FLEETNEWS #167

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 12 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022 #167 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S Αποτελέσματα νέου γύρου του Euro NCAP Smart Mobility Institute: Προσελκύοντας τη γενιά Ζ Μειώνονται οι πωλήσεις μεταχειρισμένων, αυξάνονται οι τιμές T H E N E W3 BMW Corporate Sales. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW και στο www.bmw.gr ΝΕΑ BMW ΣΕΙΡΑ 3. Η ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ. Υποδεχθείτε τη νέα BMW Σειρά 3. Το μοντέλο που εκπληρώνει στο έπακρο την επιθυμία για απόλυτη οδηγική απόλαυση. Για περισσότερα από 40 χρόνια, η BMW Σειρά 3 αποτελεί το κορυφαίο σπορ sedan. Στην 7η γενιά της, η BMW Σειρά 3 είναι πιο εξελιγμένη και ψηφιακή από ποτέ. Με την ανανεωμένη σπορ σχεδίασή της και το οδηγοκεντρικό της cockpit με τη νέα BMW Κυρτή Οθόνη, η νέα BMW Σειρά 3 δημιουργεί μία πλήρως ψηφιακή και ταυτόχρονα σπορ εμπειρία. Αποκτήστε τη, με μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης στην έκδοση Plug-in Hybrid.

12.09.22 #167 2 info@fleetnews.gr Το Opel Rocks-e είναι απλά διαφορετικό: ένα μικρό διθέσιο όχημα μηδενικών ρύπων, με ιδιαίτερο στυλ και μικρό ενεργειακό αποτύπωμα. Έχει μήκος 2,41 m και πλάτος 1,39 m (χωρίς τους εξωτερικούς καθρέπτες), ενώ ζυγίζει μόλις 471 kg (συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας). Με αυτονομία έως 75 km (WLTP1) και μέγιστη ταχύτητα έως 45 km/h, το Rocks-e είναι ιδανικό για καθημερινές αστικές μετακινήσεις, ενώ χάρη στον κύκλο στροφής των μόλις 7,2 mμπορεί να διαχειρίζεται με άνεση τις κλειστές στροφές και να χωράει σε μικρούς χώρους στάθμευσης. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει ισχύ 6 kW/8 hp. Η μπαταρία των 5,5 kWh επαναφορτίζεται πλήρως σε περίπου 4 ώρες μέσω συμβατικής οικιακής πρίζας AC. Το Rocks-e υιοθετεί το νέο πρόσωπο της μάρκας, Opel Vizor. Οι πόρτες και στις δύο πλευρές είναι ίδιες, στοιχείο που αναδεικνύει την Bold & Pure σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας. Η πόρτα του συνοδηγού ανοίγει προς τα εμπρός όπως συνήθως, ενώ η πόρτα του οδηγού ανοίγει προς τα πίσω, προς την αντίθετη δηλαδή κατεύθυνση. Θα το δείτε στην 86η ΔΕΘ μέσω του Διανομέα Opel Σίνης Α.Ε. TO OPEL ROCKS-E ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ 86η ΔΕΘ Στην Ευρώπη η Jeep έχει ήδη πραγματοποιήσει ένα μεγάλο βήμα στον τομέα της εξηλεκτρισμένης κίνησης, προσφέροντας ήδη για το σύνολο της γκάμας επιβατικών της μοντέλων εξηλεκτρισμένα SUV. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της μάρκας είναι το Avenger, το compact μοντέλο που αποκαλύφθηκε νωρίτερα το 2022, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του μακροπρόθεσμου στρατηγικού πλάνου της Stellantis, Dare Forward 2030. Το νέο Jeep Avenger θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη και σε άλλες αγορές, όπως η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα, θα τοποθετείται κάτω από το Jeep Renegade και θα παράγεται στην προηγμένη και εξαιρετικά αποδοτική μονάδα παραγωγής του Tychy στην Πολωνία. Με αυτονομία που θα προσδιορίζεται στα 400 χλμ., αυτό το νέο SUV με την εντυπωσιακή απόσταση από το έδαφος και τις αντίστοιχα εντυπωσιακές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής, θα προσφέρει παράλληλα προηγμένη τεχνολογία, αλλά και ένα εξαιρετικά ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό με έξυπνες λύσεις συνδεσιμότητας. «Το ολοκαίνουργιο Avenger θα προσφέρει τις θρυλικές ικανότητες των μοντέλων της Jeep σε ένα μέγεθος που ταιριάζει στην ευρωπαϊκή αγορά», δήλωσε η Antonella Bruno, επικεφαλής της Jeep στην Ευρώπη. «Αυτό το σύγχρονο, διασκεδαστικό και γεμάτο χαρακτήρα SUV θα προσελκύσει όσους αναζητούν σε αυτή την κατηγορία μια εναλλακτική από την Jeep για ένα ικανό και μοντέρνο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο». Η παρουσίαση του Jeep Avenger θα πραγματοποιηθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι στις 17 Οκτωβρίου, με τις προ-παραγγελίες να ανοίγουν την ίδια ημέρα. Τα νέα Jeep Avenger θα φτάσουν στις εκθέσεις στις αρχές του 2023. ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ 2023 ΤΟΠΡΩΤΟ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ SUV ΤΗΣ JEEP Jeep Avenger Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 PAPALIOS MEDIA GROUP IKE

12.09.22 #167 3 Η Abarth συνεχίζει τη σειρά “Abarth Performance Creators”, με στόχο οι φίλοι της να βοηθήσουν στη διαμόρφωση του μέλλοντός της. Πρόκειται για μια καινοτόμο ιδέα, που βασίζεται σε ψηφοφορίες μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης της Abarth, όπου το κοινό επιλέγει το αγαπημένο του στοιχείο. Μετά τις δύο πρώτες ψηφοφορίες, η πρώτη εκ των οποίων αφορούσε στον ήχο των νέων μοντέλων και η δεύτερη στο βασικό χρώμα, η μάρκα του Σκορπιού ζητά από τους Abarthisti να επιλέξουν ακόμα ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που αφορά στην εξωτερική εμφάνιση, το στυλ που θα έχουν οι πλαϊνές διακοσμητικές ρίγες. Η πρώτη επιλογή με την ονομασία “Scratch” ακολουθεί μια πιο «ψηφιακή» προσέγγιση, με έμφαση στο στυλ και τα εντυπωσιακά χρώματα, ενώ η δεύτερη με την ονομασία “Shift” εστιάζει στο δυναμισμό και τον σπορ χαρακτήρα με ένα ιδιαίτερα 3D εφέ. Όσοι θέλουν να συμμετάσχουν στην ψηφοφορία μπορούν να συνδεθούν εδώ. ABARTH PERFORMANCE CREATORS Η Ford Pro παρουσίασε το νέο E-Transit Custom, την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του best-seller van μοντέλου της Ευρώπης, που είναι σχεδιασμένο εξ αρχής ώστε να προσφέρει νέα επίπεδα παραγωγικότητας. Η μπαταρία των 400-volt, η οποία έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 74 kWh, χρησιμοποιεί προηγμένες κυψέλες 82 Ah κοινές με του Ford F-150 Lightning, προσφέροντας 12% περισσότερη ενεργειακή πυκνότητα από το E-Transit. Η μπαταρία επιτρέπει στοχευμένη αυτονομία έως 380 χλμ. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν ηλεκτρική ισχύ 100 kWή 160 kW (135 PS ή 217 PS) ανάλογα με τις ανάγκες τους. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν ροπή 415 Nm. Ο κινητήρας τοποθετείται απευθείας στο πάτωμα στο πίσω μέρος του οχήματος, καταργώντας την ανάγκη για ειδικό υποπλαίσιο, και περιστρέφεται κατά 90 μοίρες για τη μεγιστοποίηση του χώρου φόρτωσης και τη μείωση του βάρους και τις περιπλοκότητας. Το ισχυρό ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης προσφέρει κορυφαία για την κατηγορία ικανότητα ρυμούλκησης έως 2.000 κιλά. Οι ιδιοκτήτες του E-Transit Custom θα επωφεληθούν από τα ειδικά σχεδιασμένα χαρακτηριστικά της Ford Pro E‑Telematics -δωρεάν για ένα χρόνο- που χρησιμοποιούν live data για να βοηθούν τους διαχειριστές να παρακολουθούν τη θέση, την απόδοση και την υγεία των οχημάτων τους, με σκοπό τη μέγιστη παραγωγικότητα. Το λογισμικό υποστηρίζει επίσης βελτιστοποιημένες στρατηγικές φόρτισης με ειδικές για οχήματα EV πληροφορίες, όπως κατάσταση φόρτισης, ταχύτητα φόρτισης και υπόλοιπη αυτονομία 2 με προσαρμοζόμενα όρια ειδοποίησης Χαμηλής Αυτονομίας (LowRange). Το E-Transit Custom είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα στην ιστορία που χρησιμοποιεί τεχνολογία αντλίας θερμότητας με έγχυση ατμού για τη θέρμανση και την ψύξη της καμπίνας, που είναι στάνταρ σε όλα τα οχήματα. Αυτό το νέο σύστημα είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει βελτιωμένη ενεργειακή απόδοση για βέλτιστη αυτονομία. Ακόμα, διαθέτει ένα ενεργειακά αποδοτικό σύστημα πέδησης με δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ (one-pedal driving). Το σύστημα συνδυάζει τα φρένα τριβής με αναγεννητική πέδηση, η οποία συλλέγει ενέργεια κατά την επιβράδυνση, συμπληρώνοντας τη φόρτιση της μπαταρίας για επιπλέον αυτονομία. Οι οδηγοί μπορούν να σταματήσουν το van χωρίς να χρησιμοποιήσουν το πεντάλ φρένου όταν βρίσκονται στη λειτουργία one-pedal drive, 7 κάτι που άρεσε στους οδηγούς της αμιγώς ηλεκτρικής Ford Mustang MachE και μπορεί να κάνει την οδήγηση στην πόλη πιο ξεκούραστη και άνετη. Άλλα διαθέσιμα προφίλ οδήγησης παρέχουν λιγότερη επιβράδυνση για να ταιριάζει με άλλα οδηγικά σενάρια. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να χρησιμοποιεί τα φρένα τριβής αρκετά συχνά, για να αποτραπεί η σκουριά ή το άνοιγμα των δίσκων. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit Custom

12.09.22 #167 4 Λίγες ημέρες πριν από το επίσημο λανσάρισμα στο δίκτυο Επίσημων Εμπόρων της BMW την 1η Οκτωβρίου, η νέα BMWX1 βρίσκεται αποκλειστικά στο The Ellinikon Experience Park. Η νέα γενιά της ΒΜW Χ1 αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία των πολυτελών SAV (Sports Activity Vehicles) με εντελώς νέα, άκρως επιβλητική εμφάνιση, καινοτόμους τεχνολογίες και ακόμα πιο εκφραστικό χαρακτήρα. Με τη στιβαρή εμφάνιση και τη λειτουργική ευελιξία της, η νέα BMWX1 ενσωματώνει μια αυθεντική εμπειρία ελευθερίας στην καθημερινή οδήγηση αλλά και σε μεγάλα οικογενειακά ταξίδια. Επιπλέον και για πρώτη φορά, η νέα BMWX1 προσφέρεται με τρεις τύπους συστημάτων κίνησης: θα διατίθεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με τεχνολογία Plug-in Hybrid (PHEV) ή ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία (BEV). Η BMW X1 ΣΤΟ THE ELLINIKON EXPERIENCE PARK Η Jeep ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ένα αναλυτικό πλάνο για τη νέα γενιά αμιγώς ηλεκτρικών της οχημάτων 4xe, ως μέρος της στρατηγικής της να καταστεί η κορυφαία εξηλεκτρισμένη μάρκα SUV στον κόσμο. Το σχέδιο αυτό περιλαμβάνει τέσσερα αμιγώς ηλεκτρικά SUV για τις αγορές της Ευρώπης και της Β. Αμερικής, μέχρι το τέλος του 2025. Σύμφωνα με τη στρατηγική της Jeep που βρίσκεται σε εξέλιξη, μέχρι το 2030, το 50% των πωλήσεων της μάρκας στις ΗΠΑ και το 100% των πωλήσεων στην Ευρώπη θα αποτελούνται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υποστηρίζοντας απόλυτα τους στόχους ουδετερότητας άνθρακα που τέθηκαν από τον Όμιλο Stellantis στο πλαίσιο του σχεδίου Dare Forward 2030. Στο πλαίσιο της παρουσίασης, η Jeep επιβεβαίωσε ότι το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Jeep Avenger θα λανσαριστεί στην Ευρώπη στις αρχές του επόμενου έτους (σελ.2), ενώ αποκάλυψε και τις πρώτες πληροφορίες δύο αμιγώς ηλεκτρικών SUV, των Jeep Recon και Wagoneer S, τα οποία θα είναι διαθέσιμα στην Β. Αμερική και σε άλλα σημεία του πλανήτη. ΤΟ ΝΈΟ JEEP RECON Το Recon σχεδιάστηκε εξ αρχής ώστε να είναι ένα 100% Jeep 4x4 και παράλληλα ένα 100% όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων. Το συγκεκριμένο SUV θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως αμιγώς ηλεκτρικό (BEV) και θα είναι ιδανικό για εκτός δρόμου εξερευνήσεις χάρη: „ στο Selec-Terrain: ενεργό σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης „ στο e-locker: σύστημα «κλειδώματος» των αξόνων κίνησης „ στις προστατευτικές ποδιές αμαξώματος „ στους γάντζους ρυμούλκησης και τα off-road ελαστικά „ στα αφαιρούμενα και αναδιπλούμενα τμήματα αμαξώματος (πόρτες, οροφή κτλ.) „ στο τελευταίας γενιάς σύστημα πολυμέσων Uconnect, το οποίο περιλαμβάνει και αναλυτικούς οδηγούς για τις σημαντικότερες εκτός δρόμου διαδρομές ΤΟ ΝΈΟ, ΑΜΙΓΏΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΌWAGONEER Με την κωδική ονομασία Wagoneer S, αυτό το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα συνεχίσει την επέκταση της μάρκας στην κατηγορία των premium SUV, προσφέροντας ένα ξεχωριστό, όσο και αεροδυναμικό αμάξωμα αλλά και κορυφαίες 4x4 δυνατότητες. Αυτό το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό παγκόσμιο SUV θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως BEV με στόχο αυτονομίας τα 400 μίλια (644 χλμ.), απόδοση 600 ίππων και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα. Η εξωτερική σχεδίαση θα χαρακτηρίζεται από τη φωτιζόμενη μάσκα. Η εστιασμένη στην αεροδυναμική απόδοση σιλουέτα, θα συνδυάζεται με το διάσημο προφίλ που χαρακτηρίζει διαχρονικά την οικογένεια Wagoneer. Το νέο Wagoneer BEV επίσης θα αποκαλυφθεί στο κοινό την επόμενη χρονιά και η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2024 στη Β. Αμερική. Η ΕΠΟΜΕΝΗΦΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΜΑΡΚΑΣ Το μέλλον της Jeep είναι ηλεκτρικό

12.09.22 #167 6 Η μείωση εκπομπών CO2 σε όλο τον κύκλο ζωής ενός οχήματος είναι πρωταρχικός στόχος του BMW Group στο δρόμο για την κλιματική ουδετερότητα, που πρόκειται να επιτευχθεί το αργότερο μέχρι το 2050. Η επιλογή υλικών διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο για την επίτευξη αυτού του στόχου. Ο όμιλος σχεδιάζει να λανσάρει το 2023 τα πρώτα του οχήματα που θα διαθέτουν πλήρως vegan εσωτερικό. Αυτό επιτυγχάνεται κυρίως μέσα από την εξέλιξη καινοτόμων υλικών με ιδιότητες τύπου δέρματος. Θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα της χρήσης αυτών των υλικών για επιφάνειες τιμονιών που πρέπει να πληρούν απαιτητικά κριτήρια ως προς την αίσθηση, την πολυτελή εμφάνιση και την αντοχή στη φθορά. Πλήρως vegan εσωτερικά θα διατίθενται για μοντέλα BMW και MINI για πρώτη φορά από το 2023. Το BMW Group εδώ και καιρό προσφέρει διάφορες εναλλακτικές λύσεις υφασμάτων αντί του δέρματος. Τώρα, για πρώτη φορά, προσφέρει ένα κατάλληλο υποκατάστατο του δέρματος για τη σημαντικότερη διεπαφή μεταξύ οδηγού και οχήματος. Οι επιφάνειες του τιμονιού πρέπει να πληρούν απαιτητικά κριτήρια όσον αφορά την εμφάνιση, την αντοχή στη φθορά και την ανθεκτικότητα. «Με ένα τιμόνι κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας vegan υλικό, εκπληρώνουμε τις επιθυμίες των πελατών μας που δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν κανένα συμβιβασμό στην εμφάνιση, την αίσθηση και τη λειτουργικότητα. Το καινοτόμο υλικό αντέχει στη φθορά που προκαλείται από την τριβή, την εφίδρωση και την υγρασία και έχει όλες τις επιθυμητές ιδιότητες του δέρματος», σχολίασε ο Uwe Köhler, επικεφαλής Εξέλιξης Αμαξώματος, Επενδύσεων Εξωτερικού, Εσωτερικού στο BMW Group. Το μόνο διακριτικό γνώρισμα του νέου υλικού θα είναι μια νέα σαγρέ αίσθηση στη στεφάνη του τιμονιού. Το γεγονός ότι υπάρχει τώρα ένα υψηλής ποιότητας vegan υλικό επιφανειών, με αντίστοιχες ιδιότητες με του πραγματικού δέρματος που χρησιμοποιείτο μέχρι πρότινος στην παραγωγή τιμονιών, αντιπροσωπεύει ένα ακόμα σημαντικό βήμα προς τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. Το νέο υλικό μειώνει τις εκπομπές CO2 σε όλη την αλυσίδα αξίας κατά περίπου 85% συγκριτικά με το δέρμα. ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 2023 Μοντέλα BMWκαι MINI με vegan εσωτερικό Η Bentley ολοκληρώνει τη νέα της γκάμα των μοντέλων Grand Tourer με την Flying Spur Speed, που αποτελεί την πιο οδηγοκεντρική έκδοση της οικογένειας Flying Spur. Με εκατομμύρια τρόπους διαμόρφωσης μιας Bentley, η πιο πρόσφατη προϊοντική γκάμα έχει προσαρμοστεί για να παρέχει στους πελάτες έναν απλούστερο τρόπο εύρεσης του μοντέλου που να ταιριάζει ιδανικά στις ανάγκες και στις απαιτήσεις τους. Η γκάμα έχει δύο άξονες: ο πρώτος επικεντρώνεται στην ευεξία πίσω από το τιμόνι και ο δεύτερος στην οδηγική απόδοση. Στην κορυφή αμφοτέρων βρίσκονται τα μοντέλα της Mulliner, που συνδυάζουν τα καλύτερα των δύο κόσμων. Το επίσημο λανσάρισμα της Flying Spur Speed ολοκληρώνει την γκάμα μοντέλων όπως αυτή διαμορφώνεται με τις υπάρχουσες Continental GT και Bentayga. Η νέα Flying Spur Speed αποτελεί το κορυφαίο μοντέλο επιδόσεων, που μαζί με την Flying Spur Mulliner αποτελούν τις δύο επιλογές του ενδιαφερόμενου αγοραστή μιας Flying Spur με κινητήρα W12, καθώς διακόπηκε η παραγωγή της τον περασμένοΜάιο. Η Flying Spur Speed τοποθετείται πάνω από την έκδοση S και διαθέτει επιπλέον ισχύ κατά 85 PS και 130 Nm περισσότερη ροπή, με αποτέλεσμα βελτιωμένες επιδόσεις, τόσο στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, ως ταχύτερη κατά 0,4 δευτερόλεπτα, όπως και στην τελική ταχύτητα, που αγγίζει πλέον τα 333 χλμ./ώρα. Με τον βασικό εξοπλισμό να διαθέτει τις τεχνολογίες Electronic All Wheel Steering, Torque Vectoring by Brake και Bentley Dynamic Ride, η ευελιξία ταιριάζει απόλυτα με τις επιδόσεις του twin-turbo κινητήρα W12 των 6,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 635 ίππους. H καμπίνα της Flying Spur Speed διαθέτει ένα νέο μοναδικό χρωματικό ύφος, που περιλαμβάνει τη χρήση του υφάσματος μικροϊνών Dinamica. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διαθέτει νέα γραφικά, τα οποία αντλούν τις επιρροές τους από πολυτελείς χρονογράφους. Αναλυτικά στο fleetnews.gr H FLYING SPUR SPEED ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΗ ΓΚΑΜΑ ΤΗΣ BENTLEY

12.09.22 #167 7 Παρουσιάζοντας το πρώτο plug-in πλήρες υβριδικό σύστημα κίνησης της εταιρείας, το νέο κορυφαίο μοντέλο της Mazda, το Mazda CX-60 PHEV, αντιπροσωπεύει όλα όσα ενσωματώνει τα τελευταία 100 χρόνια η Mazda στο DNA της, από τη μοναδική εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση, μέχρι την άριστη ιαπωνική κατασκευή, τις πιο πρόσφατες καινοτομίες στις ανθρωποκεντρικές τεχνολογίες και τα κορυφαία παγκοσμίως συστήματα κίνησης. Η δύναμη του όμορφου και δυναμικού στυλ του Mazda CX-60 μεταδίδει την ευφυΐα και την κομψότητα των τελευταίων εξελίξεων στη σχεδίαση Kodo, συνυφασμένη με τη εντυπωσιακή αρχιτεκτονική SUV με μπροστινό κινητήρα και κίνηση στους πίσω τροχούς. Η κομψή, κορυφαίας ποιότητας, εσωτερική σχεδίαση συνδυάζει διαφορετικά υλικά και υφές, όπως ξύλο σφένδαμου, δέρμα nappa, μοναδικής κατεργασίας ιαπωνικά υφάσματα, λεπτομέρειες χρωμίου και εμφανείς ραφές στον πίνακα οργάνων. Οι ανθρωποκεντρικές τεχνολογίες έχουν αναθεωρηθεί και τελειοποιηθεί με στόχο τη μεγιστοποίηση της οδηγικής εμπειρίας Jinba-Ittai και, περισσότερο από ποτέ, να καλύψουν τις προσωπικές ανάγκες του οδηγού. Το πρωτοποριακό Mazda Driver Personalization System θα αναγνωρίσει τον επιβάτη στο κάθισμα του οδηγού, και θα προσαρμόσει αυτόματα το περιβάλλον -τη θέση του καθίσματος, το τιμόνι, τους καθρέφτες, το HUD, ακόμη και τις ρυθμίσεις του ήχου και του συστήματος του κλιματισμού- ώστε να ταιριάζει στο σωματότυπο του πελάτη, καθώς και στις προσωπικές του προτιμήσεις. Το Mazda CX-60 PHEV πρωτοστατεί στην ευρωπαϊκή εισαγωγή plugin υβριδικών μοντέλων, χάρη στο σύστημα κίνησης, που συνδυάζει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 2.5 άμεσου ψεκασμού, με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 129 kW και 355V και μια μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας 17,8 kWh. Αυτός ο συνδυασμός κινητήρα εσωτερικής καύσεως και ηλεκτροκινητήρα αποδίδει συνδυαστική ισχύ 327 PS/241 kW και άφθονη ροπή 500 Nm, καθιστώντας το συγκεκριμένο μοντέλο το πιο ισχυρό αυτοκίνητο δρόμου που έχει κατασκευάσει ποτέ η Mazda. Το Mazda CX-60 PHEV προσφέρει απίστευτα εντυπωσιακές επιδόσεις, επιταχύνοντας από 0-100 km/h σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 200 km/h (με περιοριστή). Αναλυτικά στο fleetnews.gr PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚOΜΕ ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟ E-SKYACTIV D 3,3 ΛΙΤΡΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΤΙΖΕΛ Το νέοMazda CX-60 PHEV Η Arval ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας εξαγοράς του Terberg Business Lease Group (TBLG), που δραστηριοποιείται στην Ολλανδία και το Βέλγιο. Η κίνηση αυτή δίνει στην Arval ισχυρότερο πλεονέκτημα διαφοροποίησης των δραστηριοτήτων της στην καταναλωτική αγορά. Η εταιρεία full-service leasing θα καταστεί επίσης μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες leasing και κινητικότητας της ολλανδικής αγοράς. Η TBLG είναι ένας πάροχος full service leasing με ισχυρή θέση στον ολλανδικό τομέα ιδιωτικών μισθώσεων. Διαθέτει επίσης μια καθιερωμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου με την ετικέτα JustLease. Η TBLG ιδρύθηκε το 2019, μετά τη συγχώνευση των Terberg Leasing B.V. και Business Lease Nederland B.V. Η TBLG μισθώνει οχήματα σε επιχειρήσεις και ιδιώτες και διέθετε στόλο 38.170 οχημάτων στα τέλη Δεκεμβρίου 2021. Ο μισθωμένος στόλος της Arval στην Ολλανδία αποτελείται από περισσότερα από 60.000 οχήματα. Ο A l a i n v a n Groenendael, πρόεδρος και CEO της Arval, δήλωσε: «Η εξαγορά της TBLG ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική Arval Beyond και τη φιλοδοξία μας να καταστούμε Ευρωπαίος ηγέτης βιώσιμης κινητικότητας. Από κοινού μπορούμε να επεκτείνουμε τις ψηφιακές μας ικανότητες και να ενισχύσουμε την προσφορά ιδιωτικού leasing, να καταστούμε ένας από τους κορυφαίους εταίρους κινητικότητας της Ολλανδίας και να ενισχύσουμε περαιτέρω την παρουσία μας στο Βέλγιο». Ο Rogier van Ewijk, CEO της TBLG, σχολίασε: «Στο σημερινό εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον αγοράς, η ισχυρή αγοραστική δύναμη και οι επενδύσεις καινοτομίας αποτελούν προϋπόθεση ανάπτυξης. Η σχεδιαζόμενη εξαγορά από την Arval αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για την TBLG να ενταχθεί στην κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρεία full service leasing πολλαπλών μαρκών, η οποία επιδιώκει επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης και διαμόρφωση της μελλοντικής κινητικότητας». Η εξαγορά, η οποία υπόκειται στην ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων με τις επιτροπές εργαζομένων των εμπλεκομένων μερών και την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αναμένεται να ολοκληρωθεί τους επόμενους μήνες. Η ARVAL ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΗΝ TERBERG BUSINESS LEASE

12.09.22 #167 8 Η Autohellas ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του β΄ τριμήνου του έτους, κατά τη διάρκεια του οποίου κατέγραψε βελτίωση, τόσο σε επίπεδο κύκλου εργασιών όσο και σε επίπεδο κερδοφορίας. Πιο συγκεκριμένα, στο β΄ τρίμηνο ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 206,6 εκατ. ευρώ έναντι 180 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο του 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 14,8%. Τα λειτουργικά κέρδη (ΕΒΙΤ) ανήλθαν στα 31,5 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 71,6% και τα κέρδη μετά από φόρους (ΕΑΤ) διαμορφώθηκαν στα 21,4 εκατ. έναντι 12,4 εκατ. στο περσινό β΄ τρίμηνο. Αντίστοιχα, συνολικά στο α΄ εξάμηνο 2022, κατέγραψε αύξηση 13,8% σε επίπεδο ενοποιημένου κύκλου εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε 351,4 εκατ. ευρώ έναντι 308,8 εκατ. το 2021. Τα λειτουργικά κέρδη (ΕΒΙΤ) του εξαμήνου διαμορφώθηκαν σε 45 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 56,6% και τα κέρδη μετά από φόρους (ΕΑΤ) του ομίλου για το εξάμηνο του 2022 ανήλθαν στα 29,4 εκατ. ευρώ έναντι 16,9 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με αύξηση 74,3%. Συνολικά, ο απασχολούμενος στόλος για βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ενοικιάσεις ξεπέρασε τα 48.000 αυτοκίνητα, με 5.700 συνολικές αγορές νέων αυτοκίνητων. Οι επιδόσεις του α΄ εξάμηνου αποτελούν νέο ιστορικό υψηλό για τον όμιλο, τόσο σε κύκλο εργασιών όσο και σε κερδοφορία. Σημειώνεται ότι πάγια, λόγω εποχικότητας του τουρισμού, το β΄ εξάμηνο έχει σημαντικά μεγαλύτερη συμμετοχή στη συνολική κερδοφορία του έτους. (Πίνακας 1) Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών από τη δραστηριότητα στις μισθώσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα αυξήθηκε στο εξάμηνο του 2022 κατά 21,5% αγγίζοντας τα 102,6 εκατ. ευρώ από 84,4 εκατ. το 2021. Η δυναμική αυτή προέρχεται από την ανάκαμψη κυρίως των βραχυχρόνιων μισθώσεων, ως επακόλουθο της τουριστικής πορείας της χώρας αλλά και της αύξησης του μεριδίου αγοράς της Autohellas, με σημαντική επένδυση στη διεύρυνση και ποιοτική αναβάθμιση του στόλου σε νέους τύπους αυτοκίνητων και ηλεκτρικά οχήματα. Σημαντική βελτίωση παρουσιάστηκε και στην κερδοφορία από τη διάθεση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων του στόλου. Η δραστηριότητα που σχετίζεται με τις μισθώσεις αυτοκίνητων στις επτά χώρες εκτός Ελλάδας, κυμάνθηκε στα περσινά επίπεδα, με κύκλο εργασιών 29,8 εκατ. ευρώ. Ο σημαντικά μικρότερος βαθμός ανάκαμψης της τουριστικής ζήτησης στις χώρες των Βαλκανίων (συγκριτικά με την Ελλάδα) αντισταθμίστηκε με μικρότερη διαθεσιμότητα αυτοκινήτων στόλου και μικρότερες λειτουργικές δαπάνες, βελτιώνοντας και πάλι το τελικό αποτέλεσμα σε κερδοφορία. Τέλος, η δραστηριότητα της εμπορίας αυτοκινήτων στην Ελλάδα παρουσίασε σημαντική αύξηση, κυρίως στο σκέλος της Εισαγωγής/Διανομής (Hyundai, Kia, Seat) συνεισφέροντας συνολικά 219 εκατ. ευρώ στον κύκλο εργασιών με αύξηση 12,5% και συμβάλλοντας σημαντικά στο συνολικό λειτουργικό αποτέλεσμα, παρά τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα που εξακολουθούν να δημιουργούν σημαντικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις/τιμολογήσεις αυτοκίνητων. Είναι σημαντικό να σημειωθεί και εδώ ότι το αθροιστικό μερίδιο του ομίλου σε ταξινομήσεις διευρύνθηκε κατά το α΄ εξάμηνο σε σχέση με το 2021, ιδιαίτερα στις πωλήσεις σε ιδιώτες. (Πίνακας 2) Υπενθυμίζεται ότι στις 2 Αυγούστου 2022, η Αutohellas ανακοίνωσε την υπογραφή δεσμευτικού συμφωνητικού εξαγοράς της HR Automoveis, του εθνικού franchisee της Hertz στην Πορτογαλία. Η συναλλαγή αυτή αναμένεται να ολοκληρωθεί στις επόμενες 30 ημέρες, ενώ η δραστηριότητα αυτή δεν συμπεριλαμβάνεται στα αποτελέσματα του α΄ εξάμηνου. AUTOHELLAS Αποτελέσματα β΄ τριμήνου και α΄ εξάμηνου ΠΊΝΑΚΑΣ 1: ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΑ AUTOHELLAS Ποσά σε '000 € Q2 2022 Q2 2021 %LY H1 2022 H12021 %LY Συνολικές Πωλήσεις 206.600 180.029 14,8% 351.366 308.791 13,8% EBITDA 57.437 41.312 39,0% 95.606 73.862 29,4% EBIT 31.541 18.378 71,6% 44.988 28.732 56,6% Κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) 27.019 14.086 91,8% 37.105 20.440 81,5% Κέρδη μετά από φόρους (ΕΑΤ) 21.382 12.397 72,5% 29.405 16.872 74,3% ΠΊΝΑΚΑΣ 2: ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΑ AUTOHELLAS Ποσά σε '000 € Q2 2022 Q2 2021 %LY H1 2022 H1 2021 %LY Συνολικές Πωλήσεις 206.600 180.029 14,8% 351.366 308.791 13,8% Ενοικιάσεις Ελλάδα 61.119 45.713 33,7% 102.585 84.449 21,5% Ενοικιάσεις Εξωτερικού 17.313 15.420 12,3% 29.781 29.737 0,2% Εμπορία Αυτοκινήτων & Υπηρεσιών Ελλάδας 128.168 118.897 7,8% 218.999 194.605 12,5% Η δραστηριότητα της εμπορίας αυτοκινήτων στην Ελλάδα παρουσίασε σημαντική αύξηση, κυρίως στο σκέλος της Εισαγωγής/Διανομής (Hyundai, Kia, Seat) συνεισφέροντας συνολικά 219 εκατ. ευρώ στον κύκλο εργασιών με αύξηση 12,5%

12.09.22 #167 9 Η VinFast με έδρα το Βιετνάμ, νέα εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων (EV), ανακοίνωσε μόλις τρεις βασικές τοποθετήσεις στελεχών για να επιταχύνει την παγκόσμια δραστηριοποίησή της. „Ο Eric Lelarge ανέλαβε επικεφαλής Παγκόσμιων Πωλήσεων B2B, „Ο Benjamin Huvé ανέλαβε διευθυντής Εταιρειών Διεθνούς Leasing και Ενοικιάσεων και „Ο Kevin Neal ανέλαβε αντιπρόεδρος πωλήσεων B2B στις ΗΠΑ. Και τα τρία ανώτατα στελέχη διαθέτουν μεγάλη πείρα στο χώρο του αυτοκινήτου. Τα προηγούμενα καθήκοντα του κ. Lelarge ήταν του γενικού διευθυντή Υπηρεσιών Κινητικότητας και Ασφαλιστικών Προϊόντων της BMW Financial Services North America. Οι τομείς ευθύνης του ήταν ο Εταιρικός Στόλος, οι Ασφάλειες και οι Συνδρομές/Κινητότητα. Η εμπειρία του στον κλάδο του διεθνούς leasing και της διαχείρισης στόλων περιλαμβάνει θητείες στις Alphabet, ING Car Lease και LeasePlan. Θα εδρεύει στα διεθνή κεντρικά γραφεία της VinFast, στο Ανόι του Βιετνάμ. Η προαγωγή του κ. Huvé είναι εσωτερική. Πριν από τα νέα του καθήκοντα, υπήρξε διευθυντής Πωλήσεων Country B2B της VinFast στη Γαλλία για οκτώ μήνες. Τα προηγούμενα 16 χρόνια δραστηριοποιήθηκε σε διάφορους ρόλους στην ALD Automotive και προσφάτως ως διευθυντής Business Intelligence και Consultancy. Παραμένει στη Γαλλία. Τα προηγούμενα καθήκοντα του κ. Neal ήταν διευθυντής Πωλήσεων Διεθνούς Εταιρικού Στόλου της LeasePlan. Πριν από αυτό, χρημάτισε διευθυντής Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων και Παγκόσμιων Εταιρικών Πωλήσεων της Nissan (2013-2019). Η έδρα του είναι στην Alpharetta της Georgia. Η VinFast ιδρύθηκε το 2017 και είναι η πρώτη βιετναμέζικη μάρκα αυτοκινήτων διεθνούς εμβέλειας που επεκτάθηκε και στα EV. Η εταιρεία σκοπεύει να δημιουργήσει εργοστάσιο συναρμολόγησης eSUV για την αμερικανική αγορά, κοντά στο Raleigh της Νότιας Καρολίνας, τον Ιούλιο του 2024. Υπάρχουν επίσης σχέδια εργοστασίου στη Γερμανία. Η VINFAST ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΤΡΙΑ ΝΕΑ ΣΤΕΛΕΧΗ Η Stellantis Ν.Β. ανακοίνωσε την ένταξη του Chris Taylor στην εταιρεία ως Chief Digital Information Officer, που θα αναφέρεται στον Xavier Chéreau, Chief Human Resources and Transformation Officer, και λειτουργικά στον Ned Curic, Chief Technology Officer, από τις 5 Σεπτεμβρίου 2022. Από αυτήν τη νέα θέση ο Chris Taylor θα βοηθήσει το μετασχηματισμό της Stellantis σε εταιρεία τεχνολογίας βιώσιμης κινητικότητας, καθοδηγώντας την ψηφιακή στρατηγική και τις τεχνολογίες της. Θα είναι επίσης υπεύθυνος για τη βελτίωση της εκτέλεσης έργων πληροφορικής και της οργανωτικής αποτελεσματικότητας. «Ο Chris κομίζει βαθιά γνώση της ψηφιακής τεχνολογίας αιχμής προς υποστήριξη τις ειδικών επιχειρηματικών αναγκών της Stellantis και των πελατών μας», δήλωσε ο Carlos Tavares, CEO της Stellantis, αναφέροντας ότι «η εμπειρία του στην κυβερνοασφάλεια, στα νέα επιχειρηματικά πρότυπα και σε πελατοκεντρικές λύσεις θα φέρουν την επιχειρηματική αξία που χρειαζόμαστε για να επιτύχουμε τους δυναμικούς στόχους μας Dare Forward 2030». Ο Chris Taylor εντάσσεται στη Stellantis διαθέτοντας σχεδόν 30 χρόνια διεθνούς πείρας στον τομέα της πληροφορικής σε διάφορους κλάδους, όπως η αεροπορία, οι κατασκευές, το λογισμικό και οι τηλεπικοινωνίες. Ο Chris υπήρξε πρόσφατα Chief Transformation Officer της ServiceNow. Πριν από αυτό, ήταν παγκόσμιος αντιπρόεδρος του Airbus Group, όπου ηγήθηκε του ψηφιακού μετασχηματισμού και της ασφάλειας κυβερνοχώρου. Ο Chris Taylor είναι κάτοχος Ph.D. στην αεροναυπηγική μηχανική του Πανεπιστημίου της Γλασκώβης, στην Σκωτία. CHIEF DIGITAL INFORMATIONOFFICER Ο Chris Taylor στην Stellantis Ο SAJJAD KHAN ΣΤΗΝ PORSCHE Το Εποπτικό Συμβούλιο της Porsche AG αποφάσισε να τοποθετήσει τον Sajjad Khan στο Δ.Σ. της εταιρείας. Ο 48χρονος θα επικεντρωθεί κυρίως στο Car-IT μόλις καταστεί διαθέσιμος. Ο Khan είναι διεθνώς αναγνωρισμένος ειδικός ανάπτυξης ευφυούς λογισμικού οχημάτων. Εργάστηκε στη Mercedes-Benz για περισσότερο από έξι χρόνια, μέχρι τον Αύγουστο του 2021. Προσφάτως υπήρξε μέλος του Δ.Σ. της Mercedes-Benz Cars. Ως Chief Technology Officer, ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη της Συνδεσιμότητας, Αυτονομίας, Διαμοιρασμού και Υπηρεσιών και Ηλεκτροκίνησης (CASE). Από το 2011 έως το 2015, ήταν στο BMW Group, όπου ηγήθηκε των παγκόσμιων προσπαθειών του Connected Drive της εταιρείας ως αντιπρόεδρος. Chris Taylor Πρόσωπα Sajjad Khan

12.09.22 #167 10 Για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων (EV), η Goodyear Tire & Rubber Company κυκλοφόρησε το νέο ελαστικό Goodyear ElectricDrive παντός καιρού και δύο νέες διαστάσεις του ελαστικού εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων, Goodyear ElectricDrive GT. Με την προσθήκη τεσσάρων νέων διαστάσεων στην γκάμα ελαστικών EV, η Goodyear ElectricDrive ταιριάζει σε 44% περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας σήμερα στις ΗΠΑ. Το νέο Goodyear ElectricDrive διατίθεται με εγγύηση 60.000 μιλίων, κατηγορία ταχύτητας V και σε διαστάσεις 215/50R17 95V XL και 215/55R17 94V SL. Αυτό το ελαστικό παντός καιρού προορίζεται για σεντάν και CUV και είναι κατάλληλο για οχήματα όπως το Nissan Leaf, τα Chevrolet Bolt και Volt και το Kia Niro EV. «Η Goodyear παραμένει επικεντρωμένη στην προσφορά καινοτόμων προϊόντων και τεχνολογιών για την κατηγορία των EV και παρέχει στους οδηγούς την ποιότητα, τις επιδόσεις και την αντοχή που περιμένουν από εμάς», δήλωσε ο Michiel Kramer, διευθυντής Consumer Product Marketing. Τα ελαστικά ElectricDrive της Goodyear κατασκευάζονται με δείκτη φορτίου κατάλληλο για τα βαρύτερα EV και διαθέτουν SoundComfort Technology, που σχεδιάστηκε για μείωση του επιπέδου θορύβου στο εσωτερικό του οχήματος. Το νέο ελαστικό EV είναι από ειδικό μείγμα για πρόσφυση παντός καιρού και μεγάλη διάρκεια ζωής και το ασύμμετρο πέλμα του παρέχει σίγουρο χειρισμό σε βρεγμένο ή στεγνό οδόστρωμα. Η Goodyear λανσάρισε και δύο νέες διαστάσεις του ελαστικού ElectricDrive GT, που παρουσιάστηκε αρχικά τον Δεκέμβριο του 2021. «Οι νέες διαστάσεις ElectricDrive GT ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες περισσότερων οδηγών ηλεκτρικών οχημάτων», δήλωσε ο Kramer. Το ElectricDrive GT διατίθεται με εγγύηση 40.000 μιλίων, κατηγορία ταχύτητας W και σε διαστάσεις 255/45R19 104W XL, 235/45R18 98W XL και 235/40R19 96WXL. Η GOODYEAR ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝΟΧΗΜΑΤΩΝ Νέες επιλογές της γκάμας ElectricDrive Η Renault αποφάσισε να σχεδιάσει τον ηλεκτροκινητήρα εξ ολοκλήρου μόνη της, στο εργοστάσιο της Cléon, με τη χρήση λιγότερων υλικών και με λιγότερη σπατάλη ενέργειας κατά τη διαδικασία, με το τμήμα R&D να στεγάζεται στο Technocentre στην περιοχή Guyancourt. Στο τρίτο Renault Story, ο Edouard Nègre, επικεφαλής Εξέλιξης Ηλεκτρικών Κινητήρων της Renault, αναλύει τον κινητήρα που εξοπλίζει το νέο Megane E-TECH Electric. Εξηγεί πώς τα πηνία χαλκού που χρησιμοποιούνται για το ρότορα συμβάλλουν στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που προέρχονται από το αυτοκίνητο, καθώς δεν απαιτούν τη χρήση μετάλλων σπάνιων γαιών. Η νέα διαδικασία περιέλιξης του ρότορα στον ηλεκτροκινητήρα ενσωματώνει πλήθος πλεονεκτημάτων: „ Είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον, καθώς δεν περιέχει μαγνήτες και επομένως δεν χρησιμοποιεί σπάνιες γαίες „Είναι στιβαρή και αξιόπιστη „ Επιτυγχάνει βελτιστοποιημένη απόδοση μέσω του περιορισμού της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας (με τη διαμόρφωση της πολικότητας του φορτίου) και συνεπώς τη μείωση της σπατάλης ενέργειας, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες ή στον αυτοκινητόδρομο „ Το κόστος παραγωγής είναι χαμηλότερο χάρη στην τεχνολογία που χρησιμοποιείται για τους κινητήρες των ZOE, Twingo Electric, Kangoo Electric και Master Electric, οι οποίοι κατασκευάζονται όλοι στην ίδια γραμμή παραγωγής, στην Cléon. Περισσότερα στο fleetnews.gr Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ MEGANE E-TECH ELECTRIC

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=