Με την παρουσίαση του hatchback ID Polo, η Volkswagen εισέρχεται δυναμικά στην ταχέως αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή αγορά των πλήρως ηλεκτρικών μικρών αυτοκινήτων.

Οι πωλήσεις μικρών EV αυξήθηκαν κατά 128% τους πρώτους οκτώ μήνες του έτους, με ηγέτη το Renault 5. Η VW στοχεύει να αποκτήσει την πρωτοκαθεδρία στον τομέα αυτό με το ID Polo.

Ο Martin Sander, επικεφαλής των παγκόσμιων πωλήσεων και του μάρκετινγκ της μάρκας VW, δήλωσε ότι ο στόχος είναι ξεκάθαρος: το ID Polo πρέπει να γίνει το πιο εμπορικό όχημα της κατηγορίας του, τόσο στη Γερμανία όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Σύμφωνα με τον ίδιο, το ID Polo και το ID Cross (μικρό ηλεκτρικό SUV) θα ενισχύσουν σημαντικά τις παραδόσεις BEV της VW, καθώς προσφέρουν προσιτή είσοδο στην ηλεκτροκίνηση.

Προηγούμενο άρθροERGOTRAK: Εμπειρία των New Generation DAF
Επόμενο άρθροStellantis: Επενδύσεις 10 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ