Την κορυφή μεταξύ όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών αυτοκινήτων, κατέκτησε ο Όμιλος Volkswagen.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ACEA, το πρώτο τρίμηνο του 2025, πέτυχε 724.045 ταξινομήσεις (+4,8%), αυξάνοντας στο 26,7% το μερίδιό του.

Η μάρκα Volkswagen παραμένει η Νο1 μάρκα στην Ευρώπη, με 301.586 νέες ταξινομήσεις και αύξηση +9,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2024, με το μερίδιό της στην Ευρωπαϊκή αγορά να διαμορφώνεται στο 11,1%.

Η Skoda Auto διατήρησε την απόδοσή της με 163.315 μονάδες, -σταθερά 4η μάρκα της Ευρώπης-, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι τον φετινό Μάρτιο είχε αύξηση 12,4% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα το 2024. Η Audi ενίσχυσε περαιτέρω την παρουσία της στην premium κατηγορία με 128.331 ταξινομήσεις (αύξηση +0,8%).

Σημειώνεται ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, η ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών αυτοκινήτων παρουσίασε συνολική κάμψη -1,9%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Παρά τη συνεχιζόμενη οικονομική αβεβαιότητα, η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση ενισχύθηκε σημαντικά, καθώς οι ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) αυξήθηκαν κατά +23,9%, κατακτώντας το 15,2% της αγοράς, ενώ τα υβριδικά μοντέλα ενισχύθηκαν κατά 20,7%, φθάνοντας συνολικά το 35,5%. Αντίθετα, οι ταξινομήσεις οχημάτων με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ σημείωσαν πτώση, περιοριζόμενες στο 38,3% του συνόλου.

Όπως τονίζουν τα στελέχη της Volkswagen, η πρωτοκαθεδρία μάρκας και Ομίλου αντανακλά τη στρατηγική υπεροχή τους στην εποχή της πράσινης μετάβασης, εδραιώνοντας την εμπιστοσύνη των Ευρωπαίων οδηγών και ενισχύοντας την τεχνολογική πρωτοπορία.

Προηγούμενο άρθροAumovio από την Continental
Επόμενο άρθροBYD Dolphin Mini: “Πανευρωπαϊκή” στα τέλη Μαίου