Η TPS, μια βρετανική εταιρεία αεροδιαστημικής μηχανικής επιλύει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλές εταιρείες στόλων για την παροχή φόρτισης EV υψηλής ταχύτητας σε αποθήκες, συγκροτήματα και χώρους στάθμευσης οχημάτων χωρίς τεράστιο κόστος και αναβάθμιση της υποδομής.

Η Turbo Power Systems (TPS) σκοπεύει να εμπορευματοποιήσει τη λύση στις αρχές του 2023 και να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Η TPS έχει αναπτύξει μια σειρά φορτιστών υψηλής ταχύτητας Velox, που παρουσιάστηκαν στην έκθεση EV στο Λονδίνο την περασμένη εβδομάδα, οι οποίοι μπορούν να προσφέρουν ταχύτητα έως και 480 kW χωρίς να απαιτούνται δαπανηρές και περίπλοκες εργασίες υποδομής και εγκατάστασης. Οι φορτιστές παρέχουν πολλαπλές, εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες φόρτισης μέσω ενός ευφυούς δικτύου συστήματος ενέργειας που διαχειρίζεται το ηλεκτρικό δίκτυο, την ηλιακή ενέργεια, την μπαταρία και το ηλεκτρικό ρεύμα, σε ένα αποδοτικό μικροδίκτυο DC.

Η Gateshead, η εταιρεία μηχανικών TPS με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο σχεδιάζει και κατασκευάζει κατά παραγγελία λύσεις ενέργειας για την αεροδιαστημική, τις μεταφορές και άλλους κλάδους που βασίζονται στην τεχνολογία και έχει εφαρμόσει αυτή τη γνώση για να λύσει το πρόβλημα της ταχείας φόρτισης οχημάτων για επιχειρήσεις και στόλους.

Σχέδια επέκτασης στην Ευρώπη και αναζήτηση συνεργατών

Ο CEO της TPS, Carlos Neves, δήλωσε: “Μιλάμε ήδη με ορισμένες ευρωπαϊκές εταιρείες για εγκατάσταση του επόμενο έτος. Πρόθεσή μας είναι η πλήρης επέκταση στις ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου και της Σκανδιναβίας στα τέλη του 2023. Ήδη αναζητούμε συνεργάτες στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων εγκαταστατών, χειριστών και εταιρειών στόλου”.

“Ως μέρος του πακέτου, προσφέρουμε επιτόπια παραγωγή μέσω ηλιακής ενέργειας, υπάρχει η δυνατότητα παραγωγής στις πιο ηλιόλουστες χώρες της Νότιας Ευρώπης και άρα η φόρτιση μπορεί να είναι πολύ πιο οικονομική από πλευράς λειτουργικού κόστους. Το σύστημά μας είναι επίσης ιδιαίτερα κατάλληλο για τις μεγαλύτερες αποστάσεις που εμπλέκονται στη μεταφορά ενέργειας σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, όπου δεν βρίσκονται όλες οι επιχειρήσεις ακριβώς δίπλα σε μεγάλους υποσταθμούς και έτσι δεν μπορούν να έχουν εύκολη πρόσβαση σε τεράστιες ποσότητες ενέργειας”.

Όλα αυτά σημαίνουν ότι, για μια τυπική εγκατάσταση, ο χειριστής μπορεί να αναμένει μέση βελτίωση όσον αφορά την απόδοση της επένδυσης κατά 20%, σε σχέση με μια συμβατική λύση φόρτισης συνδεδεμένη «απευθείας στο δίκτυο». Εάν λειτουργεί σε μια μεγάλη πόλη, θα μπορούσε να έχει εκπληκτική βελτίωση, της τάξης του 55% λόγω του σχετικού υψηλού κόστους γης και εγκατάστασης των συμβατικών φορτιστών.

Στη φωτογραφία ο Carlos Neves, CEO της TPS, με τον φορτιστή υψηλής ταχύτητας 

Προηγούμενο άρθροBMW 3.0 CSL, το πιο αποκλειστικό μοντέλο της μάρκας
Επόμενο άρθροΤεχνολογίες Honda Sensing 360 – Sensing Elite