Η BMW Σφακιανάκης, στο πλαίσιο της συνεχούς ψηφιακής της εξέλιξης και της στρατηγικής προτεραιότητας να παρέχει μία κορυφαία εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες της, εισάγει μία νέα, καινοτόμα υπηρεσία εμπνευσμένη από την τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Σε συνεργασία με την UniSystems και την Smart Rep η BMW Σφακιανάκης ανέπτυξε το AI Video Chat Bot “Ιάσονας”, το οποίο αποτελεί τον πρώτο ψηφιακό σύμβουλο πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

Ο Ιάσονας αλληλεπιδρά με τους πελάτες μέσω βίντεο και φωνής, προσφέροντας μια εμπειρία πέρα από την απλή ανταλλαγή μηνυμάτων, όπως συμβαίνει με τα παραδοσιακά chatbots.

Οι υποψήφιοι πελάτες θα μπορούν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας (24/7/365) να συνομιλούν με τον Ιάσονα, να θέτουν ερωτήσεις, να μοιράζονται σκέψεις και να εκφράζουν απορίες κατά την αναζήτησή τους για το κατάλληλο μοντέλο BMW.

Αρχικά, ο Ιάσονας είναι σε θέση να παρέχει πληροφορίες για τα μοντέλα BMW Σειρά 1, BMW X1, BMW X2 και BMW X3. Σταδιακά, θα εμπλουτίζεται με πληροφορίες και για τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW.

Το εργαλείο αυτό δεν περιορίζεται στην παροχή πληροφοριών μέσω της ιστοσελίδας, προσφέρει επίσης τη δυνατότητα συλλογής στοιχείων, προγραμματισμό δοκιμαστικών διαδρομών (test drive) και ραντεβού με σύμβουλο πωλήσεων, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω οποιασδήποτε οθόνης αφής ή υλικού μέσω QR code.

Προηγούμενο άρθροΧρήση των Apps, ευέλικτη τιμολόγηση και διαφάνεια τιμών προτιμούν οι επιβάτες
Επόμενο άρθροΥλικό εναντίον της υπερθέρμανσης των μπαταριών από την LG Chem