Η Opel συνεχίζει την εφαρμογή του σχεδίου PACE! με λανσαρίσματα μοντέλων, ώστε να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών της και να πληροί τα αυστηρά πρότυπα για τις εκπομπές CO2 που θα ισχύσουν σε όλη την Ευρώπη το 2020.

Το μελλοντικό της χαρτοφυλάκιο θα εξασφαλίζει ένα βιώσιμο, επιτυχημένο μέλλον τόσο για την εταιρία, όσο και για το δίκτυο διανομέων. Από τις αρχές του 2019 μέχρι το τέλος του 2020, η εταιρία θα λανσάρει οκτώ νέα ή ανανεωμένα μοντέλα, επενδύοντας πρωτίστως σε μεγάλου όγκου και επικερδείς κατηγορίες. Μέχρι τότε, η Opel θα διαθέτει ένα από τα πιο καινούργια portfolio της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Με το σχέδιο PACE!, η Opel έχει δεσμευτεί να λανσάρει τουλάχιστον ένα νέο μοντέλο στην αγορά κάθε χρόνο. Μόνο το 2019, η Opel θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του δημοφιλούς Corsa και τον διάδοχο του επιτυχημένου Vivaro σε επαγγελματική και επιβατική έκδοση. Επίσης θα κυκλοφορήσουν πρόσθετοι τύποι και εκδόσεις εξοπλισμού του Combo, ανανεώνοντας σημαντικά τη γκάμα LCV. Ο διάδοχος του πολύ επιτυχημένου Opel Mokka X θα ακολουθήσει το 2020 και θα παίξει ουσιαστικό ρόλο στη στρατηγική αύξησης των πωλήσεων SUV της εταιρίας από 25 σε 40 % μέχρι το 2021.

Το “Opel goes electric” ήταν μία από τις δεσμεύσεις της εταιρίας το Νοέμβριο του 2017 στο πλαίσιο του σχεδίου PACE!. Η παραγγελιοληψία για το πλήρως ηλεκτρικό, νέο πενταθέσιο Corsa και το Grandland X PHEV που θα κατασκευάζονται στο Eisenach, θα ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2019. Μέχρι το τέλος του 2020, η Opel θα διαθέτει συνολικά τέσσερα ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά μοντέλα, προσφέροντας άφθονη οδηγική απόλαυση και προάγοντας σημαντικά τη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μέχρι το 2024, θα υπάρχει μία ηλεκτροκίνητη έκδοση για κάθε μοντέλο Opel. Η εταιρεία σκοπεύει να κάνει πολύ ενδιαφέρουσες προσφορές, από τεχνικής και οικονομικής πλευράς, «εκδημοκρατίζοντας» την ηλεκτροκίνηση και βελτιώνοντας παράλληλα τους κινητήρες καύσης.

Στο πλαίσιο της συμμόρφωσης με τα πρότυπα εκπομπών CO2 και της έμφασης στις κατηγορίες μεγάλου όγκου, τα Opel Karl και Cascada δεν θα αντικατασταθούν μετά το τέλος του κύκλου ζωής τους, αλλά θα συνεχίσουν να πωλούνται μέχρι το τέλος του 2019. Με τη νέα γκάμα, η Opel θα εξακολουθήσει να καλύπτει περίπου το 80% του όγκου της mainstream αγοράς το 2020 – με αισθητά υψηλότερη απόδοση και πελατοκεντρική προσέγγιση και ταυτόχρονα μείωση της περιπλοκότητας.

«Σε ένα περιβάλλον επιβολής αυστηρών προτύπων για τις εκπομπές CO2, έχουμε ευθύνη να διαμορφώσουμε ένα βιώσιμο μέλλον για την εταιρία και το δίκτυο διανομέων μας με ένα πολύ ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Η Opel θα εξακολουθήσει να προσφέρει οδηγική απόλαυση και μοντέλα με συναισθηματική απήχηση, μεταξύ των οποίων και άκρως ανταγωνιστικά, ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, όπως τα νέα Combo και Vivaro. Οι πελάτες θα επωφεληθούν από την υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών και του προσιτού εξηλεκτρισμού» δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller. «Τα πιο πρόσφατα βραβεία – όπως το IVOTY 2019 για το Combo – δείχνουν ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο.»

Η γερμανική κατασκευαστική εταιρία με αυτοκινητιστική παράδοση περίπου 120 χρόνων αξιοποιεί τις πλατφόρμες του Groupe PSA και τις καινοτόμες τεχνολογίες κίνησης για νέα μοντέλα. Η Opel έχει επιβεβαιώσει με εντυπωσιακό τρόπο φέτος τις δυνατότητές της: ολόκληρη η γκάμα ήταν και είναι πλήρως διαθέσιμη από τους διανομείς έγκαιρα για την μετάβαση στο νέο πρότυπο WLTP (παγκόσμια εναρμονισμένη διαδικασία δοκιμών ελαφρών οχημάτων). Επιπλέον, η Opel είναι ήδη έτοιμη για το νέο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP με 127 επιβατικά μοντέλα που πληρούν τις προδιαγραφές, οι οποίες θα ισχύσουν για όλες τις νέες ταξινομήσεις τον Σεπτέμβριο του 2019. «Η δέσμευσή μας στο Euro 6d-TEMP αποτελεί μέρος της στρατηγικής μας να ηγηθούμε της μείωσης των εκπομπών ρύπων και θεμελιώδη πυλώνα της πελατοκεντρικής μας προσέγγισης. Όποιος αγοράζει ένα νέο Opel δεν πρέπει να ανησυχεί για την οποιαδήποτε απαγόρευση εισόδου σε κέντρα πόλεων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις» συμπλήρωσε ο κ. Lohscheller.

Προηγούμενο άρθροMichelin X® Coach™ Z: ένα ελαστικό που μειώνει το κόστος και ενισχύει την ασφάλεια
Επόμενο άρθροΤο Υδρογόνο προ των πυλών αλλά όχι παντού