Η JLR επενδύει 500 εκατ. λίρες για υποστήριξη παραγωγής EV στο Halewood

Η JLR επενδύει 500 εκατ. λίρες για τον μετασχηματισμό των ιστορικών της εγκαταστάσεων στο Halewood προς υποστήριξη της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, παράλληλα με τα υπάρχοντα μοντέλα εσωτερικής καύσης και υβριδικά.

Το Halewood ανεγέρθηκε το 1963 για την παραγωγή του Ford Anglia και πλέον μετασχηματίζεται για την ηλεκτρική εποχή.

Έχουν ήδη επενδυθεί 250 εκατ. λίρες και μέχρι στιγμής ο μετασχηματισμός έχει χρειαστεί πάνω από ένα εκατομμύριο ώρες κατασκευαστικών εργασιών τους τελευταίους 12 μήνες. Ο χώρος επεκτάθηκε κατά 32.364 τ.μ. για την παραγωγή των μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικών πολυτελών SUV της JLR στη νέα πλατφόρμα Electric Modular Architecture (EMA).

Το ιστορικό εργοστάσιο έχει εξοπλιστεί με νέες γραμμές κατασκευής EV, 750 αυτόνομα ρομπότ, εξοπλισμό βαθμονόμησης ADAS, τεχνολογία ευθυγράμμισης λέιζερ για ακριβή τοποθέτηση εξαρτημάτων και τα πλέον σύγχρονα ψηφιακά συστήματα διαχείρισης εγκαταστάσεων βάσει cloud για επίβλεψη της παραγωγής, δημιουργώντας το «εργοστάσιο του μέλλοντος».

Αυτή η επένδυση αποτελεί μέρος της δέσμευσης της JLR στη στρατηγική της Reimagine, βάσει της οποίας θα εξηλεκτρίσει όλες τις μάρκες της έως το 2030, με στόχο την επίτευξη μηδενικού άνθρακα σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, τα προϊόντα και τις δραστηριότητές της έως το 2039.

Ο εξηλεκτρισμός είναι στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής και προβλέπεται ένα συναρπαστικό μέλλον για το Halewood, με παράλληλη παραγωγή μοντέλων ICE, PHEV και BEV, πριν καταστεί τελικά η πρώτη μονάδα παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της JLR.

«To Halewood είναι η καρδιά και η ψυχή της JLR στη βορειοδυτική Αγγλία για πάνω από δύο δεκαετίες, παράγοντας οχήματα όπως το Range Rover Evoque και το Discovery Sport. Το Halewood θα είναι η πρώτη μας μονάδα παραγωγής αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων και συνιστά απόδειξη των άψογων προσπαθειών των ομάδων μας και των προμηθευτών μας που συνεργάστηκαν για τον εξοπλισμό του με την τεχνολογία που απαιτείται για τα πολυτελή ηλεκτρικά οχήματά μας διεθνούς επιπέδου», δήλωσε η Barbara Bergmeier, Executive Director, Industrial Operations.

To εργοστάσιο στο Halewood:

  • κτίστηκε το 1962 ως ειδική εγκατάσταση παραγωγής,
  • το 1963 ξεκίνησε την παραγωγή του Ford Anglia,
  • το 2001 άρχισε να παράγει τη Jaguar X‑Type,
  • την πρώτη Jaguar με κίνηση σε όλους τους τροχούς,
  • την πρώτη ντίζελ Jaguar,
  • το Freelander 2, που ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της JLR με τεχνολογία stop-start
  • το Range Rover Evoque (2011) που έγινε το RR με τις ταχύτερες πωλήσεις όλων των εποχών, με 100 χιλιάδες τον πρώτο χρόνο με αποτέλεσμα τον τριπλασιασμό του ανθρώπινου δυναμικού του εργοστασίου για να καλυφθεί η ζήτηση
  • το 2014 το Discovery Sport, που λανσαρίστηκε ως το πιο ευέλικτο SUV για πολυάσχολες οικογένειες.

Το εργοστάσιο στο Halewood θα συνεχίσει να κατασκευάζει ICE και υβριδικά Range Rover Evoque και Discovery Sport παράλληλα με μελλοντικά προϊόντα BEV καθώς μετασχηματίζεται για να καταστείι η πρώτη εγκατάσταση παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της JLR.

Προηγούμενο άρθροΗ ανάλυση της JATO Dynamics για τις ταξινομήσεις BEV
Επόμενο άρθροΗ VW μειώνει ξανά τις προβλέψεις για τα κέρδη του 2024 λόγω χαμηλής ζήτησης αυτοκινήτων