Fleet Business #13

την κατανομή ηλεκτρικής ενέργειας στα οχήματα σε πραγματικό χρόνο. «Γνωρίζουμε την ενέργεια που χρειάζεται κάθε όχημα, τη διαθέσιμη ισχύ και πως οι στόλοι πρέπει να προμηθευτούν ηλεκτρική ενέργεια στη σωστή τιμή. Στο μέλλον, όταν θα υπάρχουν περισσότερες διεπαφές ζήτησης, αυτό θα είναι πολύ σημαντικό για το κόστος του στόλου», δήλωσε ο κ. Frenkel. ΑΠΟΘΉΚΕΥΣΗ ΜΠΑΤΑΡΊΑΣ Όπου υπάρχουν προβλήματα δυναμικότητας ισχύος, η επιτόπια αποθήκευση μπαταριών μπορεί να προσφέρει λύση. Η Sparkion, θυγατρική της Driivz, εγκαθιστά συστοιχίες μπαταριών πρώτης και δεύτερης ζωής σε εταιρικούς χώρους στάθμευσης. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επαναφορτίζουν τις συστοιχίες κατά τη διάρκεια της νύχτας και να χρησιμοποιήσουν την αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια προς επαναφόρτιση των EV κατά τη διάρκεια της ημέρας. ΦΌΡΤΙΣΗ ΚΑΤ’ ΟΊΚΟΝ Ο κ. Frenkel ανέφερε πως περίπου το 80% της φόρτισης πραγματοποιείται στην εργασία ή στο σπίτι και πως η Driivz διαθέτει επίσης λύση λογισμικού για τον έλεγχο της οικιακής φόρτισης, ώστε οι εργοδότες να μπορούν να αποζημιώνουν με ακρίβεια τους οδηγούς για τις επαγγελματικές μετακινήσεις. Η τεχνολογία μπορεί να καταγράψει κάθε οικιακή φόρτιση, ελέγχοντας πως η σύνδεση αφορά σε εταιρικό και όχι ιδιωτικό όχημα, καταγράφοντας την ποσότητα ενέργειας και εφαρμόζοντας το κατάλληλο τιμολόγιο για τον υπολογισμό του κόστους. «Ο οδηγός ή ο υπεύθυνος στόλου μπορεί να εισαγάγει αυτά τα τιμολόγια στο σύστημα ή, σε ορισμένες χώρες, το σύστημά μας τιμολόγησης μπορεί να συνδέεται με διακομιστές που διατηρούν δεδομένα σχετικά με τις τιμές ηλεκτρικής ενέργειας και η διαδικασία λειτουργεί αυτομάτως. Μπορούμε στη συνέχεια να υπολογίσουμε το κόστος της ενέργειας και ακόμα και τη νυχτερινή χρέωση, όταν οι τιμές είναι φθηνότερες», πρόσθεσε ο κ. Frenkel. V2G ΚΑΙ V2X Ο CEO της Driivz είναι ενθουσιασμένος με τις εφαρμογές V2X και V2G ηλεκτρικών οχημάτων που εκμεταλλεύονται τις μπαταρίες τους ως ευέλικτες λύσεις αποθήκευσης ενέργειας, όταν υπάρχει πλεονάζουσα παροχή και την επανατροφοδοτούν σε σπίτια, κτίρια ή στο δίκτυο όταν η παροχή ρεύματος είναι χαμηλή. Η ιδέα βρίσκεται ακόμα στα σπάργανα και θα απαιτηθεί η τεχνητή νοημοσύνη για τον υπολογισμό της ισχύος που πρέπει να διατηρήσουν οι οδηγοί στις μπαταρίες των EV τους και την τιμή στην οποία θα την μεταπωλήσουν στο δίκτυο. Η νέα τεχνολογία λογισμικού έχει τη δυνατότητα εξ αποστάσεως επανεκκίνησης ενός σημείου φόρτισης ή ολόκληρου σταθμού, διακοπής παροχής ρεύματος και αντιμετώπισης οποιουδήποτε προβλήματος λειτουργίας των φορτιστών 45 ΜΑΡΤΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=