Το Toyota Yaris, το ολοκαίνουργιο ιαπωνικό αυτοκίνητο πόλης χρησιμοποιεί σύστημα ιόντων λιθίου για να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 20%.
Το Toyota Yaris έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στη διάδοση των υβριδικών αυτοκινήτων στις ευρωπαϊκές μάζες. Σχεδόν τα μισά από τα 131.000 μοντέλα Yaris που πωλήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους ήταν υβριδικά, όπως δήλωσε η Toyota Europe.
Καθώς ο στόχος των εκπομπών γίνεται αυστηρότερος, η Toyota αποφάσισε να αντικαταστήσει το κατοχυρωμένο σύστημα υδριδίου μετάλλου νικελίου με μια πιο συμβατική μονάδα ιόντων λιθίου, μειώνοντας το βάρος κατά 27%. Σε αυτό προστίθενται ένα χαμηλότερο και βραχύτερο αμάξωμα, μια νέα πλατφόρμα και ένας αναβαθμισμένος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας με 40% επιπλέον απόδοση και προκύπτει ένα αυτοκίνητο που εκπέμπει 20% λιγότερο CO2 από τον προκάτοχό του.
Στο εσωτερικό υπάρχει μια μεγάλη οθόνη ψυχαγωγίας επάνω στο ταμπλό, το οποίο είναι κατασκευασμένο από πιο ελκυστικά υλικά, σύμφωνα με τον κατασκευαστή του. Από πλευράς ασφάλειας, η Toyota αναφέρει πως εξόπλισε το Yaris με τις καλύτερες επιδόσεις ασφαλείας στην κατηγορία του. Προσφέρεται με στάνταρ ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδίου και διατήρησης λωρίδας. Είναι επίσης το πρώτο συμπαγές αυτοκίνητο που διαθέτει κεντρικό αερόσακο μεταξύ των εμπρόσθιων καθισμάτων.