Fleet Business #12

στόχο σας, μέσω κοινωνικών διαύλων και ιστότοπων αξιολόγησης. Η UX ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΧΑΡΊΣΕΙ ΚΑΛΉ Ή ΚΑΚΉ ΦΉΜΗ Η φήμη της εταιρείας μπορεί να κερδηθεί ή να χαθεί μέσω καλών, κακών ή αδιάφορων εμπειριών. Αλλά για κάθε πελάτη που γράφει κριτική, καλή ή κακή, υπάρχουν πολλοί που δεν θα επαινέσουν ή θα παραπονεθούν και απλώς θα απευθυνθούν σε ανταγωνιστή που προσφέρει καλύτερη εμπειρία. Μη βασίζεστε σε υποθέσεις. ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΧΡΉΣΤΗ Ή ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΠΕΛΆΤΗ Μπορούμε να υποθέσουμε ότι η θετική εμπειρία χρήστη είναι γρήγορη, απλή και διαισθητική, αλλά μπορούμε να βασιστούμε σε υποθέσεις; Η απλή απάντηση είναι όχι. Οι υποθέσεις μαρτυρούν μόνο τη μισή ιστορία. Είναι αδύνατον να βελτιωθεί οτιδήποτε Οι πελάτες μπορούν να μεταδίδουν τα παράπονα και τη δυσαρέσκειά τους στο ευρύ κοινό, πιθανώς το κοινό-στόχο σας, μέσω κοινωνικών διαύλων και ιστότοπων αξιολόγησης Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ UI, UX ΚΑΙ CX Οι όροι UX, CX και ενίοτε UI μπορεί να χρησιμοποιούνται εναλλακτικά, αλλά διαφέρουν: uUI = Διεπαφή χρήστη, δηλαδή η σχεδίαση, το στήσιμο, η χρηστικότητα και η λειτουργικότητα μιας εφαρμογής ή ιστοσελίδας. uUX = Εμπειρία χρήστη, δηλαδή ο τρόπος με τον οποίον ο χρήστης αλληλεπιδρά με την εταιρεία σας μέσω της διεπαφής ή των σημείων επαφής της. Πρόκειται για τον τρόπο που έχουν οργανωθεί όλα στο παρασκήνιο προς εξυπηρέτηση του χρήστη. Το UI είναι συστατικό του UX και το UX είναι συστατικό του CX. uCX = Εμπειρία πελάτη, περιγράφει τη συνολική εντύπωση του πελάτη ή δυνητικού πελάτη για την επιχείρησή σας και τη μάρκα σας. 59 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=