Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα επόμενης γενιάς της Toyota δεν θα βγουν στην αγορά το 2026, όπως αρχικά αναμενόταν. Η Toyota καθυστερεί την κυκλοφορία του επόμενου κύματος των EV, καθώς εισάγει νέα τεχνολογία που υπόσχεται να μειώσει το κόστος και να επιταχύνει την παραγωγή.

Η Toyota εντάσσεται σε έναν αυξανόμενο κατάλογο αυτοκινητοβιομηχανιών (Ford, GM, Volkswagen και άλλων), που μεταβάλλουν τα σχέδιά τους ως προς τον εξηλεκτρισμό. Ο γίγαντας αυτοκινήτων της Ιαπωνίας φέρεται να καθυστερεί την έναρξη της παραγωγής για τα ηλεκτρικά της επόμενης γενιάς, καθώς αναπτύσσει νέα τεχνολογία κατασκευής.

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Ιαπωνίας τον περασμένο Οκτώβριο, η Toyota έκανε μια προεπισκόπηση της πλατφόρμας νέας γενιάς για EV, παρουσιάζοντας δύο πρωτότυπα Lexus, τα LF-ZC και LF-ZL, τα οποία επρόκειτο να κυκλοφορήσουν το 2026. Σύμφωνα με δημοσίευμα του ιαπωνικού μέσου NHK, η εταιρεία καθυστερεί, πλέον, την έναρξη της παραγωγής των Lexus EV μέχρι τα μέσα του 2027, υποστηρίζοντας ότι οι επερχόμενες μπαταρίες EV Υψηλής Απόδοσης της μπορούν να παρέχουν αυτονομία οδήγησης βάσει WLTP άνω των 1.000 χλμ. Θα περιλαμβάνουν επίσης δυνατότητες γρήγορης φόρτισης (10% έως 80%) σε 20 λεπτά.

Το τρέχον ηλεκτρικό SUV του bZ4X έχει εμβέλεια έως και 516 χλμ κατά WLTP.

Η αλλαγή έρχεται μετά από πρόσφατο Nikkei report που ανέφερε ότι η Toyota προωθούσε την παραγωγή του μεγάλου ηλεκτρικού νέου SUV της στις ΗΠΑ μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2026, με εκκίνηση της συναρμολόγησης στο εργοστάσιό της στο Τζόρτζταουν του Κεντάκι, το 2025.

Προηγούμενο άρθροVinFast: Aνοίγει τις πωλήσεις του VF 6 στην Ευρώπη
Επόμενο άρθροΝαι στα «γραφεία με ρόδες» λένε οι νέοι