Το Sixt Mobility Club εξετάζει τις επιδράσεις του COVID-19
Stuart Donnelly, Sr Director Group Corporate Sales της Sixt

Η τελευταία συνάντηση του Sixt Mobility Club εξέτασε τα αποτελέσματα και τις επιδράσεις του COVID-19 στο στόλο. “Ο COVID-19 διαθέτει ορισμένα χαρακτηριστικά όμοια με της οικονομικής κρίσης 2008/09 σε σχέση με τον στόλο”, δήλωσε ο Stuart Donnelly, Sr Director Group Corporate Sales της Sixt, ο οποίος προήδρευσε στη συνάντηση.

Το Sixt Mobility Club είναι ένα πανευρωπαϊκό πιλοτικό πρόγραμμα για εταιρείες και οδηγούς που θέλουν να ενημερωθούν για την κινητικότητα πέρα από το παραδοσιακό μισθωμένο αυτοκίνητο. Οι  προηγούμενες συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν με προσωπική παρουσία, αλλά η συνάντηση του Μαΐου έγινε εικονικά λόγω κορωνοϊού.

Περίπου 30 συμμετέχοντες, όλοι υπεύθυνοι διαχείρισης στόλων ή/και κινητικότητας πολυεθνικών εταιρειών, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους σχετικά με τον αντίκτυπο του COVID-19 στην εταιρεία τους και στην εργασία τους.

Κάποιες τάσεις που συζητήθηκαν:

  • Η εργασία στο σπίτι ήταν ο κανόνας κατά το κλείσιμο. Πολλές εταιρείες έχουν εκφράσει την πρόθεσή τους να συνεχίσουν την εργασία από το σπίτι τουλάχιστον μερικώς, αλλά απομένει να δούμε πώς θα εφαρμοστεί αυτό στην πράξη.
  • Οι δημόσιες μεταφορές, όσο σημαντικές και αν είναι για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα και την αποσυμφόρηση, δεν ευνοούνται προς το παρόν λόγω ανησυχίας σχετικά με την υγιεινή. Μήπως αυτό επιταχύνει τη MaaS;
  • Κέντρα πόλεων χωρίς αυτοκίνητα. Σε όλο τον κόσμο, οι κυβερνήσεις εκμεταλλεύονται τον COVID-19 για να δημιουργήσουν φιλικά κέντρα πόλεων για τους πεζούς και να ενθαρρύνουν το περπάτημα και την ποδηλασία.

“Ένα αναπόφευκτο γεγονός είναι ο οικονομικός αντίκτυπος που είχε η πανδημία στην οικονομία και η ανάγκη διαφοροποίησης και μείωσης του σταθερού κόστους”, δήλωσε ο κ. Donnelly. “Ταυτόχρονα, απαιτείται μια νέα ανάλυση αναγκών για να δούμε ποιος πραγματικά χρειάζεται διαρκώς αυτοκίνητο για να κάνει τη δουλειά του”.

Sixt Flat

Το Sixt Flat, ένα νέο ευέλικτο συνδρομητικό πακέτο στόλου ήδη διαθέσιμο στη Γερμανία και σύντομα και σε άλλες αγορές, θα μπορούσε να βοηθήσει στην καταπολέμηση των οικονομικών επιπτώσεων του COVID-19.

Πρόκειται για μια ευέλικτη, all-inclusive συνδρομή που παρέχει στους οδηγούς premium οχήματα για περιόδους 6 ή 12 μηνών σε τιμές συχνά χαμηλότερες από των παραδοσιακών εταιρειών μίσθωσης. Παρέχει στους οδηγούς ένα πακέτο all-inclusive με επιλογή μεταξύ ενός σταθερού μοντέλου οχήματος που διαθέτει τον πιο πρόσφατο εξοπλισμό, ενώ οι διαχειριστές στόλου επωφελούνται από τον πλήρη έλεγχο κόστους, αποφεύγοντας την επιβάρυνση του ισολογισμού λόγω IFRS16.

Έξοδος από το κλείσιμο

Καθώς όλο και περισσότερες χώρες βγαίνουν από το κλείσιμο, οι δραστηριότητες αυξάνονται. Ωστόσο, ο ρυθμός και η ένταση της οικονομικής ανάκαμψης εξακολουθούν να χαρακτηρίζονται από αβεβαιότητα και πολλοί συμμετέχοντες συμφώνησαν πως αναζητούν την καλύτερη στρατηγική για την αντιμετώπιση αυτής της κρίσης.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αναμένεται να παρουσιάσουν καθυστερήσεις στην παράδοση νέων οχημάτων, για παράδειγμα, επηρεάζοντας τη διαθεσιμότητα νέων αυτοκινήτων μισθώσεων. Ταυτόχρονα, η επέκταση υφιστάμενων μισθώσεων μπορεί να αποδειχθεί ακριβότερη από τη μίσθωση ενός νέου, πιο φιλικού προς το περιβάλλον οχήματος.

Ένας Βρετανός συμμετέχων εξέφρασε αβεβαιότητα για το Brexit. Το Ηνωμένο Βασίλειο μπορεί να έχει εγκαταλείψει επίσημα την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά δεν είναι ακόμα σαφές ποιοι δασμοί θα ισχύσουν για οχήματα που εισάγονται από την ΕΕ.

Όσο δύσκολη και αν είναι η τρέχουσα κατάσταση, μπορεί επίσης να αποτελεί ευκαιρία για προώθηση της MaaS.

Προηγούμενο άρθροGeotab και Webfleet Solutions, στρατηγική μετά COVID-19
Επόμενο άρθροΟ Όμιλος EEG μέλος του πανευρωπαϊκού δικτύου Hubject