
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW και Porsche, Όλιβερ Μπλούμε, σε συνέντευξή του στo μέσο Automobilwoche, εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας.
Και αυτό παρά τις γεωπολιτικές προκλήσεις, τους δασμούς των ΗΠΑ και τον έντονο ανταγωνισμό στην Κίνα. Τόνισε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία βιώνει ραγδαίες αλλαγές και ότι το παραδοσιακό μοντέλο σχεδιασμού και εξαγωγής από την Ευρώπη έχει δυσκολέψει.
Η VW αντεπιτίθεται με ευελιξία, αναδιοργάνωση και τεχνολογικές επενδύσεις. Στην Κίνα, η VW υλοποιεί στρατηγική «ανάπτυξης στην Κίνα για την Κίνα», με νέα τοπικά σχεδιασμένα μοντέλα και στόχο την κυκλοφορία 40 νέων οχημάτων έως το 2027, εκ των οποίων τα 20 είναι ηλεκτρικά.
Ο Μπλουμε υποστήριξε ότι η VW διατηρεί πλεονέκτημα μέσω της πολυετούς παρουσίας της, της ποιότητας και του εκτεταμένου δικτύου διανομής. Στην Ευρώπη, η εταιρεία στοχεύει σε ισοτιμία περιθωρίου κέρδους μεταξύ ηλεκτρικών και συμβατικών οχημάτων πριν το τέλος της δεκαετίας.
Παράλληλα, συμφώνησε με τα συνδικάτα στη Γερμανία μείωση δυναμικότητας κατά 730.000 οχήματα ετησίως και κατάργηση 35.000 θέσεων εργασίας χωρίς να κλείσουν μεγάλα εργοστάσια, εξοικονομώντας 4 δισ. € ετησίως. Τέλος, εξετάζεται συνεργασία με τη Rheinmetall για στρατιωτικά οχήματα στο Όσναμπρικ, ενώ για τη Δρέσδη προωθούνται εναλλακτικές λύσεις σε συνεργασία με την τοπική κυβέρνηση, αποκλείοντας περαιτέρω παραγωγή οχημάτων του ομίλου.