Η Stellantis παρουσίασε τη νέα πλατφόρμα «STLA Frame», σχεδιασμένη να υποστηρίζει την παραγωγή φορτηγών και SUV με διαφορετικά συστήματα κίνησης (βενζίνης, υβριδικά και ηλεκτρικά). Η πλατφόρμα λειτουργεί ως βάση «σκέιτμπορντ» που ενσωματώνει τα κύρια ηλεκτρικά και μηχανικά συστήματα του οχήματος.
Η «STLA Frame», σχεδιασμένη από το 2021, είναι η πρώτη πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί στα μοντέλα Ram και Jeep, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία έως 800 χλμ, δυνατότητα ρυμούλκησης μεγαλύτερη των 6 τόνων, και υποστήριξη για υδρογονοκίνητα οχήματα.
Η στρατηγική αυτή παρέχει προσαρμοστικότητα εν μέσω αβεβαιότητας στη ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά, ειδικά εν όψει της πιθανής κατάργησης κινήτρων από την νέα κυβέρνηση Trump, όπως η φοροαπαλλαγή ύψους 7.500 δολαρίων για ηλεκτρικά οχήματα.
Ο Όμιλος που αντιμετωπίζει πτώση πωλήσεων στη Βόρεια Αμερική, αλλά και μείωση της αξίας των μετοχών του κατά 40% το 2023, επικεντρώνεται πλέον κυρίως στα plug-in υβριδικά στις ΗΠΑ, με στόχο να αυξήσει σταδιακά τις πωλήσεις των ηλεκτρικών τα επόμενα χρόνια. Για την ακρίβεια, σχεδιάζει 100% ηλεκτρικές πωλήσεις στην Ευρώπη και 50% στις ΗΠΑ μέχρι το 2030. Από την πλευρά του ο CEO του ομίλου, Carlos Tavares, έχει ήδη προχωρήσει σε αναδιάρθρωση της διοίκησης, ενώ σχεδιάζει να αποσυρθεί το 2026.
Η στρατηγική της Stellantis διαφέρει από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Ford, που επικεντρώνεται στα υβριδικά, και η General Motors, που δίνει έμφαση στα πλήρως ηλεκτρικά.