Ο όγκος των παγκόσμιων πωλήσεων της Volvo Cars εξακολούθησε να αυξάνεται τον Οκτώβριο, σε ποσοστό 7,1% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, λόγω της διψήφιας αύξησης των πωλήσεων στην Κίνα και τις ΗΠΑ.
Η εταιρεία πούλησε 65.290 αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του μήνα και η αύξηση του όγκου οφείλεται στη συνεχιζόμενη ισχυρή ζήτηση για τα SUV της Volvo Cars.
Το μερίδιο των μοντέλων Recharge, με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, υπερδιπλασιάστηκε το δεκάμηνο, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, και τώρα αποτελεί το 16,0% των παγκόσμιων πωλήσεων. Στην Ευρώπη, το μερίδιο ήταν 27,0% την ίδια περίοδο.
Η Volvo Cars πούλησε το διάστημα Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 516.418 αυτοκίνητα, μειωμένα κατά 9,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Πωλήσεις Volvo Cars ανά περιοχή
Στην Κίνα, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 16.723 αυτοκίνητα, αύξηση 19,1% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του περασμένου έτους. Τους πρώτους δέκα μήνες του έτους, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,2%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Οκτώβριο συνέχισαν να αυξάνονται και έφτασαν τα 10.691 αυτοκίνητα, αύξηση 21,4% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Συνολικά το δεκάμηνο οι πωλήσεις στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 2,3% σε 84.295 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με πέρυσι.
Οι πωλήσεις της μάρκας στην Ευρώπη ανήλθαν σε 28.154 αυτοκίνητα τον Οκτώβριο, μειωμένες κατά 4,6% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Κατά τους πρώτους δέκα μήνες του έτους, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 17,6%.
Οι πωλήσεις των μοντέλων Volvo
Τον Οκτώβριο, το XC40 compact SUV ήταν το κορυφαίο μοντέλο της Volvo, ακολουθούμενο από το XC60 μεσαίου μεγέθους SUV και το XC90 μεγάλο SUV. Κατά τη διάρκεια του μήνα, τα SUV αντιπροσώπευαν το 73,3% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, από 65,3% τον ίδιο μήνα πέρυσι.
Κατά τους πρώτους δέκα μήνες, το XC60 ήταν το κορυφαίο μοντέλο με συνολικές πωλήσεις 149.855 αυτοκινήτων (2019: 163.827), ακολουθούμενο από το XC40 με 142.159 αυτοκίνητα (2019: 108.295) και το XC90 με 70.195 αυτοκίνητα (2019: 80.010).