Fleet Business #12

Safe Driving M1 Beyond Intelligent speed assistance M2 Driver Awareness: impaired driving to cognitive distraction M3 AD Grading: Domain extension and driver engagement Crash Avoidance M4: Improved robustness and real-world effeciveness M5: Leveraging vehicle connectivity M6: Pedal misapplication Crash Protection M7: Senior protection: low severity testing with sled M8: Far-side and side pre-crash incentives M9: Protection equity through modelling M10: Whiplash protection parity M11: Passive VRU protection – A-pillar and micro-mobility Post-Crash Protection M12: Next-gen updates including D-call and thermal scanning 2026 2029 2032 γράμματα αξιολόγησης ασφάλειας δίτροχων μοτοσυκλετών και μηχανοκίνητων σκούτερ καθώς και ελαφρών και βαρέων φορτηγών οχημάτων, με σκοπό την αντιμετώπιση του μεγάλου αριθμού τροχαίων ατυχημάτων και σοβαρών τραυματισμών εξαιτίας τους. «Τα επιτεύγματα του Euro NCAP κατά την 25ετή δραστηριοποίησή του αποδεικνύουν την επιτυχία και τη συνάφεια του προγράμματός του. Παρά τις σημαντικές εξελίξεις στην ασφάλεια των επιβατικών αυτοκινήτων, το έργο του δεν σταματά. Το Euro NCAP μπορεί να βελτιώσει περαιτέρω την ασφάλεια των οχημάτων την επόμενη δεκαετία, με στόχο το Vision Zero, που επιδιώκει την εξάλειψη των θανατηφόρων ατυχημάτων και τους σοβαρούς τραυματισμούς», δήλωσε ο Dr Niels Ebbe Jacobsen, πρόεδρος του Euro NCAP. «Τα αυτοκίνητα καθίστανται όλο και πιο προηγμένα, καθώς οι κατασκευαστές προσπαθούν να δημιουργήσουν αυτόνομα και συνδεδεμένα οχήματα. Δεν διαθέτουμε ακόμα απολύτως αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα, αλλά οι τεχνολογίες υποστήριξης οδήγησης διευρύνονται. Δεδομένης της σημασίας των τεχνολογιών υποβοηθούμενης και αυτοματοποιημένης οδήγησης, το Euro NCAP θα δημιουργήσει διαδικασία αξιολόγησης για αυτοκίνητα που προσφέρουν παρόμοια συστήματα. Σκοπεύει επίσης να συμπεριλάβει στη διαδικασία όλες τις μορφές συνδεσιμότητας και τα διάφορα τεχνικά πρότυπα επικοινωνίας, αξιολογώντας με τεχνολογικά αμερόληπτο τρόπο κάθε λειτουργία ασφαλείας. Το Euro NCAP εστιάζει σε νέα προγράμματα αξιολόγησης ασφάλειας δίτροχων μοτοσυκλετών και μηχανοκίνητων σκούτερ καθώς και ελαφρών και βαρέων φορτηγών οχημάτων Με την έγκαιρη ανάπτυξη εθελοντικών προτύπων προηγμένης τεχνολογίας ασφαλείας, το Euro NCAP θα λειτουργήσει ως καταλύτης προς επιτάχυνση της εφαρμογής και προώθησης βέλτιστων πρακτικών, όχι μόνο για τα επιβατικά αυτοκίνητα αλλά και για το στόλο των επαγγελματικών οχημάτων», ανέφερε ο Michiel van Ratingen, γενικός γραμματέας του Euro NCAP. «Η συνεργασία με τον κλάδο είναι απαραίτητη και υπήρξε πάντα το κλειδί της επιτυχίας μας. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε προς επίτευξη των στόχων της επόμενης δεκαετίας». Ο οδικός χάρτης Vision 2030 καταρτίστηκε με τη στενή συνεργασία του ANCAP (Αυστραλιανό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων). Το Euro NCAP ιδρύθηκε το 1997, συγκροτούμενο από επτά ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και από οργανώσεις αυτοκινητοβιομηχανίας και καταναλωτών σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα, για να παρέχει στους καταναλωτές ανεξάρτητη αξιολόγηση του επιπέδου ασφάλειας των αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ευρώπη. Οι αξιολογήσεις του λειτουργούν σαν καταλύτης για την ενθάρρυνση σημαντικών βελτιώσεων ασφάλειας στη σχεδίαση νέων αυτοκινήτων. 57 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=