Fleet Business #13

ΚΑΙ ΌΧΙ ΑΠΛΏΣ επειδή η ηλεκτροκίνηση του στόλου είναι αναπόφευκτη για την απανθρακοποίηση ή επειδή όλο και περισσότερα EV είναι τουλάχιστον εξίσου οικονομικά με τα οχήματα ICE. Αλλά κυρίως, επειδή το 2023 αρχίζουν να καταργούνται τα κίνητρα EV στην Ευρώπη. Ήλθε λοιπόν η ώρα της ηλεκτροκίνησης. Το Fleet Europe παραθέτει τα κίνητρα και τα μέτρα 12 ευρωπαϊκών χωρών. Οι ώριμες αγορές μεταβαίνουν από πολιτική κινήτρων σε πολιτική μειώσεων. Η επισκόπηση των κινήτρων 2023 στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές θα βοηθήσει στη λήψη σωστών αποφάσεων για ηλεκτρικά οχήματα. Το Fleet Business δεν συμπεριέλαβε τα κίνητρα της χώρας μας και το «Κινούμαι Ηλεκτρικά», που έχουν αναλυθεί επαρκώς πολλές φορές, διότι θα ήταν πλεονασμός. ΜΕΊΩΣΗ ΚΙΝΉΤΡΩΝ, ΑΎΞΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΏΝ Με την υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης, πολλές χώρες αρχίζουν να περιορίζουν τα κίνητρά τους για ηλεκτρικά οχήματα και εγκαταστάσεις φόρτισης. Η Γαλλία, η οποία αύξησε τα κίνητρα αγοράς, αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα. Ωστόσο, αυτό ισχύει μόνον για τις πιο ώριμες αγορές EV, κυρίως στη βόρεια και δυτική Ευρώπη. Υπάρχουν αρκετές αγορές, όπως η Πολωνία και η Ιταλία, όπου τα κυβερνητικά κίνητρα δεν έχουν ακόμα δημιουργήσει την επιθυμητή μεταστροφή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Παρομοίως και στην Ελλάδα. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η έλλειψη κινήτρων, όσο η έλλειψη κανονισμών. Η Πολωνία, η Ιταλία και άλλες χώρες που υστερούν διαθέτουν ενιαίο σύΚαιρός για ηλεκτροκίνηση ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ EV ΤΟ 2023 Οι συνθήκες της αγοράς είναι δύσκολες και τα προβλήματα παράδοσης συνεχίζονται. Ωστόσο, η μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα πρέπει να βρίσκεται στην ημερησία διάταξη του στόλου το 2023. 46 ΜΑΡΤΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=