Autobianchi A112 Abarth 70HP 7ª Serie (1984-1986)

Οι ανενεργές Autobianchi και Innocenti παραμένουν αντικείμενα ενδιαφέροντος για τον όμιλο Stellantis.

Η Stellantis, σκοπεύει να διατηρήσει την ιδιοκτησία δύο ανενεργών ιταλικών εμπορικών σημάτων, των Autobianchi και Innocenti, παρά τις αναφορές ότι η ιταλική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να τις προσφέρει σε κινεζικές εταιρείες προκειμένου να ενθαρρύνει επενδύσεις σε τοπικά εργοστάσια. Το Ελεγκτικό Συνέδριο της Ιταλίας εξετάζει ένα σχέδιο νόμου, το οποίο θα επηρεάσει επωνυμίες που είναι αδρανείς για τουλάχιστον πέντε χρόνια.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε ότι, ο όμιλος θα προσπαθήσει να προστατεύσει τα συμφέροντά του, εφόσον είναι δυνατόν, αλλά δεν προτίθεται να έρθει σε «σύγκρουση» με την Ιταλική κυβέρνηση.

Η Autobianchi, που εξαγοράστηκε από τη Fiat το 1968, παρήγαγε μικρά αυτοκίνητα αυτοκίνητα πόλης όπως το A112 και το Y10. Το Y10 είναι ένας πρώιμος πρόγονος της σημερινής Lancia Ypsilon. H γραμμή παραγωγής της σταμάτησε το 1995, όταν συγχωνεύτηκε με τη Lancia.

Η Innocenti ξεκίνησε την παραγωγή αυτοκινήτων το 1960 με το A40, μια ιταλική έκδοση του Austin A40. Σταμάτησε την παραγωγή το 1993 και έμεινε γνωστή για την κατασκευή αδειοδοτημένων εκδόσεων των μοντέλων της British Leyland και του ιταλικού Mini, το οποίο έφτασε τις 350.000 μονάδες.

Σήμερα, η Stellantis, που ήδη διαχειρίζεται αρκετές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των πολυτελών, premium και mainstream ευρωπαϊκών brand, πιστεύει ότι έχει αρκετά εμπορικά σήματα για να διαχειριστούν αποτελεσματικά.

Προηγούμενο άρθροΥλικό εναντίον της υπερθέρμανσης των μπαταριών από την LG Chem