
Κατά το πρώτο τρίμηνο, το οποίο χαρακτηρίστηκε από αυξανόμενες μακροοικονομικές αβεβαιότητες, η Daimler Truck Holding AG (Daimler Truck) παρουσίασε συνολικά ισχυρά αποτελέσματα.
Όπως αναμενόταν, οι πωλήσεις και τα έσοδα του Βιομηχανικού Τομέα καθώς και τα EBIT σε επίπεδο Ομίλου μειώθηκαν, ενώ το προσαρμοσμένο περιθώριο κέρδους επί των πωλήσεων (ROS) στον Βιομηχανικό Τομέα αυξήθηκε στο 9,6%, λόγω της ισχυρής απόδοσης των Trucks North America και Daimler Buses. Η Mercedes-Benz Trucks συνέχισε να αντιμετωπίζει αντίξοες συνθήκες στην Ευρώπη, γεγονός που οδήγησε σε σημαντικά χαμηλότερες πωλήσεις μονάδων.
Ο τομέας Trucks Asia παρουσίασε σταθερά αποτελέσματα το πρώτο τρίμηνο, με αυξημένες πωλήσεις μονάδων, έσοδα και προσαρμοσμένο EBIT. Με έσοδα €11,6 δισ., ο Βιομηχανικός Τομέας ήταν ελαφρώς χαμηλότερος σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους (Q1 2024: €12,5 δισ.). Η εξέλιξη των εσόδων επηρεάστηκε κυρίως από τη συνολική μείωση των πωλήσεων μονάδων. Το προσαρμοσμένο EBIT του Ομίλου κατά την υπό εξέταση περίοδο ήταν €1,16 δισ. (Q1 2024: €1,21 δισ.). Στον Βιομηχανικό Τομέα, το προσαρμοσμένο EBIT ήταν €1,11 δισ. (Q1 2024: €1,16 δισ.).
Το προσαρμοσμένο περιθώριο κέρδους αυξήθηκε στο 9,6% (Q1 2024: 9,3%). Οι παγκόσμιες πωλήσεις μονάδων του Ομίλου στο πρώτο τρίμηνο ανήλθαν σε 99.812 μονάδες (Q1 2024: 108.911). Οι πωλήσεις ηλεκτρικών φορτηγών και λεωφορείων (ZEVs) μειώθηκαν ελαφρώς στις 759 μονάδες (Q1 2024: 813), ενώ οι εισερχόμενες παραγγελίες ZEVs ανήλθαν σε 1.266 μονάδες (Q1 2024: 1.146). Λόγω της τρέχουσας κατάστασης της αγοράς και της αυξημένης αβεβαιότητας στη ζήτηση, η Daimler Truck αναπροσάρμοσε τις προβλέψεις για την αγορά βαρέων φορτηγών Class 8 στη Βόρεια Αμερική, στις 260.000 – 290.000 μονάδες (προηγουμένως: 280.000 – 320.000 μονάδες).
Για τον τομέα Trucks North America, η εκτίμηση πωλήσεων είναι τώρα 155.000 – 175.000 μονάδες (προηγουμένως: 180.000 – 200.000 μονάδες), βασισμένη σε αναμενόμενη ανάκαμψη της εμπιστοσύνης και των παραγγελιών από τα τρέχοντα χαμηλά επίπεδα.