Ο όμιλος Autovista, από τους κορυφαίους ειδικούς στην τιμολόγηση αυτοκινήτων στην Ευρώπη, λανσάρισε το Residual Vehicle Intelligence (RVI). Σχεδιασμένο για να φέρει επανάσταση στη στρατηγική διαχείρισης του κύκλου ζωής των οχημάτων και στον προγραμματισμό του στόλου, το RVI είναι μια υπηρεσία συνδρομής που προσφέρει μια σε βάθος και πολύ ακριβή εικόνα της τιμολόγησης και των υπολειμματικών αξιών (RVs) σε όλη την Ευρώπη.

Σύμφωνα με την Sarah Walkley, Επικεφαλής Ερευνήτρια στο Autovista Group, η RVI είναι “η πρώτη υπηρεσία που προσφέρει συνολική ανάλυση των πέντε μεγαλύτερων ευρωπαϊκών εθνικών αγορών σε 14 τομείς, 7 τύπους καυσίμων και σε 38 brands αυτοκινήτων”.

Μελλοντική στρατηγική

Η RVI παρέχει στις ομάδες των RV, Fleet και Leasing Risk Managers (καθώς και σε διοικητικές ομάδες κατασκευαστών και εταιρειών leasing), την ευκαιρία να εκτιμήσουν άμεσα τις ιστορικές τάσεις στην τιμολόγηση των οχημάτων και να διαμορφώσουν τη μελλοντική τους στρατηγική, με βάση ακριβή στοιχεία της αγοράς και αξιόπιστη ανάλυση, λέει η κ. Walkley.

“Οι εμπειρογνώμονες θέτουν σημαντικές διακυμάνσεις ανάλογα με τις συνθήκες σε οποιονδήποτε από τους σημαντικούς δείκτες της αγοράς, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να κατανοήσουν γρήγορα τις βασικές τάσεις”, προσθέτει.

Χρήσιμες εφαρμογές

Ορισμένες χρήσιμες εφαρμογές του RVI είναι οι εξής:

  • Προσδιορίζει τις διακυμάνσεις των RV ανά τύπο τομέα και καύσιμο, συμβάλλοντας στην παρακολούθηση και την πρόβλεψη των εμπορικών ευκαιριών καθώς και των κινδύνων για το μείγμα στόλων ή το χαρτοφυλάκιο μοντέλων.
  • Αξιολογεί τον τρόπο αλλαγής του συνδυασμού μοντέλων, καθώς οι κανονισμοί σχετικά με τις εκπομπές και η αυξημένη ζήτηση ηλεκτροκίνησης διαμορφώνουν την αγορά.
  • Αξιολογεί τις ανταγωνιστικές θέσεις, εντοπίζοντας μετατοπίσεις των επιδόσεων RV των πελατών και των άμεσων ανταγωνιστών τους και μερίδιο της αγοράς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
  • Συγκρίνει τις επιδόσεις της μάρκας με τις ευρύτερες συνθήκες της αγοράς, επιτρέποντας στους πελάτες να εντοπίζουν περιοχές με υπερβολική ή κακή απόδοση και να αναλαμβάνουν εγκαίρως δράση.
  • Βοηθάει στην κατανόηση του αντίκτυπου των ρυθμιστικών πολιτικών για καθαρό αέρα στις πόλεις και των απαγορεύσεων οδήγησης για ντίζελ σε RVs.

Βασικά δεδομένα

Η πλατφόρμα RVI επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν τις επιδόσεις σε διάφορες χώρες, τμήματα, τύπους καυσίμων και brands – χρησιμοποιώντας πίνακες δεδομένων για την απεικόνιση των τάσεων και των βασικών δεδομένων, τα οποία μπορούν να μεταφορτωθούν ως γραφικά για να συμπεριληφθούν σε παρουσιάσεις. Σύμφωνα με την Autovista, η RVI επιτρέπει στους πελάτες να επωφελούνται από αξιόπιστες εκτιμήσεις που βασίζονται σε διαφανή μεθοδολογία, ισχυρή ανάλυση τάσεων και αξιόπιστους μέσους όρους – επιτρέποντας χρήσιμες διασυνοριακές συγκρίσεις.

Ανάλυση σε βάθος

“Η RVI παρακολουθεί όλους τους βασικούς δείκτες απόδοσης για να παρέχει στους χρήστες μια βαθύτερη γνώση των αριθμών”, λέει ο Magnus Lövsund, Διευθυντής Αξιολόγησης και Πληροφοριών στο Autovista Group. “Τους επιτρέπει να παρακολουθούν τις τρέχουσες αξίες σε όλη την αγορά του εμπορίου, να αναθεωρούν διαφορετικά σενάρια για να βελτιώσουν τον στρατηγικό σχεδιασμό και να παρέχουν 16 σενάρια παλαιότητας/αποστάσεων ως πρότυπο.”

Το Residual Value Intelligence είναι άμεσα διαθέσιμο στις μεγάλες πέντε ευρωπαϊκές αγορές, δηλαδή στη Γερμανία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία και την Ισπανία.

  • Ο Samuel Keates, Διευθυντής Προδιαγραφών του Autovista Group, θα παρουσιάσει την επίδραση του WLTP σε RVs και remarketing στο Fleet Europe Remarketing Forum στις 27 Νοεμβρίου στη Βαρκελώνη.
  • Το Fleet Europe Remarketing Forum είναι μία από τις 21 εκδηλώσεις που αποτελούν το Fleet Europe Summit που πραγματοποιείται 26-28 Νοεμβρίου στη Βαρκελώνη. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Forum και τη συμμετοχή σε αυτό, εδώ.
Προηγούμενο άρθροH FCA Greece στην έκθεση Αυτοκίνηση-ΕΚΟ 2018
Επόμενο άρθρο11% αύξηση στα τριμηνιαία κέρδη της Totota παγκοσμίως