FLEETNEWS #165

25.07.22 #165 13 Η Volkswagen αναβάθμισε τον δημοφιλή κινητήρα βενζίνης 1.5 TSI με τον TSI evo2. Ο νέος κινητήρας, με τον οποίο εφοδιάζει ήδη τα πρώτα μοντέλα της στην Ευρώπη, έχει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2. Ο συμπαγής και πολύ μοντέρνος σε τεχνολογία τετρακύλινδρος κινητήρας θα είναι αρχικά διαθέσιμος με ισχύ 110 kW (150 PS), ενώ οι άλλες εκδοχές του θα ακολουθήσουν αργότερα. Το T-Roc και T-Roc Cabriolet θα είναι τα πρώτα μοντέλα που θα παραδοθούν με αυτόν. ΤΑ ΝΈΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ ΤΟΥ EA 211 EVO2 ΜΕ ΜΙΑΜΑΤΙΆ Στη νέα γενιά του 1.5 TSI, οι μηχανικοί έχουν μετακινήσει τον τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και το φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων πιο κοντά στον κινητήρα, σε μία ενιαία μονάδα ελέγχου εκπομπών των ρύπων. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται ακόμα περισσότερο η αποτελεσματικότητα του συστήματος ελέγχου των εκπομπών, ενώ παράλληλα προωθείται και η βιωσιμότητα, καθώς είναι εφικτή η μειωμένη χρήση πολύτιμων μετάλλων. Παράλληλα, δημιουργεί τις βάσεις για συμμόρφωση με τα μελλοντικά πρότυπα για τις εκπομπές ρύπων. Βασικό τεχνολογικό χαρακτηριστικό για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου στο νέο κινητήρα 1.5 TSI evo2 είναι το βελτιωμένο «Σύστημα Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων» (Active Cylinder Management system, ACTplus), το οποίο αποτελεί κοινή προσπάθεια εξέλιξης των εργοστασίων τουWolfsburg και του Salzgitter. Στο επίκεντρο αυτής της εξέλιξης είναι η βελτίωση της ενεργοποίησης και απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, έτσι ώστε η λειτουργία του συστήματος να είναι πιο ομαλή. Με το ACTplus, ο δεύτερος και ο τρίτος κύλινδρος δεν ενεργοποιούνται όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλά και μεσαία φορτία και ταχύτητες. Η μετάβαση από τη λειτουργία των δύο κυλίνδρων στους τέσσερις ή και αντίστροφα, είναι πλέον ελάχιστα αισθητή. Το σύστημα λειτουργεί αυξάνοντας την απόδοση στους ενεργούς κυλίνδρους, ενώ την ίδια στιγμή οι μεσαίοι κύλινδροι ακολουθούν χωρίς απώλειες και ενεργοποιούνται όταν πατηθεί πάλι το γκάζι, για πλήρη παροχή ισχύος. Μαζί με τον υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ο 1.5 TSI διαθέτει και άλλα συστήματα υψηλής τεχνολογίας. Υπάρχει ψεκασμός υψηλής πίεσης που λειτουργεί έως και τα 350 bar, τα τοιχώματα των κυλίνδρων έχουν επίστρωση πλάσματος για μείωση των τριβών, ενώ τα πιστόνια με χυτούς αγωγούς ψύξης βελτιστοποιούν την καύση και αυξάνουν την απόδοση. Οι κινητήρες TSI evo2 είναι σχεδιασμένοι για λειτουργία με καύσιμα που περιέχουν συστατικά τα οποία παράγονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ - ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ Νέος κινητήρας Volkswagen 1.5 TSI evo2 Νέο πρότυπο συνεργασίας για αυτοκίνητα με λογισμικό: η μονάδα λογισμικού του Volkswagen Group, Cariad και η STMicroelectronics, παγκόσμια πρωτοπόρος ημιαγωγών με πελάτες σε όλο το φάσμα των ηλεκτρονικών εφαρμογών, θα ξεκινήσουν σύντομα κοινή ανάπτυξη συστήματος ημιαγωγών αυτοκινήτων (SoC). Η Cariad και η ST αναπτύσσουν από κοινού προσαρμοσμένο υλικό συνδεσιμότητας, διαχείρισης ενέργειας και ασύρματων ενημερώσεων, εξοπλίζοντας τα οχήματα με λογισμικό και καθιστώντας τα ασφαλή και ανθεκτικά στο μέλλον. Η σχεδιαζόμενη συνεργασία αφορά στη νέα γενιά οχημάτων του Volkswagen Group, που θα βασίζονται σε ενοποιημένη και επεκτάσιμη πλατφόρμα λογισμικού. Ταυτοχρόνως, οι δύο εταιρείες προβλέπεται να συμφωνήσουν πως η TSMC, από τις κορυφαίες εταιρείες κατασκευής ημιαγωγών διεθνώς, θα κατασκευάσει τις πλακέτες SoC για την ST. Με αυτή την κίνηση, η Cariad αποσκοπεί να εξασφαλίσει προκαταβολικά την προμήθεια ημιαγωγών των αυτοκινήτων του Volkswagen Group. Η Cariad και το Volkswagen Group καθιερώνουν κορυφαίο πρότυπο εφοδιαστικής αλυσίδας ημιαγωγών αυτοκινήτων Η συνεργασία με την ST επιτρέπει στην Cariad να επεκτείνει περαιτέρω την τεχνογνωσία της στους ημιαγωγούς και να αποκτήσει πρόσθετη εμπειρία συνανάπτυξης. «Αυτό είναι μόνον το πρώτο βήμα», λέει ο CTO της CARIAD, Lynn Longo, επισημαίνοντας ότι «στο μέλλον, σκοπεύουμε να προχωρήσουμε και σε από κοινού ανάπτυξη ημιαγωγών υψηλής απόδοσης για πολύπλοκες λειτουργίες». Η Cariad είναι ανεξάρτητη εταιρεία λογισμικού αυτοκινήτων του Volkswagen Group και ενοποιεί και επεκτείνει περαιτέρω τις ικανότητες λογισμικού του ομίλου. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=