FLEETNEWS #167

12.09.22 #167 10 Για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων (EV), η Goodyear Tire & Rubber Company κυκλοφόρησε το νέο ελαστικό Goodyear ElectricDrive παντός καιρού και δύο νέες διαστάσεις του ελαστικού εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων, Goodyear ElectricDrive GT. Με την προσθήκη τεσσάρων νέων διαστάσεων στην γκάμα ελαστικών EV, η Goodyear ElectricDrive ταιριάζει σε 44% περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας σήμερα στις ΗΠΑ. Το νέο Goodyear ElectricDrive διατίθεται με εγγύηση 60.000 μιλίων, κατηγορία ταχύτητας V και σε διαστάσεις 215/50R17 95V XL και 215/55R17 94V SL. Αυτό το ελαστικό παντός καιρού προορίζεται για σεντάν και CUV και είναι κατάλληλο για οχήματα όπως το Nissan Leaf, τα Chevrolet Bolt και Volt και το Kia Niro EV. «Η Goodyear παραμένει επικεντρωμένη στην προσφορά καινοτόμων προϊόντων και τεχνολογιών για την κατηγορία των EV και παρέχει στους οδηγούς την ποιότητα, τις επιδόσεις και την αντοχή που περιμένουν από εμάς», δήλωσε ο Michiel Kramer, διευθυντής Consumer Product Marketing. Τα ελαστικά ElectricDrive της Goodyear κατασκευάζονται με δείκτη φορτίου κατάλληλο για τα βαρύτερα EV και διαθέτουν SoundComfort Technology, που σχεδιάστηκε για μείωση του επιπέδου θορύβου στο εσωτερικό του οχήματος. Το νέο ελαστικό EV είναι από ειδικό μείγμα για πρόσφυση παντός καιρού και μεγάλη διάρκεια ζωής και το ασύμμετρο πέλμα του παρέχει σίγουρο χειρισμό σε βρεγμένο ή στεγνό οδόστρωμα. Η Goodyear λανσάρισε και δύο νέες διαστάσεις του ελαστικού ElectricDrive GT, που παρουσιάστηκε αρχικά τον Δεκέμβριο του 2021. «Οι νέες διαστάσεις ElectricDrive GT ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες περισσότερων οδηγών ηλεκτρικών οχημάτων», δήλωσε ο Kramer. Το ElectricDrive GT διατίθεται με εγγύηση 40.000 μιλίων, κατηγορία ταχύτητας W και σε διαστάσεις 255/45R19 104W XL, 235/45R18 98W XL και 235/40R19 96WXL. Η GOODYEAR ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝΟΧΗΜΑΤΩΝ Νέες επιλογές της γκάμας ElectricDrive Η Renault αποφάσισε να σχεδιάσει τον ηλεκτροκινητήρα εξ ολοκλήρου μόνη της, στο εργοστάσιο της Cléon, με τη χρήση λιγότερων υλικών και με λιγότερη σπατάλη ενέργειας κατά τη διαδικασία, με το τμήμα R&D να στεγάζεται στο Technocentre στην περιοχή Guyancourt. Στο τρίτο Renault Story, ο Edouard Nègre, επικεφαλής Εξέλιξης Ηλεκτρικών Κινητήρων της Renault, αναλύει τον κινητήρα που εξοπλίζει το νέο Megane E-TECH Electric. Εξηγεί πώς τα πηνία χαλκού που χρησιμοποιούνται για το ρότορα συμβάλλουν στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που προέρχονται από το αυτοκίνητο, καθώς δεν απαιτούν τη χρήση μετάλλων σπάνιων γαιών. Η νέα διαδικασία περιέλιξης του ρότορα στον ηλεκτροκινητήρα ενσωματώνει πλήθος πλεονεκτημάτων: „ Είναι πιο φιλική προς το περιβάλλον, καθώς δεν περιέχει μαγνήτες και επομένως δεν χρησιμοποιεί σπάνιες γαίες „Είναι στιβαρή και αξιόπιστη „ Επιτυγχάνει βελτιστοποιημένη απόδοση μέσω του περιορισμού της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας (με τη διαμόρφωση της πολικότητας του φορτίου) και συνεπώς τη μείωση της σπατάλης ενέργειας, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες ή στον αυτοκινητόδρομο „ Το κόστος παραγωγής είναι χαμηλότερο χάρη στην τεχνολογία που χρησιμοποιείται για τους κινητήρες των ZOE, Twingo Electric, Kangoo Electric και Master Electric, οι οποίοι κατασκευάζονται όλοι στην ίδια γραμμή παραγωγής, στην Cléon. Περισσότερα στο fleetnews.gr Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ MEGANE E-TECH ELECTRIC

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=