Στην πρώτη τριμηνιαία έκθεσή της ως εισηγμένη εταιρεία, η Uber ανέφερε ζημία ύψους 1 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τις προβλέψεις της. Υπήρχαν ωστόσο θετικά νέα, καθώς τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 20%. Ωστόσο, η Uber εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προκλήσεις ώστε να καταστεί κερδοφόρα.
Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης [1] (MIT), ακόμα και το αυτόνομο ridehailing δεν θα είναι επικερδές. Αυτό όμως δεν σταματά την προσπάθεια της Uber.
Η Uber αναφέρει έσοδα ύψους 3,1 δισ. δολαρίων για το α ‘τρίμηνο του 2019 και ζημία 1 δισ. δολαρίων, αμφότερα σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας και φαινομενικά ανεπηρέαστα από την τιμή διαπραγμάτευσης των μετοχών σε επίπεδα τουλάχιστον 10% χαμηλότερα από την τιμή της αρχικής προσφοράς (IPO).
Την ίδια περίοδο πέρυσι, η Uber ανέφερε κέρδη ύψους 3,75 δισ. δολαρίων, που οφείλονται στην πώληση διεθνών περιουσιακών στοιχείων. Σε λειτουργική βάση, οι ζημίες της Uber υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Ωστόσο, η εταιρεία αναφέρει επίσης αύξηση κατά 3,4% του αριθμού των κρατήσεων και μηνιαία ενεργό χρήση 93 εκατομμυρίων, από 91 εκατομμύρια στο τέλος του περασμένου έτους.
Όλο και περισσότερο, η Uber αντιμετωπίζει προκλήσεις από τις ρυθμιστικές αρχές και πίεση για αύξηση των μισθών των οδηγών της. Μένει να δούμε αν ο αυξανόμενος αριθμός χρηστών, οδηγών και αγορών που βασίζονται στην Uber θα είναι αρκετός για να οδηγήσει την εταιρεία σε θετικά αποτελέσματα της εταιρείας.
[1] Μια νέα μελέτη του MIT διαπίστωσε ότι ακόμη και οι εταιρείες που προσφέρουν αυτόνομο ridehailing δεν θα είναι κερδοφόρες, αποδομώντας το συχνά αναφερόμενο επιχείρημα των ιδίων για τη μη κερδοφόρα δραστηριότητά τους.