Fleet Business #12

Ο ΙΣΤΌΤΟΠΌΣ ΣΑΣ, οι διαφημιστικές πινακίδες, τα τηλεφωνικά κέντρα και κάθε σημείο επαφής πρέπει να ευθυγραμμίζεται με την εμπειρία του χρήστη, προκειμένου να ανταποκρίνεται (ή να υπερβαίνει) στις προσδοκίες και να καθιστά την επικοινωνία εύκολη και ευχάριστη. Αλλά η δημιουργία συνεπούς και ευθυγραμμισμένης εμπειρίας χρήστη δεν είναι εύκολη. Απαιτεί σχεδιασμό, χαρτογράφηση της διαδρομής του πελάτη, εφαρμογή συχνά πολύπλοκης τεχνολογίας και ευθυγράμμιση διαδικασιών σε ολόκληρο τον οργανισμό σας. Η UX ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΊΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Πολλές επιχειρήσεις υποθέτουν πως η εμπειρία χρήστη είναι ευθύνη του μάρκετινγκ, αλλά στις μέρες μας η εμπειρία των πελατών είναι ευθύνη ρήσεις είναι ανταγωνιστικές και ο ανταγωνισμός είναι μόνο ένα «κλικ» μακριά. Οι πελάτες μπορούν να μεταδίδουν τα παράπονα και τη δυσαρέσκειά τους στο ευρύ κοινό, πιθανώς το κοινόΕυθυγράμμιση σε όλα τα σημεία επαφής ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΧΡΗΣΤΗ (UX) Η UX (εμπειρία χρήστη) διαπερνά κάθε επίπεδο της επιχείρησης. Όταν ένας πελάτης ή εργαζόμενος επικοινωνεί με την εταιρεία σας, είναι ευκαιρία να ευχαριστηθεί την εμπειρία του ή να απογοητευτεί και να δυσκολευτεί. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΜΕΣΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ Όλα έχουν να κάνουν με χαρακτήρες. Ο χαρακτήρας του αγοραστή ή του χρήστη αντανακλά τον ιδανικό πελάτη (ή χρήστη) και δημιουργήθηκε βάσει φανταστικών και πραγματικών στοιχείων πελατών, κατανοώντας την διαδρομή του πελάτη ή του χρήστη και τις συμπεριφορές τους. Μια εταιρεία, για παράδειγμα, μπορεί να δημιουργήσει χαρακτήρες που αντιπροσωπεύουν τους εργαζόμενους προκειμένου να εκτιμήσει ποιος δέχεται να ανταλλάξει το εταιρικό αυτοκίνητο με προϋπολογισμό κινητικότητας. Μια εταιρεία ενοικίασης οχημάτων μπορεί να χρησιμοποιήσει χαρακτήρες αγοραστών για να ξεχωρίσει τους διάφορους τύπους ενοικιαστών κατά τις διακοπές, ώστε να μπορεί να τους εξασφαλίσει τον σωστό τύπο και μέγεθος οχήματος στο αεροδρόμιο. πολλών τμημάτων, συμπεριλαμβανομένων των IT, οικονομικών, λειτουργικών διαδικασιών, διοίκησης της επιχείρησης και ανθρώπινου δυναμικού. Η εμπειρία χρήστη έχει μεγαλύτερη σημασία σήμερα, επειδή οι επιχει58 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=