Η Volvo Cars σημείωσε ισχυρές πωλήσεις τον Ιούλιο, καταγράφοντας αύξηση όγκου 14,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Η εταιρεία πούλησε 62.291 αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του μήνα, καθώς τόσο η Ευρώπη, όσο και οι ΗΠΑ και η Κίνα, ανέφεραν αύξηση των πωλήσεων σε σύγκριση με την ίδια περσινή περίοδο. Οι πωλήσεις στην Ευρώπη επέστρεψαν στην ανάπτυξη τον Ιούλιο, συνεχίζοντας τη θετική τάση που άρχισε να παρουσιάζεται μετά την υπερπήδηση των μέτρων που έλαβαν οι αγορές για τον περιορισμό της πανδημίας Covid -19.

Η διψήφια αύξηση του όγκου κατά τη διάρκεια του περασμένου μήνα οφείλεται στη συνεχιζόμενη ισχυρή ζήτηση για τη βραβευμένη σειρά SUV της Volvo Cars. Το V60 estate και το, φτιαγμένο στην Αμερική, sedan S60, συνέβαλαν επίσης στην ισχυρή απόδοση.

Η σειρά μοντέλων Recharge της Volvo Cars, με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, εξακολούθησε να είναι δημοφιλής στους πελάτες. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge υπερδιπλασιάστηκε τους πρώτους επτά μήνες, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της IHS, η Volvo Cars ήταν η κορυφαία μάρκα ηλεκτροκίνησης premium στην Ευρώπη κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, με τα αυτοκίνητα Recharge να αποτελούν σχεδόν το ένα τέταρτο των συνολικών παραδόσεων στην περιοχή.

Κατά το επτάμηνο, η Volvo Cars πούλησε 332, 253 αυτοκίνητα, λιγότερα κατά 16% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι πωλήσεις της Volvo Cars στην Ευρώπη ανήλθαν σε 28.700 αυτοκίνητα τον Ιούλιο, αύξηση 12,5% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Το επτάμηνο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 24,1% έτος σε έτος.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Ιούλιο συνέχισαν να αυξάνονται από έτος σε έτος κατά τη διάρκεια του μήνα και έφτασαν τα 9.697 αυτοκίνητα, αύξηση 10,3% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Οι πωλήσεις το επτάμηνο στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 10,1% σε 52.952 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Στην Κίνα, οι πωλήσεις έφτασαν τα 14.410 αυτοκίνητα, αύξηση 14,0% σε σύγκριση με τον Ιούλιο του προηγούμενου έτους. Τους πρώτους επτά μήνες του έτους, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 0,3%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Τον Ιούλιο, το XC40 compact SUV ήταν το κορυφαίο μοντέλο πώλησης για την εταιρεία, ακολουθούμενο από το XC60 μεσαίου μεγέθους SUV και το XC90 μεγάλο SUV. Κατά τη διάρκεια του μήνα, τα SUV αντιπροσώπευαν το 72,8% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, από 63,4% τον ίδιο μήνα πέρυσι.

Το XC60 ήταν το κορυφαίο μοντέλο πωλήσεων της εταιρείας το επτάμηνο, με συνολικές πωλήσεις 96, 622 αυτοκινήτων (2019: 111.943 αυτοκίνητα), ακολουθούμενο από το XC40 με 87.085 αυτοκίνητα (2019: 74.062 αυτοκίνητα) και το XC90 με 46.669 αυτοκίνητα (2019 : 55.443 αυτοκίνητα)

Μια λεπτομερής κατανομή των περιφερειακών πωλήσεων της Volvo Cars παρακάτω:

  ΙΟΥΛ 2019 ΙΟΥΛ 2020 ΜΕΤ ΙΑΝ—ΙΟΥΛ 2019 ΙΑΝ—ΙΟΥΛ 2020 ΜΕΤ
Ευρώπη 25.518 28.700 12,5% 199.916 151.735 -24,1%
Κίνα 12.639 14.410 14,0% 80.380 80.151 -0,3%
ΗΠΑ 8.795 9.697 10,3% 58.915 52.952 -10,1%
Λοιποί 7.546 9.484 24,9% 56.161 47.415 -15,6%
Σύνολο 54.546 62.291 14,2% 395.372 332.253 -16,0%

 

Προηγούμενο άρθροΝέες τεχνολογίες κλιματισμού από την Hyundai
Επόμενο άρθροH FCA συνεχίζει τη μάχη κατά του COVID-19