΊΓΜΑΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΏΝ ΈΡΓΩΝ ΣΕ ΕΞΈΛΙΞΗ „Hi-Drive (Αυτόνομη οδήγηση και συνδεσιμότητα): Συγκεντρώνοντας αυτοκινητοβιομηχανίες, παρόχους τεχνολογίας, πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα, το Hi-Drive συνιστά το κορυφαίο ευρωπαϊκό έργο αυτοματοποιημένης οδήγησης. Διερευνά και δοκιμάζει λύσεις συνδεσιμότητας οχημάτων, οχήματα υψηλής ακρίβειας, κυβερνοασφάλεια και μηχανική μάθηση για διάφορα περιβάλλοντα κυκλοφορίας οχημάτων. „Έρευνα θερμικής άνεσης (αμάξωμα, πλαίσιο και εσωτερικό): Αυτή η συνεργασία επιδιώκει την ανάπτυξη νέων συστημάτων και στρατηγικών διαχείρισης της θερμότητας στο εσωτερικό των οχημάτων, ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση ενέργειας, βασικό παράγοντα επέκτασης της αυτονομίας των BEV. „CEVOLVER (Τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και προηγμένης πρόωσης): Το έργο (Connected Electric Vehicle Optimized for Life, Value, Efficiency and Range) αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της ανάπτυξης και λειτουργίας ηλεκτρικών οχημάτων και χρησιμοποιεί τεχνολογίες, εξαρτήματα και συστήματα αιχμής. Το έργο αξιοποιεί τις ευκαιρίες συνδεσιμότητας με τις υπολογιστικές δυνατότητες των μεγάλων δεδομένων. „DIN (Κατασκευαστικά): Για να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των εταιρειών παραγωγής της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη χρήση προηγμένης ρομποτικής, το ODIN παρέχει τεχνολογία των πλέον πρόσφατων πρωτοποριακών ερευνών, για να δείξει πως τα πρωτοποριακά ρομποτικά συστήματα παραγωγής είναι τεχνικά εφικτά, αποτελεσματικά και βιώσιμα για άμεση χρήση. „Forest-Comp (Υλικά): Αυτό το ερευνητικό έργο αξιολογεί τη χρήση ανανεώσιμων και μη ανανεώσιμων δασικών πόρων για μαζική παραγωγή βιοσυνθετικών υλικών, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εσωτερική διακόσμηση ή ηχομόνωση οχημάτων. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ H Stellantis προωθεί την καινοτομία Το οκτάμηνο του έτους οι ταξινομήσεις Free2Move υπερδιπλασιάστηκαν, σημειώνοντας αύξηση 104%. Η πλατφόρμα Share Now αυξήθηκε επίσης κατά 52% και η μητρική Stellantis επισημαίνει σημαντική μεταβολή, από την ιδιοκτησία αυτοκινήτου στη χρήση του. «Η ζήτηση για ευελιξία δεν υπήρξε ποτέ μεγαλύτερη», λέει η Brigitte Courtehoux, CEO της Free2Move. Ο κλάδος κινητικότητας της Stellantis, Free2Move, εστιάζει σε ένα ολόκληρο οικοσύστημα ενοικιάσεων αυτοκινήτων, από μονοήμερες ενοικιάσεις, leasing, υπηρεσίες με οδηγό, στάθμευση και φόρτιση έως διαμοιρασμό αυτοκινήτου. Συγκρίνοντας το φετινό καλοκαίρι με το 2019, η εταιρεία σημείωσε αύξηση κατά 705%. Η κ. Courtehoux αναφέρει την ελκυστικότητα της ολοκληρωμένης λύσης (all-in-one) που προσφέρει η Free2Move ως αιτία της ανάπτυξης. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΈΣ ΔΙΑΦΟΡΈΣ Η Share Now καταγράφει ενδιαφέρουσες περιφερειακές διαφορές. Οι Γερμανοί στρέφονται στο διαμοιρασμό αυτοκινήτου για μετακινήσεις προς το αεροδρόμιο, οι Γάλλοι τον χρησιμοποιούν για μακροχρόνιες ενοικιάσεις και επαγγελματικές μετακινήσεις. Στις μεσογειακές χώρες, εξυπηρετεί σύντομες μετακινήσεις, όπως βραδινές επισκέψεις στην πόλη. Γενικά, αυξάνεται και η διάρκεια των ενοικιάσεων κατά 30% περίπου. Η Free2Move εξαγόρασε τη Share Now τον Μάιο. Η εταιρεία ιδρύθηκε αρχικά από κοινού με τη Mercedes και την BMW, αλλά επειδή οι Γερμανοί κατασκευαστές ήθελαν να επικεντρώσουν τις συνδυασμένες δυνάμεις τους στην ανάπτυξη λογισμικού, πουλήθηκε, στη Stellantis, που επιδιώκει να καταστεί παγκόσμιος ηγέτης σε αυτόν τον τομέα. ΙΣΧΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ FREE2MOVE ΚΑΙ SHARE NOW

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=