Ο νέος CEO της Polestar, Michael Lohscheller, ξεκίνησε αναθεώρηση της στρατηγικής και των λειτουργιών της εταιρείας, καθώς η σουηδική κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων παρουσίασε χαμηλότερα ποσοστά παραδόσεων από τα αναμενόμενα. Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2024, η Polestar παρέδωσε 11.900 αυτοκίνητα, σημειώνοντας μείωση 15% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, παρά την επέκταση της γκάμας των μοντέλων της.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Lohscheller, η Polestar θα ενισχύσει τις εμπορικές της δυνατότητες, προκειμένου να μεταβεί από την παρουσίαση στην ενεργή πώληση αυτοκινήτων. Η εταιρεία αναμένει ότι τα έσοδα για το 2024 θα είναι παρόμοια με τα περσινά και θέτει ως στόχο το θετικό περιθώριο μικτού κέρδους για το τέταρτο τρίμηνο. Ωστόσο, οι στόχοι πωλήσεων έχουν αναθεωρηθεί προς τα κάτω.
Οι μετοχές της Polestar έπεσαν κατά 4,4% στην προ-αγορά της Νέας Υόρκης, ενώ η αξία της εταιρείας έχει ήδη μειωθεί περισσότερο από το ένα τρίτο φέτος. Η Polestar αντιμετωπίζει δυσκολίες λόγω καθυστερήσεων στην κυκλοφορία νέων μοντέλων και έντονου ανταγωνισμού, ιδιαίτερα στην αγορά της Κίνας, μια αγορά που θεωρούσε βασική για την ανάπτυξη και την επέκτασή της.
Η Polestar, ελεγχόμενη από τον Κινέζο δισεκατομμυριούχο Li Shufu, έχει χάσει σημαντική αξία από τότε που αποσπάστηκε από τη Volvo Cars και εισήχθη στο Nasdaq. Πλέον η εταιρεία συνεχίζει να διαπραγματεύεται με δανειστές, ενώ πρόσφατα εξασφάλισε επιπλέον χρηματοδότηση 300 εκατομμυρίων δολαρίων με δανειακή μορφή.